TS is hoer.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:53 schreef Stringer het volgende:
[..]
Paars is een hoerenkleur. Zegt niets over TS hoor, maar gewoon over de kleur.
Idd als je een vrouwelijke examinator hebt weetje gewoon al dat je de lul bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:44 schreef sanasoufi het volgende:
Update: Net met mijn vader dezelfde route gereden. Tenminste ik heb mijn vader het laten rijden. Hij stopt op de plaatsen waar ik ging stoppen + zijn snelheid was hetzelfde. Ook dat hele kleine stukje waar je 70 mag reed hij oke niet in 50, maar in 60 vanwege de stoplichten die niet zo ver zijn.
Met andere woorden: VROUWEN ALS EXAMINATOR![]()
En de onzinners die gaan roepen: Je vader kan het ook niet. Hij heeft al 35 jaar een rijbewijs b + c/d/e en werkte als buschauffeur.
Klagen bij het CBR heeft waarschijnlijk geen zin? Maar ik zal volgende keer mijn examinator smeken de route ook met mij te rijden. En dan mag mijn instructeurEEN MAN
mij vertellen of ik en mijn vader gelijk hebben OF die
afgunstige VROUW
.
Laat ik hierbij opmerken: De mensen die mij niet geloven of serieus nemen: Toen ik zag dat het eenVROUW
was raakte ik in paniek en fluisterde ik naar mijn
55 jarige rij instructeur EEN MAN
laten we wegrennen.
Zullen we geld inzamelen voor poging #12?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:02 schreef coban het volgende:
Omg ik had echt niet verwacht dat sanasoufi zou zakken. Wtf man dit komt hard aan.
Poging 12 alweer? Echt?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zullen we geld inzamelen voor poging #12?
Dan is het wel te hopen dat ze weer een vrouwelijke examinator krijgtquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:23 schreef Zolder het volgende:
Volgende keer beter gwn don en ad stijl
Haterquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:34 schreef muhahaha het volgende:
Select all songs with question mark
Tering jeeminee je bent de ipod niet waardig
Maar ik was foutloos. Heel duidelijk 10:10 is een fantastische tijd. Er was NIEMAND op de weg. Dus geen fietsers en geen voetgangers en heel weinig auto's. Dus ik had eigenlijk heel weinig om fout te doen. Dus dan bedenkt dat afgunstige mens maar dat ik niet vlot genoeg reed...quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:47 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Idd als je een vrouwelijke examinator hebt weetje gewoon al dat je de lul bent
Het blijft toch een gok, ik ben zelf in een keer geslaagd terwijl ik ontzettend veel fouten maakte
quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:42 schreef muhahaha het volgende:
Nee sana, logischerwijs zou hij naast een vrouw gezeten moeten hebben die een nat grotje van hem kreeg
Maar wat deed ik dan fout? Zelfs mijn instructeur begrijpt het niet. Een opmerking had ze: Je moet wat vlotter. Dus vandaag ging ik zo binnen de bebouwde kom op die erven en 30 km zones dus tussen de huizen op 20 rijden en in de tweede versnelling. Het was dus de bedoeling dat ik daar 50 ging rijden? Zometeen besluit ik de volgende keer daar echt 50 te rijden dan zeggen ze weer je rijd hier te gevaarlijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:45 schreef muhahaha het volgende:
Lets face it, je hebt een fiets nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |