Ben al bezig sinds augustus 2010quote:
Nee 2 keer per week zie:quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kan je al zo lang bezig zijn en die dingen niet kunnen, heb je een keer les per seizoen ofzo
Er rijden talloze mongolen die niet in kunnen parkeren hoor. M'n eigen vriendin zoekt altijd een plek waar ze zo in kan rijden (parkeervakken). Fileparkeren doet ze no wai, gewoon omdat ze het niet kan.quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Maisnon het volgende:
Hoe kan je al zo lang bezig zijn en die dingen niet kunnen, heb je een keer les per seizoen ofzo
Bedankt. Mijn instructeur beweert dat als je goed kijkt tijdens file parkeren het in orde is?quote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er rijden talloze mongolen die niet in kunnen parkeren hoor. M'n eigen vriendin zoekt altijd een plek waar ze zo in kan rijden (parkeervakken). Fileparkeren doet ze no wai, gewoon omdat ze het niet kan.
Het is een handigheid, maar geen vereiste.
Waar? Dan ga ik op de rechter baan rijden als je wil invoegenquote:
bedoel je OP de achterruit? of gewoon buiten?quote:Op maandag 12 september 2011 20:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
een vast punt door je achterruit zoeken op een vast punt (sticker of streep van verwarming o i d ) werkt perfect om achteruit te rijden !
80 lessen gehad dan ongeveer? een vriendin van mij had er 60 en toen de eerste keer gehaaldquote:Op maandag 12 september 2011 20:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Nee 2 keer per week zie:
Stomme rij instructeur.
Als je instructeur dat nu nog niet heeft uitgelegd dan moet je hem afschieten.quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
bedoel je OP de achterruit? of gewoon buiten?
Ik weet waar de gashendel zit op de motor dus ik zal daar vrij weinig last van hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar? Dan ga ik op de rechter baan rijden als je wil invoegen
Dat stelde ik dus ook aan mijn vader voor....dat hij me gaat volgen of voor me blijft rijden zodat hij telkens voor voetgangers stopt en fietsers etc. Dan moet ik ook automatisch stoppen namelijk. En dan zou hij me ook helpen met invoegen op de snelweg door eerst in te voegen en daarna ruimte te laten voor mij zodat ik voor hem kon invoegen ed...quote:Op maandag 12 september 2011 20:06 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar? Dan ga ik op de rechter baan rijden als je wil invoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |