SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Op dit moment ben ik gastgezin van 1 kitten: Evi, een poesje van nu 15 weken oud.
[ Bericht 1% gewijzigd door Oognip op 20-12-2011 20:36:02 ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:08 schreef Oognip het volgende:
Triest nieuws, maar ook Joe en Bliksem (Odie) zoeken een ander huisjeVanaf aanstaande donderdag zitten ze weer in het asiel.
Weten we nog wie dit waren?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het ook zo jammer voor de knullen.Het zijn nu wandelende hormonenbommetjes (ik heb er ook zo eentje gehad, ik was 3 weken met vakantie en hij piste vanaf week 1 de spullen van de catsit onder
). Na castratie heeft zich dat heel goed opgelost.
Ik ben toen heel snel gegaan, volgens mij had ik zelfs mijn vakantiewas nog niet gedaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies en dat weet je toch als je er niet op tijd iets aan laat doen!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef indaha het volgende:
Hoe oud zijn ze nu eigenlijk, een maand of 8?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En als je het niet weet (want dat kan altijd natuurlijk) dan is het in ieder geval iets om meteen te laten doen. En dan kijken of het gedrag verandert. Ik weet niet wat Rewimo al geprobeerd heeft, maar volgens mij echt niet nog alles wat mogelijk is. Ergens houdt het op natuurlijk, maar er zijn nu nog zoveel opties. Kost tijd, kost moeite, frustratie wellicht, maar het zijn wel je huisdieren. Waar je als baasje voor gekozen hebt.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
Als zij daar om wat voor reden dan ook niet voor kiezen dan is het gewoon beter dat ze een nieuw mandje vinden.
Ik zou het jammer vinden als dit nu gaat verzanden in een massaal verontwaardiging en verwijten topic, daar is ook niemand mee geholpen.
Zullen we het er op houden dat er voor de nieuwe baasjes nog genoeg opties zijn om dit gedrag te corrigeren en er geweldige huisdieren aan over te houden.
Ja, ik wil niet zo'n verhaal van jou lezen he als Ollie en Tommie gaan puberen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef indaha het volgende:
Ja, ik denk ook dat er nog mogelijkheden zijn en ik had het ook anders aangepakt waarschijnlijk, maar nu het eenmaal zo is kunnen we beter proberen om zo snel mogelijk een huisje voor ze te vinden, want dat verdienen ze
Bij ons gaat iedereen pas de deur uit als ze niet meer ademen en dat ook gecontroleerd isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet zo'n verhaal van jou lezen he als Ollie en Tommie gaan puberen!![]()
Dan kom je eerst bij mij om te overleggen. Al denk ik dat het bij jou wel zal meevallen, die knullen zijn volgens mij jonger dan O&J en worden over een week al gecastreerd.
Ik weet niet of ik nog bij je op bezoek durf te komen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Bij ons gaat iedereen pas de deur uit als ze niet meer ademen en dat ook gecontroleerd is.
Ja ze worden nu iets eerder geholpen dan met 6 maanden, juist omdat ik niet te laat wil zijn .
Hier gebeuren eigenlijk nooit echt ongelukjes of ze moeten ziek zijn en dat is dan meestal overgeven.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog bij je op bezoek durf te komen.![]()
![]()
![]()
Vroeg castreren (en het kan al vanaf 5 maanden) kan zoveel schelen. En de katten lijden er niks van.
Van onze huisdieren bedoel ik , bezoek mag wel naar huis hoor, anders wordt het hier wel erg volquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog bij je op bezoek durf te komen.![]()
![]()
![]()
Vroeg castreren (en het kan al vanaf 5 maanden) kan zoveel schelen. En de katten lijden er niks van.
Zou dat ook met het ras te maken kunnen hebben? Maine Coons zijn later uitgegroeid, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:07 schreef senesta het volgende:
Het verschilt per kat. Mijn katten hebben nooit geplast of gesproeid. Hummer is met zes maanden geholpen en Dodge met 10 maanden.
Lekker koppie.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
Even tussendoor (als het mag)
Deze dame, inclusief kras op der neus, zoekt nog een huis
[ afbeelding ]
Het is ook een schatje,quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Je vergist je, ze heeft haar huisje al lang gevonden!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Nja, Hummer was er met zes maanden echt aan toe hoor, hij had een katerstaart en begon te bijten en vervelend te doen. Na castratie geen enkel probleem meer. Maar is dit echt sproeien of plassen? Dat verschilt ook nogal. Hormonen of stress.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou dat ook met het ras te maken kunnen hebben? Maine Coons zijn later uitgegroeid, toch?
Je moet er wel even bij vertellen dat ze graag houten vloeren sloopt enzo he.......quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is echt mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:08 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
Hout doet ze niet aan, vinyl is meer haar dingquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet er wel even bij vertellen dat ze graag houten vloeren sloopt enzo he.......
Was een grapjequote:Op dinsdag 20 december 2011 21:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hout doet ze niet aan, vinyl is meer haar ding
En waarom moet ik dat erbij vertellen? Ze is hartstikke lief geworden hoorEn tja het blijft een kitten
Uhuh. Als ik er hier vier of vijf heb rondrennen ben ik het soms ook gewoon spuugzat. En dan lever ik ze nog af als hun actieradius echt groot begint te worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:29 schreef indaha het volgende:
Ja dat is kittens eigen, het zijn net kinderen ze proberen alles uit en zitten overal aan.![]()
Ik moet zeggen dat wij hier ook wel eens hebben gezeten van , hehe ze zijn naar bed even nergens op letten en uitblazen.
Ja idd, gooi nog eens een fotootje van Odie en Joe erin, zodat mensen die lekkere snoetjes zien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhuh. Als ik er hier vier of vijf heb rondrennen ben ik het soms ook gewoon spuugzat. En dan lever ik ze nog af als hun actieradius echt groot begint te worden.Maar dat hoort erbij en het is een faaase.
(oognip: als we teveel offtopic gaan moet je het zeggen he?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |