stuur hem mij en Biogarde dan ook ff doorquote:Op maandag 12 september 2011 22:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje. Omdat ik met haar veel contact heb via DM/PM.
Ze is hartstikke aardig.
Niet zonder haar toestemming.quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
stuur hem mij en Biogarde dan ook ff door
Van ons hoort ze niksquote:
TVPquote:
DE STOPOPDRACHT ben ik goed inquote:Op maandag 12 september 2011 22:28 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik moest afrijden en ik kreeg 1 bijzondere verrichting, de stop opdracht
Dan nog. Ze heeft mij tijdens een goed gesprek die foto gestuurd. Dan ga ik hem niet doorsturen als ik niet weet of zij dat wel wilt. Is niet erg netjes.quote:
heb die moderator er 1 gestuurd. die andere krijgt niets. Aan die naam te zien is al te raden dat het een veertienjarige puber isquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb die moderator er 1 gestuurd. die andere krijgt niets. Aan die naam te zien is al te raden dat het een veertienjarige puber is
Als je dan toch bezig ben wil ik ook wel een foto!quote:Op maandag 12 september 2011 22:33 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb die moderator er 1 gestuurd. die andere krijgt niets. Aan die naam te zien is al te raden dat het een veertienjarige puber is
12 jaar???quote:Op maandag 12 september 2011 22:35 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig ben wil ik ook wel een foto!
Nope heb toch ook me rijbewijs gehaald dus ben niet bepaald 12quote:Op maandag 12 september 2011 22:37 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
12 jaar???
Ben je geil of wil je een Koekje
Waarom?quote:Op maandag 12 september 2011 22:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?![]()
Wannabe Libanees
Je zit er niet ver naast.quote:Op maandag 12 september 2011 22:52 schreef Stringer het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat haar gezicht het mysterieuze herbergt van eeuwenoude tradities. Haarlokken zo zwart als de gouden olievelden van rijke en vruchtbare gronden, haar tint weerspiegelt de gloed van een opkomende zon en een neergaande inferno die zijn gelijke alleen kent in de corona van de zon. Haar lippen als zoete honing over de Libaneze bergtoppen doen mij verlangen naar meer van deze Godin.
Darn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |