En wat later hakten we de knoop door:quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:38 schreef Rewimo het volgende:
Christan wil Joe welEn eigenlijk wil hij Bliksem dan ook wel
Bliksem werd dus Odie (was en is af en toe nog even wennenquote:Op maandag 12 september 2011 20:59 schreef Rewimo het volgende:
Zal ik de boel dan maar even een beetje opvrolijken hier?
Joe en Bliksem komen bij ons wonenAlleen gaan we Bliksem wel omdopen in Odie, op speciaal verzoek van qltel
We gaan er niet voor naar Enschede terug. Ook al zit de sterilisatie in de prijs inbegrepen. We gaan niet met twee pas geopereerde katertjes 2 uur rijdenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef Troel het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de dierenartsen enzo. Want voor steriliseren moeten ze dan weer hier in de buurt zijn, of gaan jullie dat op een of andere manier proberen te regelen?
Terecht hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We gaan er niet voor naar Enschede terug. Ook al zit de sterilisatie in de prijs inbegrepen. We gaan niet met twee pas geopereerde katertjes 2 uur rijden
Dus de sterilisatie laten we bij onze eigen DA doen. Die zit hier 10 minuten vandaan. Dan zijn we zo weer thuis met ze en kunnen ze rustig bijkomen
Ga ik wel vanuit. Wij halen de kittens bij Oognip op en regelen met haar het papierwerk en de betaling. Omdat wij niet naar Enschede kunnen als het asiel open is, de openingstijden vallen nogal onhandig voor ons. Dus eh... ze hebben het maar te begrijpenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:46 schreef Troel het volgende:
Terecht hoorNeem aan dat het asiel daar ook wel begrip voor heeft?
Niet alleen voor jullie hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit. Wij halen de kittens bij Oognip op en regelen met haar het papierwerk en de betaling. Omdat wij niet naar Enschede kunnen als het asiel open is, de openingstijden vallen nogal onhandig voor ons. Dus eh... ze hebben het maar te begrijpen
Nee, maar wij moeten er wel 2 uur voor rijden, enkele reisquote:
Dat is de bedoeling jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Lienekien het volgende:
Wat leuk! Die gaan het heel erg leuk en fijn bij jullie krijgen!
Ik woonde dichterbij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, maar wij moeten er wel 2 uur voor rijden, enkele reis
Klopt, maar jouw poezels waren al vergeven...quote:
Niet in den beginne.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, maar jouw poezels waren al vergeven...
Guus (die jij bedoelt) is vorig jaar helaas tegen een auto opgelopen. De auto was sterkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef Adelante het volgende:
Wat is er met jullie oude katten gebeurd dan rewimo?Zo'n mooie rode brit toch o.a.?
Leuke kittens wel
In den beginne was er nog geen sprake van dat wij kittens in huis gingen nemenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
Niet in den beginne.![]()
2 rondrennende kittens is trouwens een stuk rustiger dan een peloton van 5!![]()
Had je die anders gewild?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, maar jouw poezels waren al vergeven...
Morgen ga ik naar het asiel met Socks, hopelijk krijg ik de papieren dan mee. Het asiel vindt het helemaal niet erg als je ze niet laat castreren hier in de buurt zolang je ze maar laat castrerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga ik wel vanuit. Wij halen de kittens bij Oognip op en regelen met haar het papierwerk en de betaling. Omdat wij niet naar Enschede kunnen als het asiel open is, de openingstijden vallen nogal onhandig voor ons. Dus eh... ze hebben het maar te begrijpen
Ik was wel ernstig verliefd op Eccoquote:
Als je toch gaatquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar het asiel met Socks, hopelijk krijg ik de papieren dan mee. Het asiel vindt het helemaal niet erg als je ze niet laat castreren hier in de buurt zolang je ze maar laat castreren
Dat gaat in elk geval gebeurenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Oognip het volgende:
Morgen ga ik naar het asiel met Socks, hopelijk krijg ik de papieren dan mee. Het asiel vindt het helemaal niet erg als je ze niet laat castreren hier in de buurt zolang je ze maar laat castreren
Het komt vanzelf als ze een half jaar zijn hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je toch gaatKan je dan toevallig vragen of ze de brieven voor mijn jongens sterilisatie alvast op kunnen sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij al een topic aangemaakt voor je schatjes?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee nog niet, morgen want ik heb zoveel foto's gemaakt, maar niet allemaal even goed dus die ga ik morgen eerst uitzoeken.![]()
En dan moet ik ook nog wat kittens begeleiden door de rest van het huis en voorstellen aan de overige katten , dus het wordt een drukke dag morgen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Mooi zo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik was wel ernstig verliefd op Ecco![]()
Gelukkig ben ik nu verliefd op Joe en Odie
Ik begrijp het helemaal,quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef qltel het volgende:
Intussen wordt er nu al voor de derde dag een grote doos bezorgd voor onze 2 nieuwe katten. De Duitse economie vaart er wel bij..
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:35 schreef qltel het volgende:
Intussen wordt er nu al voor de derde dag een grote doos bezorgd voor onze 2 nieuwe katten. De Duitse economie vaart er wel bij..
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:48 schreef Oognip het volgende:
Ik vraag me af of dan al het bestelde nu binnen is maar ik vrees (voor jou) van niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]Een beetje qltel ongerust maken hè?
Er komt niks meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat je dat kattengrit ook had besteld
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Nee, we hebben nog 2 zakken staanquote:Op woensdag 21 september 2011 17:21 schreef Oognip het volgende:
Ik dacht dat je dat kattengrit ook had besteld
Oh dat is genoeg voor 1 week!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, we hebben nog 2 zakken staan
Eh, hij is groter dan ik geloof ik. Groot genoeg voor 2 kittens in elk geval. Met huisje en plankjes en de hele mikmakquote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef Oognip het volgende:
Oh dat is genoeg voor 1 week!
Je had nog een krabpaal van de vorige katten toch? Wat voor?
Oooh gaaafquote:Op woensdag 21 september 2011 17:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh, hij is groter dan ik geloof ik. Groot genoeg voor 2 kittens in elk geval. Met huisje en plankjes en de hele mikmak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |