SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Op dit moment ben ik gastgezin voor drie kittens: Joe, Socks, en Bliksem.
Ik had ook nog een Donder maar die is vorige week verhuisd naar zijn nieuwe baasjes. Helaas is hij ernstig ziek geworden en vanavond overleden
Maar ik heb ook goed nieuws: Joe en Bliksem gaan vrijdag emigreren naar fokker Rewimo! Bliksem krijgt een nieuwe naam: Odie.
Joe
Socks
Joe en Donder
Donder
Odie
Linkje naar vorige deel
Gastgezin Oognips 6e nestje!
Ik wilde het net wijzigenquote:Op maandag 12 september 2011 21:15 schreef Rewimo het volgende:
Je moet nog even wennen aan Bliksems Odies nieuwe naam
quote:Op maandag 12 september 2011 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Wees maar gerust: er komen ongetwijfeld heel veel foto's van de heren
Geen updates, een eigen topic(serie), wat denk jij nou?quote:Op maandag 12 september 2011 21:28 schreef Mry het volgende:
Wat super Rewimo!!![]()
Ik vind Odie echt een leuke naam voor Bliksem!
En een FOK!-adoptie betekent updates!
Logisch ja,quote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen updates, een eigen topic(serie), wat denk jij nou?
quote:Op maandag 12 september 2011 21:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen updates, een eigen topic(serie), wat denk jij nou?
Kom maar op! Hoe meer hoe beterquote:Op maandag 12 september 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nieuwe foto's gemaakt voor je rewimo
Haha het komt goed met Socksquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Sorry SocksAls je een kater was had ik je wel meegesneakt...
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 september 2011 21:57 schreef indaha het volgende:
We moeten nog gewoon een Fokker tussen Weert en Enschede vinden die Socks en Manolo adopteert , dan is de cirkel rond (ik droom gewoon even verder)
Ik denk dat dat echt teveel gevraagd is, maar er rennen hier zoveel Fokkers rond, iemand moet toch van zwart/witjes houdenquote:Op maandag 12 september 2011 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Wat een toeval he, ze zijn ook nog eens beide zwart-wit, dat spreekt mensen veel minder aan dan een kitten met een kleurtje.
Als PB Manolo neemt kan ze Socks er ook wel bij nemen, vind je niet?
Het was ook maar een grapjequote:Op maandag 12 september 2011 22:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik denk dat dat echt teveel gevraagd is, maar er rennen hier zoveel Fokkers rond, iemand moet toch van zwart/witjes houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |