Ben al bezig sinds augustus 2010quote:
Nee 2 keer per week zie:quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kan je al zo lang bezig zijn en die dingen niet kunnen, heb je een keer les per seizoen ofzo
Er rijden talloze mongolen die niet in kunnen parkeren hoor. M'n eigen vriendin zoekt altijd een plek waar ze zo in kan rijden (parkeervakken). Fileparkeren doet ze no wai, gewoon omdat ze het niet kan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kan je al zo lang bezig zijn en die dingen niet kunnen, heb je een keer les per seizoen ofzo
Bedankt. Mijn instructeur beweert dat als je goed kijkt tijdens file parkeren het in orde is?quote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er rijden talloze mongolen die niet in kunnen parkeren hoor. M'n eigen vriendin zoekt altijd een plek waar ze zo in kan rijden (parkeervakken). Fileparkeren doet ze no wai, gewoon omdat ze het niet kan.
Het is een handigheid, maar geen vereiste.
Waar? Dan ga ik op de rechter baan rijden als je wil invoegenquote:
bedoel je OP de achterruit? of gewoon buiten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
een vast punt door je achterruit zoeken op een vast punt (sticker of streep van verwarming o i d ) werkt perfect om achteruit te rijden !
80 lessen gehad dan ongeveer? een vriendin van mij had er 60 en toen de eerste keer gehaaldquote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee 2 keer per week zie:
Stomme rij instructeur.
Als je instructeur dat nu nog niet heeft uitgelegd dan moet je hem afschieten.quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bedoel je OP de achterruit? of gewoon buiten?
Ik weet waar de gashendel zit op de motor dus ik zal daar vrij weinig last van hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar? Dan ga ik op de rechter baan rijden als je wil invoegen
Dat stelde ik dus ook aan mijn vader voor....dat hij me gaat volgen of voor me blijft rijden zodat hij telkens voor voetgangers stopt en fietsers etc. Dan moet ik ook automatisch stoppen namelijk. En dan zou hij me ook helpen met invoegen op de snelweg door eerst in te voegen en daarna ruimte te laten voor mij zodat ik voor hem kon invoegen ed...quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar? Dan ga ik op de rechter baan rijden als je wil invoegen
Niet veel lessen per week dan, neem ik aan?quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ben al bezig sinds augustus 2010![]()
Heb geen zin meer in dat rij gedoe. De dingen die ik niet kan gaat mijn vader me gewoon leren als ik mijn rijbewijs heb. Het was hem vandaag ook gelukt met dat vooruit in een parkeervak parkeren. Het punt is mijn instructeur geeft me 1 of 2 pogingen en geeft dan op. Mijn vader heeft natuurlijk alle tijd dus die probeerde zo vaak tot het me eindelijk lukte. Ook dat achteruit rijden gaat prima wanneer mijn vader me helpt. Dus als ik gewoon die rijbewijs krijg kan ik hetgeen ik moeilijk vind met mijn vader doen dus...
Ik wil geen volgende poging! Heb geen tijd meer voor deze rij onzin. Ze moeten me gewoon mijn rijbewijs geven en dan zorgt mijn vader (die al 35 jaar een rijbewijs heeft en rijbewijs c/d/e heeft + als buschauffeur heeft gewerkt) dat ik de rest leer.quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef trovey het volgende:
Heel veel succes bij je volgende poging.
Handigheid is door met een achter-zijruit (van je auto) ongeveer ter hoogte van de middelste raamstijl van de auto naast je te gaan staan (dat is tussen de 2 zijruiten). Auto in zn achteruit, sturen, sturen en alleen op je koppeling rijden. Gas geven is niet nodig, want het is een diesel, die rijden uit zichzelf en hard genoeg om in te parkeren (als noob).quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt. Mijn instructeur beweert dat als je goed kijkt tijdens file parkeren het in orde is?
Jawel 2 keer per week....is 4 uur per week en 110 euroquote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet veel lessen per week dan, neem ik aan?
Maar je hebt die zooi toch niet nodig, komt wel goed morgen
Hoeveel lessen/uren heb je dan in totaal gehad?quote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Jawel 2 keer per week....is 4 uur per week en 110 euro
hij zegt niets over een vast punt...het enige dat hij zegt is kijk door je achterruitquote:Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je instructeur dat nu nog niet heeft uitgelegd dan moet je hem afschieten.
Beide. 1 punt op je achterruit en die dan mikken op het vasten punt buiten. Maar niet "testen" bij je examen dan faal je hard!quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bedoel je OP de achterruit? of gewoon buiten?
Of een jointjequote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef Borizzz het volgende:
Biertje nemen van te voren, dat ontspant altijd lekker
quote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik wil geen volgende poging! Heb geen tijd meer voor deze rij onzin. Ze moeten me gewoon mijn rijbewijs geven en dan zorgt mijn vader (die al 35 jaar een rijbewijs heeft en rijbewijs c/d/e heeft + als buschauffeur heeft gewerkt) dat ik de rest leer.
Op het midden van de ruit een punt zoeken en daar op insturen..quote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij zegt niets over een vast punt...het enige dat hij zegt is kijk door je achterruit. Leer ik op fok een paar uur voor het afrijden dat ik een vast punt moet zoeken
Bedankt, maar moet je niet ook nog iets met dat als je spiegel bij de bumper komt? Dat je dan weer de andere kant opstuurt?quote:Op maandag 12 september 2011 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Handigheid is door met een achter-zijruit (van je auto) ongeveer ter hoogte van de middelste raamstijl van de auto naast je te gaan staan (dat is tussen de 2 zijruiten). Auto in zn achteruit, sturen, sturen en alleen op je koppeling rijden. Gas geven is niet nodig, want het is een diesel, die rijden uit zichzelf en hard genoeg om in te parkeren (als noob).
En als je het doen moet,dan zoekt je examinator echt geen moeilijke plek. Hooguit een plek waar 2 a 3 auto's op 1 rij tussen passen.
En zorgen dat je de stoep niet op gaat met achterwiel en daarna je voorwiel. Strak er tegenaan is oke, er iets vanaf beter.
Ik heb getelt 58 keer gereden en dat is 2 keer 50 minuten in totaal dus uit lessen van 50 minuten bestaande: 116 lessen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hoeveel lessen/uren heb je dan in totaal gehad?
Ja klopt, maar niet je koppeling te snel op laten komen, je moet het zo rustig mogelijk doen, ze vinden het trouwens belangrijker dat je op het overige verkeer let dan dat je op de millimeter af perfect staat.quote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt, maar moet je niet ook nog iets met dat als je spiegel bij de bumper komt? Dat je dan weer de andere kant opstuurt?
quote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb getelt 58 keer gereden en dat is 2 keer 50 minuten in totaal dus uit lessen van 50 minuten bestaande: 116 lessen.
yeah ik moet hem op een maandag doenquote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Stringer het volgende:
Overigens is dinsdag de drukste dag van de week in het verkeer.
(vrijdag en maandag nemen veel mensen lang weekend).
Zal ik mijn vader voor de televisie wegtrekken en het nog maar wanhopig gaan proberen?quote:Op maandag 12 september 2011 20:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Beide. 1 punt op je achterruit en die dan mikken op het vasten punt buiten. Maar niet "testen" bij je examen dan faal je hard!
Ja, zodra je op dat punt bent de andere kant weer op sturen, dan stuur je 'm strak tussen de geparkeerde auto's.quote:Op maandag 12 september 2011 20:13 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt, maar moet je niet ook nog iets met dat als je spiegel bij de bumper komt? Dat je dan weer de andere kant opstuurt?
HOLYF*CK!quote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb getelt 58 keer gereden en dat is 2 keer 50 minuten in totaal dus uit lessen van 50 minuten bestaande: 116 lessen.
Mijn instructeur noemt het tijdstip goed...10:10?quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Stringer het volgende:
Overigens is dinsdag de drukste dag van de week in het verkeer.
(vrijdag en maandag nemen veel mensen lang weekend).
Relatief gezien is dat inderdaad een goed tijdstip op de drukste dag van de week.quote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn instructeur noemt het tijdstip goed...10:10?
Dus als je niet kan parkeren of recht achteruit rijden DAN ZAK JE? Dus de rest doe ik zowat foutloos? Dan nog zak ik op basis van parkeren?quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mocht je zakken, ga dan direct naar een andere rij instructeur. Bij deze lijk je uitgeleerd te zijn en/of hij pakt het niet juist aan bij je.
Hoeveel lessen heb je gehad?
Oh en een tip.. Zie het als een dure rijles van een zeer ervaren instructeur, gewoon relaxed rijden dus. Ga er maar niet vanuit dat je slaagt en maak je niet dik.
Alle kinderen naar school, nog een verdwaalde student op de fiets, alleen maar auto'squote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Stringer het volgende:
[..]
Relatief gezien is dat inderdaad een goed tijdstip op de drukste dag van de week.
Ja, lekker druk, veel wachten bij rotondes, stoplichten en zebrapaden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar die instructeur is een mongoolquote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Mpj het volgende:
Succes hoor TS, moet lukken. Als je niet kon rijden, zou jouw rijinstructeur jou niet laten afrijden. Dus gewoon rustig blijven.. Ik moet binnenkort ook en ik kan ook niet achteruit parkeren of fileparkeren.
Nee joh gek, ik liet de auto afslaan tijdens het parkeren... Tijdens mijn examen was ook de 1e keer dat ik ging file parkeren. Vooral goed blijven kijken is het belangrijkste, of je het goed doet of niet is minder belangrijk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dus als je niet kan parkeren of recht achteruit rijden DAN ZAK JE? Dus de rest doe ik zowat foutloos? Dan nog zak ik op basis van parkeren?
hehequote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, lekker druk, veel wachten bij rotondes, stoplichten en zebrapaden.
Had ik ook (08.00). Heb met m'n examen 12 minuten gereden, toen was de examinator de drukte zat en zei dat ik terug moest voor koffie.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar die instructeur is een mongool
Lekker makkelijk. Ik hoor vaak makkelijke verhalen, soms ook moeilijke. Een vriendin van mij zakte omdat ze niet milieubewust genoeg reed terwijl verder alles prima ging, één fout gemaakt qua achteruit parkeren maar die herstelde ze meteen. Ligt ook maar net aan je examinator denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, lekker druk, veel wachten bij rotondes, stoplichten en zebrapaden.
Had ik ook (08.00). Heb met m'n examen 12 minuten gereden, toen was de examinator de drukte zat en zei dat ik terug moest voor koffie.
Ik zal je na het afrijden vertellen waar ik woon, maar volgens mij is het hier in de omgeving van het CBR vrij rustig altijd....ik woon in een soort dorpquote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Stringer het volgende:
[..]
Relatief gezien is dat inderdaad een goed tijdstip op de drukste dag van de week.
Ja, was zo mooi (ik kan het me nog herinneren, heb 'm al even). Tyfusdruk overal, kutkinderen bij scholen, klaarovers, weet ik 't. Hij zei letterlijk, wat een pokkedag, we gaan koffiedrinken, ga maar terug, Fred (m'n rijinstructeur) weet wel hoe je aan je rijbewijs komt en kusje voor het slagenquote:
10:10 is een prima tijd.quote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik zal je na het afrijden vertellen waar ik woon, maar volgens mij is het hier in de omgeving van het CBR vrij rustig altijd....ik woon in een soort dorp. Mijn instructeur rijdt natuurlijk vaak naar de drukke plaatsen, maar met het CBR kan je natuurlijk niet in minder dan 40 minuten naar de stad ofzo rijden.
Bedankt!quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Mpj het volgende:
Succes hoor TS, moet lukken. Als je niet kon rijden, zou jouw rijinstructeur jou niet laten afrijden. Dus gewoon rustig blijven.. Ik moet binnenkort ook en ik kan ook niet achteruit parkeren of fileparkeren.
Mooi is dat, die lui hebben vaak echt wel na 3 minuten door of je kan rijden. Jij bent dan nog super zenuwachtig, terwijl zo'n kerel er al lang uit is.quote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, was zo mooi (ik kan het me nog herinneren, heb 'm al even). Tyfusdruk overal, kutkinderen bij scholen, klaarovers, weet ik 't. Hij zei letterlijk, wat een pokkedag, we gaan koffiedrinken, ga maar terug, Fred (m'n rijinstructeur) weet wel hoe je aan je rijbewijs komt en kusje voor het slagen
Hahaha. Ik vind het ook raar maar ik denk dat de kans klein is dat je daarom zakt. Hoeveel lessen heb jij gehad?quote:Op maandag 12 september 2011 20:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt!Zou het eigenlijk raar vinden als je daarop zakt. Mijn hamburgervretende buurvrouw (niet eens een beetje aantrekkelijk) is geslaagd twee jaar terug en is nog steeds uren bezig met in de parkeervakken voor onze deur te parkeren.
Instructeur wil niet mee...hij is bang dat de examinator dan juist extra goed gaat oplettenquote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Biogarde het volgende:
Heel rustig lijkt me ook wel relaxt eigenlijk. Lekker beetje rijden, zorgen dat die examinator met je instructeur blijft lullen, keihard schreeuwen; JE GASPEDAAL ZIT RECHTS LUL als er iemand voor je niet opschiet..
Stomme rij instructeur.quote:Op maandag 12 september 2011 20:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha. Ik vind het ook raar maar ik denk dat de kans klein is dat je daarom zakt. Hoeveel lessen heb jij gehad?
Wat een aparte gast danquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Instructeur wil niet mee...hij is bang dat de examinator dan juist extra goed gaat opletten
Ja, maar hoeveel lessen nou precies? Ikzelf ben vanaf maart al bezig en heb nog maar 16 lessen gehad. Gaat ook niet echt snel. Ben net begonnen aan een spoedcursus en rij volgende maand af (ongeveer 30 lessen).quote:
WEKELIJKS! Dus als mijn instructeur me eigenlijk haat en meer geld wil verdienen aan mij kan hij ze tevoren waarschuwen van: Zorg dat ze zaktquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat een aparte gast dan
Dus hij leert je niet inparkeren, gaat niet mee tijdens een examen (hij kan juist het ijs breken met een examinator, omdat hij die gasten wekelijks ziet).
116quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel lessen nou precies? Ikzelf ben vanaf maart al bezig en heb nog maar 16 lessen gehad. Gaat ook niet echt snel. Ben net begonnen aan een spoedcursus en rij volgende maand af (ongeveer 30 lessen).
Dan had ze maar aan pillen moeten beginnen. Van de dokter. Ga ik miss ook wel doen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Biogarde het volgende:
En je hebt geen zak aan tips om rustig te blijven, want je staat te stuiteren als een ADHD beebie on crackWat je ook doet om rustig te blijven.
En nog een tip voor zaaddodende examinatoren, zorg als je terug bent bij het CBR, je voor het uitstappen eerst goed in je spiegels kijkt voor je uitstapt (binnen en dan buitenspiegel). Dit onder het mom van veilig kunnen uitstappen, scoor je punten mee als je ergens een foutje maakte.
Moet hij het wel van je zien.
Heb je helemaal niet nodig. Zenuwachtig ben je toch wel. En dat is iedereen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dan had ze maar aan pillen moeten beginnen. Van de dokter. Ga ik miss ook wel doen.
ik heb hem!quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Mpj het volgende:
Je moet het ook zo zien; de meest domme mensen hebben hun rijbewijs. Echt.
Ik heb em gewonnen bij de loterijquote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb hem!![]()
en volgens mij ook letterlijk bij een pakje boter gekregen
Why?quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Mpj het volgende:
Wij hebben het nu ook moeilijker om een rijbewijs te halen.
Omdat sommige mensen hun rijbewijs schijnbaar in de woestijn hebben gehaaldquote:
Nee dat is niet afdoende. Ten eerste specificeer je niet wie 'wij' is. Bedoel je de algehele groep afrijders, of vrouwen? Ten tweede geef je geen toelichting.quote:
Nee joh. Mn broertje haalde 'm een jaar geleden lachend. Als je kunt rijden, dan kun je rijden en haal je je rijbewijs.quote:
M'n pa in 1972 had gewoon 24 lessen nodig en een keer examen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Mpj het volgende:
Vroeger reden ze gewoon een rondje om de kerk en dan hadden ze hem. Wij hebben het moeilijker anno 2011. Punt uit.
Je doet een examen meestal met een examinator,.... dudequote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef PfenisBaron het volgende:
Zit je met enkel de instructeur in de auto?
In dat geval even flink naast de pook grijpen en bij reactie stoppen bij de eerstvolgende bossages.
Heel vroeger.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n pa in 1972 had gewoon 24 lessen nodig en een keer examen.
QFTquote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Biogarde het volgende:
Vroeger zat je nog gewoon in een diesel-diesel. Tegenwoordig zit je in zo'n latente blue-motion truttenschudder met 12 PK en stoelen die lijken op een tuinset.
Toen had je 12 wegen, een stoplicht en een agent met krukken en een hazenlip. Dat telt niet.quote:
Deze 'dude' heeft zn rijbewijs al te lang geleden gehaald om zich daar druk om te maken meid.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je doet een examen meestal met een examinator,.... dude
Dat had ik zelf nog niet bedacht, nee.quote:Op maandag 12 september 2011 20:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Toen had je 12 wegen, een stoplicht en een agent met krukken en een hazenlip. Dat telt niet.
Als je anno 2011 met al die snufjes in je auto nog steeds niet kunt autorijden, dan leer je het nooit.
Moet je nog afrijden ja?quote:Op maandag 12 september 2011 20:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat had ik zelf nog niet bedacht, nee.
Ik moest toch wat zeggen? Om mijn standpunt iets aan te dikken.
Bedankt!!!quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Biogarde het volgende:
En je hebt geen zak aan tips om rustig te blijven, want je staat te stuiteren als een ADHD beebie on crackWat je ook doet om rustig te blijven.
En nog een tip voor zaaddodende examinatoren, zorg als je terug bent bij het CBR, je voor het uitstappen eerst goed in je spiegels kijkt voor je uitstapt (binnen en dan buitenspiegel). Dit onder het mom van veilig kunnen uitstappen, scoor je punten mee als je ergens een foutje maakte.
Moet hij het wel van je zien.
Bedanktquote:Op maandag 12 september 2011 20:58 schreef Oerbeer het volgende:
Hoi Nic,
Ga nou niet uit van een ramp. Je kan het vast wel. Ondanks die instructeur die je geen aandacht gaf.
Geef gewoon alles wat je hebt. En zorg ervoor dat je nuchter blijft onder die kleine foutjes die je wel maakt.
Beter een kalm meisje achter het stuur, dan een gestreste kip. Bij foutjes ook gewoon rustig blijven. Dat laat in elk geval zien dat je niet snel van je voetstuk bent te brengen.
Zo deed ik het.
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppenquote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Eeeh wat bedoel je met kleine foutjes?
Als je foutjes maakt. Wees in elk geval kalm. Gewoon rustig blijven en het opnieuw proberen. Ze kunnen namelijk niet van jou verwachten dat je een ervaren bestuurder bent, dus sommige dingen kun je gewoon nog niet, of nog niet zo goed. Daar houden ze ook rekening mee. Het is de manier waarop je met die foutjes omgaat.quote:Op maandag 12 september 2011 21:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Eeeh wat bedoel je met kleine foutjes?
Dat moet gewoon goed komen. Heb alles in me hoofd van alle keren dat ik had moeten stoppen, maar het niet deed en omgekeerd.quote:Op maandag 12 september 2011 21:04 schreef Stringer het volgende:
[..]
Speltip 9: Weet wanneer je moet stoppen
Bedankt laat het jullie morgen gelijk weten....quote:Op maandag 12 september 2011 21:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Als je foutjes maakt. Wees in elk geval kalm. Gewoon rustig blijven en het opnieuw proberen. Ze kunnen namelijk niet van jou verwachten dat je een ervaren bestuurder bent, dus sommige dingen kun je gewoon nog niet, of nog niet zo goed. Daar houden ze ook rekening mee. Het is de manier waarop je met die foutjes omgaat.
Succes, en ik duim voor je.
Ik had soms les van 10 tot 12 maar dat verschilt per snelweg, de A10 was rustiger terwijl er op de A4 file stond, ik weet niet bij welk CBR je examen doet.quote:Op maandag 12 september 2011 21:09 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat moet gewoon goed komen. Heb alles in me hoofd van alle keren dat ik had moeten stoppen, maar het niet deed en omgekeerd.
Blijf me meer zorgen maken om parkeren en recht achteruit rijden....en nog iets DE SNELWEG. Is het een beetje rustig zo na 10 uur?
Ik wil het wel zeggen, maar zometeen zit die examinator wel op fok mee te lachen...quote:Op maandag 12 september 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had soms les van 10 tot 12 maar dat verschilt per snelweg, de A10 was rustiger terwijl er op de A4 file stond, ik weet niet bij welk CBR je examen doet.
DM mag ookquote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik wil het wel zeggen, maar zometeen zit die examinator wel op fok mee te lachen...
geenideequote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef sanasoufi het volgende:
^Trouwens is het mogelijk om via internet erachter te komen wie je examinator is?
heb ik al geprobeerd...bij mijn oproepkaart is zo'n geneeskundige verklaring geplaatst...daarop staat mijn tafelnummer + nummer instructeur....is het dan niet mogelijk te achterhalen wie dit is?quote:Op maandag 12 september 2011 21:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, zou ik ook wel handig vinden, ben nu al zenuwachtigik ga even kijken bij CBR
maar lieverd, je instructeur neemt je examen toch niet afquote:Op maandag 12 september 2011 21:24 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd...bij mijn oproepkaart is zo'n geneeskundige verklaring geplaatst...daarop staat mijn tafelnummer + nummer instructeur....is het dan niet mogelijk te achterhalen wie dit is?
mijn instructeur heeft toch geen nummer??? ze noemen waarschijnlijk de examinator instructeur?quote:Op maandag 12 september 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar lieverd, je instructeur neemt je examen toch niet af
Al sla je me doodquote:Op maandag 12 september 2011 21:29 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
mijn instructeur heeft toch geen nummer??? ze noemen waarschijnlijk de examinator instructeur?
tsja kan zomaar gebeurenquote:Op maandag 12 september 2011 21:31 schreef sanasoufi het volgende:
WAT NOU ALS IK DEZE KRIJG:
http://www.klacht.nl/2010/04/examinator-cbr-barendrecht/
![]()
Moet ik toch verraden waar ik ga afrijden...
Kan je daarop zakkenquote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef BoleroPower het volgende:
Helpt het als ik kom melden dat ik eerst 2x ben gezakt
Eerste keer deedt ik daadwerkelijk alles fout omdat ik zenuwachtig was.
Tweede keer ging ik rechtdoor terwijl ik rechtsaf moest en dat vond hij niet goed.
Derde keer Geslaagd met een ingreep omdat ik iets te dicht langs de auto's reedt
Gewoon gaan niet gaan is weggegooit geldquote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Kan je daarop zakken. Heeft het nog zin om morgen te gaan?
Die arme ik maakt altijd de fout dat wanneer mijn instructeur links zegt ik dat gewoon vergeet en rechtdoor wil rijden.quote:Op maandag 12 september 2011 21:32 schreef BoleroPower het volgende:
Helpt het als ik kom melden dat ik eerst 2x ben gezakt
Eerste keer deedt ik daadwerkelijk alles fout omdat ik zenuwachtig was.
Tweede keer ging ik rechtdoor terwijl ik rechtsaf moest en dat vond hij niet goed.
Derde keer Geslaagd met een ingreep omdat ik iets te dicht langs de auto's reedt
Maar het is toch wel triest als je op zoiets zakt. Wat maakt het nou weer uit dat de examinator rechts of links wil? Het gaat er toch om dat je goed kan rijdenquote:Op maandag 12 september 2011 21:34 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Gewoon gaan niet gaan is weggegooit geld
Ik hoop echt dat je wel mag praten? Want ik ben dus wel van plan telkens te vragen: Hier links? Hier rechts? Gewoon rechtdoor toch?quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
gewoon gaan en probeer zo rustig mogelijk te blijven en goed luisteren naar wat dat figuur zegt
Je hebt toch orientatiepunten tegenwoordig? Dat je naar een bekend punt moet rijden, zonder aanwijzingen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je wel mag praten? Want ik ben dus wel van plan telkens te vragen: Hier links? Hier rechts? Gewoon rechtdoor toch?
Ja ik vraag ook altijd even na, je mag wel praten, sommige examinators hebben ook liever dat je wat vrolijker bent dan zo'n serieus saai figuurquote:Op maandag 12 september 2011 21:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je wel mag praten? Want ik ben dus wel van plan telkens te vragen: Hier links? Hier rechts? Gewoon rechtdoor toch?
quote:Op maandag 12 september 2011 21:38 schreef Stringer het volgende:
[..]
Je hebt toch orientatiepunten tegenwoordig? Dat je naar een bekend punt moet rijden, zonder aanwijzingen.
Precies...maar zo te horen is het enige dat mij kan redden als het in ieder geval een man is een kort strak rood jurkje. Mijn instructeur zal morgen tijdens het voorrijden niet weten wat hij plotseling zietquote:Op maandag 12 september 2011 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik vraag ook altijd even na, je mag wel praten, sommige examinators hebben ook liever dat je wat vrolijker bent dan zo'n serieus saai figuurmaar dat is wat ik gehoord heb over Amsterdam
quote:Op maandag 12 september 2011 21:43 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe laat weet je dat je gezakt bent?
volgens mij moet je dan zelfs op Navigatie rijden om aan te tonen dat je de tomtom kan instellen en gebruiken dacht ikquote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Zometeen zegt die rij maar zelfstandig naar het CBR...tja dan is het gedaan
. Ze mogen best wel gewoon de navigatie aanzetten...Het is toch geen tentamen
Klopt, navigeren naar zo'n orientatiepunt met tomtom mag ook tegenwoordig. Dit heb je toch wel doorgenomen met je instructeur lijkt me?quote:Op maandag 12 september 2011 21:42 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Zometeen zegt die rij maar zelfstandig naar het CBR...tja dan is het gedaan
. Ze mogen best wel gewoon de navigatie aanzetten...Het is toch geen tentamen
Hopen dat die sacherijn de avond daarvoor een goede beurt heeft gehad en voor 10:10 een bak koffie op heeft.quote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja via tomtom moet het lukken. Dat werkt zelfs beter dan wanneer mijn instructeur het telkens zegt. Want die instructeur zegt telkens wanneer je heel dichtbij bent nu naar links/rechts. Die navigatie zegt het rond 500 m afstand al...quote:Op maandag 12 september 2011 21:45 schreef Stringer het volgende:
[..]
Klopt, navigeren naar zo'n orientatiepunt met tomtom mag ook tegenwoordig. Dit heb je toch wel doorgenomen met je instructeur lijkt me?
Tegen mij werd bij het CBR gezegd rijd maar naar de Gamma in Woerden, zonder aanwijzingen. Want dit was 1 van de 3 orientatiepunten in de regio-utrecht die je moet kennen. En toendertijd zag ik wel mensen die met een tomtom aan het lessen waren.
de clou is de juist dat instructeurs die punten moesten uitleggen tijdens de lessen snapje..quote:Op maandag 12 september 2011 21:47 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja via tomtom moet het lukken. Dat werkt zelfs beter dan wanneer mijn instructeur het telkens zegt. Want die instructeur zegt telkens wanneer je heel dichtbij bent nu naar links/rechts. Die navigatie zegt het rond 500 m afstand al...
GAMMA IN WOERDEN? En als je daar nooit bent geweest? Vind dat echt niet kunnen
Ach mijn rode jurkje vrolijkt hem op...als het een vrouw is werkt mijn rode jurk echter waarschijnlijk averechtsquote:Op maandag 12 september 2011 21:46 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Hopen dat die sacherijn de avond daarvoor een goede beurt heeft gehad en voor 10:10 een bak koffie op heeft.
Tja maar dan moet ik de examinator helaas mededelen dat we al meer dan een jaar gereden hebben, maar dat de instructeur mij nooit heeft vertelt waar de Gamma is of iets anders.quote:Op maandag 12 september 2011 21:48 schreef Stringer het volgende:
[..]
de clou is de juist dat instructeurs die punten moesten uitleggen tijdens de lessen snapje..
quote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Tja maar dan moet ik de examinator helaas mededelen dat we al meer dan een jaar gereden hebben, maar dat de instructeur mij nooit heeft vertelt waar de Gamma is of iets anders.
quote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ze kan ook pot zijn, doe maar wel
Diepe decolleté en de gehele rit giechelen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ze kan ook pot zijn, doe maar wel
Scharen maarquote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Als ze dan in ruil voor mijn rijbewijs een beurt wil?
![]()
Wat een ellende dit! Wil gewoon een leuke 50 plusser
Precies dat was is van plan. Het probleem is echter zal je maar net zien dat ik met zo'n walgelijke: 'Ik ben getrouwd en zal nooit vreemdgaan' examinator in de auto zitquote:Op maandag 12 september 2011 21:50 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Diepe decolleté en de gehele rit giechelen.
Hoezo zonder aanwijzingen? Je kan toch normaal gewoon de navigatie gebruiken? En anders zoek je gewoon uit hoe je bij je werk/school moet komen.quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef Rechterbal het volgende:
Wat ik ervan begrijp is het zelfstandig rijden naar een punt niet bedoeld om je te laten zakken als je er niet komt, maar verzonnen zodat je kunt laten zien dat je zonder aanwijzingen kunt rijden en durft te rijden. Gewoon vragen om een andere plek of zelf een voorstellen.
Daar stopte ik met lezen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef sanasoufi het volgende:
Morgenochtend is het zover.
Ik kan nog steeds niet:
-Parkeren (op geen enkele manier)
-Achteruitrijden in een rechte lijn.
De rest moet ik geluk mee hebben zoals bij iedereen....op tijd zien dat er iemand van rechts komt, die nare mensen bij het zebrapad voor laten gaan, me bewust zijn van dat soms ook de fietsers groen licht krijgen gelijktijdig met wij etc.
Overtuig hem met je pluspunten. Vraag of je even met zijn pookje mag spelen. Geen enkele examinator kan dit weerstaan. Bij Stacey werkte het.quote:Op maandag 12 september 2011 21:51 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Precies dat was is van plan. Het probleem is echter zal je maar net zien dat ik met zo'n walgelijke: 'Ik ben getrouwd en zal nooit vreemdgaan' examinator in de auto zit
Toen ik slaagde waren Tomtom's nog niet verplicht en ik haat rijden met zo'n ding, dus vandaarquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hoezo zonder aanwijzingen? Je kan toch normaal gewoon de navigatie gebruiken? En anders zoek je gewoon uit hoe je bij je werk/school moet komen.
Vind dit eigenlijk gewoon onzin. Als je maar kan rijden en het verkeer niet te veel ophoudt en stopt waar het nodig is etc.
quote:
Vind het een belangrijke vraagquote:
Neequote:Op maandag 12 september 2011 22:12 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Vind het een belangrijke vraag. Stel die bosi_wa (arabisch voor kus me dus dit is een arabier die herken ik meteen) kom ik tegen nadat ik al weet dat ik gefaald heb. Bijvoorbeeld er is van alles mis gegaan...de auto valt voortdurend uit, en ik rijd door rood en ik vergeet een voetganger te laten oversteken bij een zebrapad...dan kan ik altijd nog wanneer ik die bosi_wa tegenkom het ook even voor hem verpesten
Stacey!quote:Op maandag 12 september 2011 21:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Overtuig hem met je pluspunten. Vraag of je even met zijn pookje mag spelen. Geen enkele examinator kan dit weerstaan. Bij Stacey werkte het.
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef bosi_wa het volgende:
[..]
NeeBosi wa is Swahilies voor "de baas"
Héél veel succes hè!quote:Op maandag 12 september 2011 22:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt. Nu weet ik al helemaal morgen wie je bent
. Als ik faal zal jij ook falen
Pics or ugly!quote:
Pics? Mag ook per DM/PM.quote:
stuur hem mij en Biogarde dan ook ff doorquote:Op maandag 12 september 2011 22:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje. Omdat ik met haar veel contact heb via DM/PM.
Ze is hartstikke aardig.
Niet zonder haar toestemming.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
stuur hem mij en Biogarde dan ook ff door
Van ons hoort ze niksquote:
TVPquote:
DE STOPOPDRACHT ben ik goed inquote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik moest afrijden en ik kreeg 1 bijzondere verrichting, de stop opdracht
Dan nog. Ze heeft mij tijdens een goed gesprek die foto gestuurd. Dan ga ik hem niet doorsturen als ik niet weet of zij dat wel wilt. Is niet erg netjes.quote:
heb die moderator er 1 gestuurd. die andere krijgt niets. Aan die naam te zien is al te raden dat het een veertienjarige puber isquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb die moderator er 1 gestuurd. die andere krijgt niets. Aan die naam te zien is al te raden dat het een veertienjarige puber is
Als je dan toch bezig ben wil ik ook wel een foto!quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb die moderator er 1 gestuurd. die andere krijgt niets. Aan die naam te zien is al te raden dat het een veertienjarige puber is
12 jaar???quote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig ben wil ik ook wel een foto!
Nope heb toch ook me rijbewijs gehaald dus ben niet bepaald 12quote:Op maandag 12 september 2011 22:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
12 jaar???
Ben je geil of wil je een Koekje
Waarom?quote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?![]()
Wannabe Libanees
Je zit er niet ver naast.quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Stringer het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat haar gezicht het mysterieuze herbergt van eeuwenoude tradities. Haarlokken zo zwart als de gouden olievelden van rijke en vruchtbare gronden, haar tint weerspiegelt de gloed van een opkomende zon en een neergaande inferno die zijn gelijke alleen kent in de corona van de zon. Haar lippen als zoete honing over de Libaneze bergtoppen doen mij verlangen naar meer van deze Godin.
Darn.quote:
Je moet je stuur recht houdenquote:-Achteruitrijden in een rechte lijn.
The fuck! Ik zit nu op 26 * 50 minuten en ik parkeer achteruit in...quote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
En meer toeren houden laat zien dat je goede controle over de motor hebt, hoge toeren is namelijk moeilijker om te controleren. Dit is dus een goed iets, TS! Houd dit in de gaten. Als je in een Diesel lest, wat ongetwijfeld zo zal zijn, probeer altijd boven de 3000 toeren te blijven. Indien je in een benzine lest, 4500 á 5000.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:08 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
Je moet je stuur recht houden
Wat ook handig is om te doen is om alleen maar in de eerste versnelling te rijden. Dan rij je niet zo hard en kan je ook minder fouten maken
idd misschien is autorijden gewoon niet voor je weggelegd, ik snap wel dat je instructeur niet in de auto wilquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:16 schreef muhahaha het volgende:
116 lessen wattafak? Beter koop je een fiets ouwe
Dan weet ik al genoegquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef Mpj het volgende:
TS is online dus het is mij een raadsel waarom ze niet zegt wat eht antwoord is, geslaagd/gezakt
Daar vroeg ze niet eens na. Ze ging gewoon over haar ellendige leven zonder ouders en kinderen, maar wel met nieuwe partner kletsen. Verder liet ze me gewoon door een erf rijden + klein stukje snelweg. Behalve dat ze besloot wat meer gas te geven, waardoor we bijna tegen een vrachtwagen voor ons aanknalden (ze bestempelde de vrachtwagenchauffeur als asociaalquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:39 schreef muhahaha het volgende:
Wacht even, 115 lessen en je ZAKT? HALLO, HET IS NIET AAN JOU BESTEED! KOOP EEN FIETS.
Hij rijdt al 115 lessen met me. Diequote:Op dinsdag 13 september 2011 11:40 schreef Mpj het volgende:
Maar die instructeur was er toch niet bij. Hoezo; hoe vlotter kan ze nog?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:38 schreef sanasoufi het volgende:
Die dertienjarige puber SpermaDonor heeft gelijk: GEZAKT!
Maar dat was al duidelijk voordat ik de auto instapte. 20 mannen en IK krijg een VROUW. Had ik mezelf nog wel helemaal mooi gemaakt komt er iemand met hetzelfde als mij de auto in zodat ik niets omhoog kon krijgen
. Had speciaal gekozen voor een kort strak paars jurkje met diep decollete. Tja dat mens mij aankijken: Waarom heeft ze zich zo uitdagend gekleed
. Gaat ze er nog wel naar vragen. Mijn antwoord: Uuuh ik moet zometeen het afstuderen van mijn vriendin bijwonen.
Dus wij rijden zij heel nep aardig. Even dacht ik ZE IS LESBISCH. Eeeh dus niet, want toen begon ze over haar partner. Dus uiteindelijk begon ik zelfs te denken: Volgens mij let ze helemaal niet op
. Hoe dan ook ze bleef heel vriendelijk (tja ter voorkoming van klachten begrijp ik nu). Na zo'n idd 20 minuten te rijden met mij besloot ze dat het onzin is verder te gaan. Dus ik parkeren wij naar boven bij het CBR. Mijn instructeur
EEN MAN
mee. Die
Vrouw
: Ik heb slecht nieuws, je bent gezakt. Goh echt natuurlijk, want jij bent VROUW
.
Reden van gezakt volgens die jaloerse VROUW:
IK MOET VLOTTER DOORRIJDEN.
Mijn instructeurEEN MAN
helemaal verbaasd: Hoe vlotter kan ze nog?
Onzin, je examinator heeft alleen een rem en koppeling pedaalquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:41 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Daar vroeg ze niet eens na. Ze ging gewoon over haar ellendige leven zonder ouders en kinderen, maar wel met nieuwe partner kletsen. Verder liet ze me gewoon door een erf rijden + klein stukje snelweg. Behalve dat ze besloot wat meer gas te geven, waardoor we bijna tegen een vrachtwagen voor ons aanknalden (ze bestempelde de vrachtwagenchauffeur als asociaal) heeft ze verder niet ingegrepen ofzo.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Onzin, je examinator heeft alleen een rem en koppeling pedaal
Dus niet. Ze ging gas gevenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil een man zodat ie je natte gleuf reukt en zo zijn beoordelingsvermogen wordt aangetast? Ik heb er het volste vertrouwen inquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef sanasoufi het volgende:
Als het geen vrouw was geweest was ik dus echt wel geslaagd. Er was geen ingreep. Het enige dat ze deed was keihard op het gaspedaal trappen zodat we bijna dood gingen (want ik mocht ergens 70, maar ik zat nog op 50).
Mijn instructeur zei tegen me morgen gewoon gelijk een nieuwe afspraak maken en hopen op een andere examinator. IK EIS EEN MAN
JA!quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil een man zodat ie je natte gleuf reukt en zo zijn beoordelingsvermogen wordt aangetast? Ik heb er het volste vertrouwen in
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn, maar toen zij dus keihard op het gas ging drukken en naar 70 ging scheelde het maar een haar of we botsten tegen die plotseling remmende vrachtwagen. En dan gaat ze die vrachtwagenchauffeur: ASOCIAAL noemenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:46 schreef Casino.Bob het volgende:
50 waar je 70 mag vind ik trouwens wel kwalijk, je bent toch niet 80?
Tiener ik haal je uit je droom: ZE HEBBEN ALLES. Want mijn instructeur geeft ook soms gas als hij plots haast heeft.quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef Mpj het volgende:
[..]
Moet ik dit persoonlijk opvatten, Klinkerbotsing?
250 zelfsquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
volgens mij is het gewoon zonde van die 180 euro of hoeveel het tegenwoordig ook kost
TS kan beter nog 50 lessen extra nemen.
Lulkoek dat is in een lesauto helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Tiener ik haal je uit je droom: ZE HEBBEN ALLES. Want mijn instructeur geeft ook soms gas als hij plots haast heeft.
Nee, dat is verschillend per auto.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Tiener ik haal je uit je droom: ZE HEBBEN ALLES. Want mijn instructeur geeft ook soms gas als hij plots haast heeft.
Hmm, ok.quote:
Mannen zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Sana wáárom moet jou success afhangen van de geilheid van de examinator
Tiener? Ik ben ouwer dan jij dame.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ja, dikke neus, troll lekker verder ook.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mannen zijn. Geloof me een man laat me nooit falen. Zelfs al verdien ik het. Vakken als rechtsfilosofie en historische ontwikkeling van het recht NOOIT een letter gelezen, maar doordat de nakijkende docenten MANNEN me kenden en me naam weten heb ik die gehaald.
Je claimde tevens eerder nog dat je niet eens in een rechte lijn achteruit kon rijden en dat je na zoveel lessen nog steeds niet kon inparkeren. Let's face it: je kan gewoon niet rijdenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:38 schreef sanasoufi het volgende:
Die dertienjarige puber SpermaDonor heeft gelijk: GEZAKT!
Maar dat was al duidelijk voordat ik de auto instapte. 20 mannen en IK krijg een VROUW. Had ik mezelf nog wel helemaal mooi gemaakt komt er iemand met hetzelfde als mij de auto in zodat ik niets omhoog kon krijgen
. Had speciaal gekozen voor een kort strak paars jurkje met diep decollete. Tja dat mens mij aankijken: Waarom heeft ze zich zo uitdagend gekleed
. Gaat ze er nog wel naar vragen. Mijn antwoord: Uuuh ik moet zometeen het afstuderen van mijn vriendin bijwonen.
Dus wij rijden zij heel nep aardig. Even dacht ik ZE IS LESBISCH. Eeeh dus niet, want toen begon ze over haar partner. Dus uiteindelijk begon ik zelfs te denken: Volgens mij let ze helemaal niet op
. Hoe dan ook ze bleef heel vriendelijk (tja ter voorkoming van klachten begrijp ik nu). Na zo'n idd 20 minuten te rijden met mij besloot ze dat het onzin is verder te gaan. Dus ik parkeren wij naar boven bij het CBR. Mijn instructeur
EEN MAN
mee. Die
Vrouw
: Ik heb slecht nieuws, je bent gezakt. Goh echt natuurlijk, want jij bent VROUW
.
Reden van gezakt volgens die jaloerse VROUW:
IK MOET VLOTTER DOORRIJDEN.
Mijn instructeurEEN MAN
helemaal verbaasd: Hoe vlotter kan ze nog?
O je bent een female?quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mannen zijn. Geloof me een man laat me nooit falen. Zelfs al verdien ik het. Vakken als rechtsfilosofie en historische ontwikkeling van het recht NOOIT een letter gelezen, maar doordat de nakijkende docenten MANNEN me kenden en me naam weten heb ik die gehaald.
Wat een onzin ook, waar haal je het vandaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Wel een diep decollete manquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:51 schreef Mpj het volgende:
Pics in paarse strakke jurkje. Kleur staat mij al niet aan, dus wordt 'em niet TS. Bij mij faal je al door de kleur en door het beeld dat ik van het jurkje heb.
Ik vind dit inderdaad wel een legitieme reden om je te laten zakken. Te langzaam rijden, vooral 20 km te langzaam, wat dus meer dan een kwart van de toegestane hoeveelheid te langzaam is, is een enorme ergernis in het verkeer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:46 schreef Casino.Bob het volgende:
50 waar je 70 mag vind ik trouwens wel kwalijk, je bent toch niet 80?
Paars is een hoerenkleur. Zegt niets over TS hoor, maar gewoon over de kleur.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:51 schreef Mpj het volgende:
Pics in paarse strakke jurkje. Kleur staat mij al niet aan, dus wordt 'em niet TS. Bij mij faal je al door de kleur en door het beeld dat ik van het jurkje heb.
Tinky Winky was alles behalve een hoerquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:53 schreef Stringer het volgende:
[..]
Paars is een hoerenkleur. Zegt niets over TS hoor, maar gewoon over de kleur.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:49 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Tinky Winky was een gaycocklord met een dildo in de handtas man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tinky Winky was alles behalve een hoer
Ik eis kamervragenquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat deze kut troll nog gedoogd wordt op FOK
We hopen allemaal stiekem op een foto van dat decollete.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat deze kut troll nog gedoogd wordt op FOK
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:59 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
We hopen allemaal stiekem op een foto van dat decollete.
TS is hoer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:53 schreef Stringer het volgende:
[..]
Paars is een hoerenkleur. Zegt niets over TS hoor, maar gewoon over de kleur.
Idd als je een vrouwelijke examinator hebt weetje gewoon al dat je de lul bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:44 schreef sanasoufi het volgende:
Update: Net met mijn vader dezelfde route gereden. Tenminste ik heb mijn vader het laten rijden. Hij stopt op de plaatsen waar ik ging stoppen + zijn snelheid was hetzelfde. Ook dat hele kleine stukje waar je 70 mag reed hij oke niet in 50, maar in 60 vanwege de stoplichten die niet zo ver zijn.
Met andere woorden: VROUWEN ALS EXAMINATOR![]()
En de onzinners die gaan roepen: Je vader kan het ook niet. Hij heeft al 35 jaar een rijbewijs b + c/d/e en werkte als buschauffeur.
Klagen bij het CBR heeft waarschijnlijk geen zin? Maar ik zal volgende keer mijn examinator smeken de route ook met mij te rijden. En dan mag mijn instructeurEEN MAN
mij vertellen of ik en mijn vader gelijk hebben OF die
afgunstige VROUW
.
Laat ik hierbij opmerken: De mensen die mij niet geloven of serieus nemen: Toen ik zag dat het eenVROUW
was raakte ik in paniek en fluisterde ik naar mijn
55 jarige rij instructeur EEN MAN
laten we wegrennen.
Zullen we geld inzamelen voor poging #12?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:02 schreef coban het volgende:
Omg ik had echt niet verwacht dat sanasoufi zou zakken. Wtf man dit komt hard aan.
Poging 12 alweer? Echt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen we geld inzamelen voor poging #12?
Dan is het wel te hopen dat ze weer een vrouwelijke examinator krijgtquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:23 schreef Zolder het volgende:
Volgende keer beter gwn don en ad stijl
Haterquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:34 schreef muhahaha het volgende:
Select all songs with question mark
Tering jeeminee je bent de ipod niet waardig
Maar ik was foutloos. Heel duidelijk 10:10 is een fantastische tijd. Er was NIEMAND op de weg. Dus geen fietsers en geen voetgangers en heel weinig auto's. Dus ik had eigenlijk heel weinig om fout te doen. Dus dan bedenkt dat afgunstige mens maar dat ik niet vlot genoeg reed...quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:47 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Idd als je een vrouwelijke examinator hebt weetje gewoon al dat je de lul bent
Het blijft toch een gok, ik ben zelf in een keer geslaagd terwijl ik ontzettend veel fouten maakte
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Nee sana, logischerwijs zou hij naast een vrouw gezeten moeten hebben die een nat grotje van hem kreeg
Maar wat deed ik dan fout? Zelfs mijn instructeur begrijpt het niet. Een opmerking had ze: Je moet wat vlotter. Dus vandaag ging ik zo binnen de bebouwde kom op die erven en 30 km zones dus tussen de huizen op 20 rijden en in de tweede versnelling. Het was dus de bedoeling dat ik daar 50 ging rijden? Zometeen besluit ik de volgende keer daar echt 50 te rijden dan zeggen ze weer je rijd hier te gevaarlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:45 schreef muhahaha het volgende:
Lets face it, je hebt een fiets nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |