Komende dinsdag is het na een jaar en 1 maand lessen eindelijk zover: AFRIJDEN.
Probleem:
Ik heb nog maar 2 lessen (4 blokuren) over om te oefenen. Helaas heb ik een rij instructeur die

is.
Zo zou je denken 4 uur is toch lekker veel! Kan hij je nog uitgebreid leren (oefenen) parkeren en op de snelweg rijden etc. MAAR NEE! Vandaag net 2 uur gehad eerst zit hij in een vreemde taal ongeveer een half uur in de telefoon te blerren

en ik had vragen! Daarna zegt hij: Ga hier maar fileparkeren. Ik faal en hij zegt rij maar door. Hebben we nog een poging ondernomen? NEE. Doe de stopproef maar (nu gaat dit altijd wel goed met mij, maar die rotzak heeft vorige week een nieuwe auto gekocht) lukte niet. Rij maar door, Nog een poging? NEE. Dan zegt hij plotseling ga hier maar keren...Ik op zo'n parkeerplaats kijken hoe het kan en met moeite kom ik eruit. Natuurlijk kon het soepeler en beter, maar hij weigerde mij uit te leggen hoe dan precies. Het enige dat hij zei is dat de examinator keihard zou lachen

. Vervolgens laat hij me bij een benzinestation achteruit in zo'n parkeervak parkeren. Lukte niet, maar hier besloot hij wat uitgebreider mee te oefenen. Lukte me uiteindelijk wel. Dan zou je denken

, helaas vertelt hij er dan bij: Dat dit te ingewikkeld is en het op het examen zelden wordt gedaan

.
En zo gaat het al een jaar lang. Hij zegt gewoon: Doe maar zonder uit te leggen hoe of het voor te doen. Het ergste een heel jaar heb ik met zijn volvo gereden en plots verschijnt hij anderhalve week voor het examen met een nieuwe auto voor mijn deur. Een tussentijdse toets heeft hij nooit tegen mij 'genoemd'. Nog 6 dagen dan is het zover, maar hij vergeet telkens zo'n eigen verklaring en zelfreflectie formulier voor me mee te nemen. Ik betwijfel trouwens dat ik dat ooit krijg, want in de telefoon zei hij dat hij liever niet naar de rijschool gaat want daar is het niet zo gezellig meer.
Nu kan ik jullie reacties al raden, maar ik wil echt van die man af zijn. Het moet dinsdag gewoon lukken! Weet iemand hoe ik erachter kan komen wie de examinator mogelijk kan worden?
En iemand nog tips?

By the way het is geen incompetente instructeur...hij beweert deze baan al 31 jaar te hebben