Neequote:Op dinsdag 13 december 2011 19:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nog geen baasje in zicht ?
Een echte dame met tasquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:50 schreef Oognip het volgende:
Kijk wat we gisteravond aantroffen
[ afbeelding ]
Het spugen is inderdaad een eenmalig ietsquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Klaar om mee te nemen zo, toch ?
Hopelijk was het spugen een eenmalig iets
Reacties, topics, maar vooral de tijdquote:
De tijd gaat snel maar dit topic gaat toch best langzaam?quote:Op donderdag 15 december 2011 06:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Reacties, topics, maar vooral de tijd
Evi is al 1.8 kilo dus die groeit inderdaad als kool!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou ik vind het snel gaan! Ze groeien als kool!Net als jouw topics
Wat een scheetjequote:Op donderdag 15 december 2011 23:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Evi is al 1.8 kilo dus die groeit inderdaad als kool!
Maar ze kan nog steeds heel schattig zijn![]()
[ afbeelding ]
Je zou ze wel *stiekem* willen hebbenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:24 schreef -moppie- het volgende:
Het is beter als ik mijn mond nu even hou!![]()
Lieve beestjes, ik heb met jullie te doen
Absoluut, Joe is altijd mijn favoriet geweest! Maar ik heb al 4 beestjes en ik krijg nummer 5 er niet bij zegt mijn vriend!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je zou ze wel *stiekem* willen hebben.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:47 schreef Oognip het volgende:
Joe is ook altijd mijn favoriet geweest en Bliksem was zo bang in het begin. Daarom is het extra kut dat vooral Bliksem moet verhuizen
Precies en dat weet je toch als je er niet op tijd iets aan laat doen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het ook zo jammer voor de knullen.Het zijn nu wandelende hormonenbommetjes (ik heb er ook zo eentje gehad, ik was 3 weken met vakantie en hij piste vanaf week 1 de spullen van de catsit onder
). Na castratie heeft zich dat heel goed opgelost.
Ik ben toen heel snel gegaan, volgens mij had ik zelfs mijn vakantiewas nog niet gedaan.
En als je het niet weet (want dat kan altijd natuurlijk) dan is het in ieder geval iets om meteen te laten doen. En dan kijken of het gedrag verandert. Ik weet niet wat Rewimo al geprobeerd heeft, maar volgens mij echt niet nog alles wat mogelijk is. Ergens houdt het op natuurlijk, maar er zijn nu nog zoveel opties. Kost tijd, kost moeite, frustratie wellicht, maar het zijn wel je huisdieren. Waar je als baasje voor gekozen hebt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies en dat weet je toch als je er niet op tijd iets aan laat doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |