Relatief gezien is dat inderdaad een goed tijdstip op de drukste dag van de week.quote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn instructeur noemt het tijdstip goed...10:10?
Dus als je niet kan parkeren of recht achteruit rijden DAN ZAK JE? Dus de rest doe ik zowat foutloos? Dan nog zak ik op basis van parkeren?quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mocht je zakken, ga dan direct naar een andere rij instructeur. Bij deze lijk je uitgeleerd te zijn en/of hij pakt het niet juist aan bij je.
Hoeveel lessen heb je gehad?
Oh en een tip.. Zie het als een dure rijles van een zeer ervaren instructeur, gewoon relaxed rijden dus. Ga er maar niet vanuit dat je slaagt en maak je niet dik.
Alle kinderen naar school, nog een verdwaalde student op de fiets, alleen maar auto'squote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Stringer het volgende:
[..]
Relatief gezien is dat inderdaad een goed tijdstip op de drukste dag van de week.
Ja, lekker druk, veel wachten bij rotondes, stoplichten en zebrapaden.quote:Op maandag 12 september 2011 20:16 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn instructeur noemt het tijdstip goed...10:10?
maar die instructeur is een mongoolquote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Mpj het volgende:
Succes hoor TS, moet lukken. Als je niet kon rijden, zou jouw rijinstructeur jou niet laten afrijden. Dus gewoon rustig blijven.. Ik moet binnenkort ook en ik kan ook niet achteruit parkeren of fileparkeren.
Nee joh gek, ik liet de auto afslaan tijdens het parkeren... Tijdens mijn examen was ook de 1e keer dat ik ging file parkeren. Vooral goed blijven kijken is het belangrijkste, of je het goed doet of niet is minder belangrijk.quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dus als je niet kan parkeren of recht achteruit rijden DAN ZAK JE? Dus de rest doe ik zowat foutloos? Dan nog zak ik op basis van parkeren?
hehequote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, lekker druk, veel wachten bij rotondes, stoplichten en zebrapaden.
Had ik ook (08.00). Heb met m'n examen 12 minuten gereden, toen was de examinator de drukte zat en zei dat ik terug moest voor koffie.
Hoe weet jij dat nou?quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar die instructeur is een mongool
Lekker makkelijk. Ik hoor vaak makkelijke verhalen, soms ook moeilijke. Een vriendin van mij zakte omdat ze niet milieubewust genoeg reed terwijl verder alles prima ging, één fout gemaakt qua achteruit parkeren maar die herstelde ze meteen. Ligt ook maar net aan je examinator denk ik.quote:Op maandag 12 september 2011 20:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, lekker druk, veel wachten bij rotondes, stoplichten en zebrapaden.
Had ik ook (08.00). Heb met m'n examen 12 minuten gereden, toen was de examinator de drukte zat en zei dat ik terug moest voor koffie.
Ik zal je na het afrijden vertellen waar ik woon, maar volgens mij is het hier in de omgeving van het CBR vrij rustig altijd....ik woon in een soort dorpquote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Stringer het volgende:
[..]
Relatief gezien is dat inderdaad een goed tijdstip op de drukste dag van de week.
Ja, was zo mooi (ik kan het me nog herinneren, heb 'm al even). Tyfusdruk overal, kutkinderen bij scholen, klaarovers, weet ik 't. Hij zei letterlijk, wat een pokkedag, we gaan koffiedrinken, ga maar terug, Fred (m'n rijinstructeur) weet wel hoe je aan je rijbewijs komt en kusje voor het slagenquote:
10:10 is een prima tijd.quote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik zal je na het afrijden vertellen waar ik woon, maar volgens mij is het hier in de omgeving van het CBR vrij rustig altijd....ik woon in een soort dorp. Mijn instructeur rijdt natuurlijk vaak naar de drukke plaatsen, maar met het CBR kan je natuurlijk niet in minder dan 40 minuten naar de stad ofzo rijden.
Bedankt!quote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Mpj het volgende:
Succes hoor TS, moet lukken. Als je niet kon rijden, zou jouw rijinstructeur jou niet laten afrijden. Dus gewoon rustig blijven.. Ik moet binnenkort ook en ik kan ook niet achteruit parkeren of fileparkeren.
Mooi is dat, die lui hebben vaak echt wel na 3 minuten door of je kan rijden. Jij bent dan nog super zenuwachtig, terwijl zo'n kerel er al lang uit is.quote:Op maandag 12 september 2011 20:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, was zo mooi (ik kan het me nog herinneren, heb 'm al even). Tyfusdruk overal, kutkinderen bij scholen, klaarovers, weet ik 't. Hij zei letterlijk, wat een pokkedag, we gaan koffiedrinken, ga maar terug, Fred (m'n rijinstructeur) weet wel hoe je aan je rijbewijs komt en kusje voor het slagen
Hahaha. Ik vind het ook raar maar ik denk dat de kans klein is dat je daarom zakt. Hoeveel lessen heb jij gehad?quote:Op maandag 12 september 2011 20:21 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Bedankt!Zou het eigenlijk raar vinden als je daarop zakt. Mijn hamburgervretende buurvrouw (niet eens een beetje aantrekkelijk) is geslaagd twee jaar terug en is nog steeds uren bezig met in de parkeervakken voor onze deur te parkeren.
Instructeur wil niet mee...hij is bang dat de examinator dan juist extra goed gaat oplettenquote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef Biogarde het volgende:
Heel rustig lijkt me ook wel relaxt eigenlijk. Lekker beetje rijden, zorgen dat die examinator met je instructeur blijft lullen, keihard schreeuwen; JE GASPEDAAL ZIT RECHTS LUL als er iemand voor je niet opschiet..
Stomme rij instructeur.quote:Op maandag 12 september 2011 20:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahaha. Ik vind het ook raar maar ik denk dat de kans klein is dat je daarom zakt. Hoeveel lessen heb jij gehad?
Wat een aparte gast danquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Instructeur wil niet mee...hij is bang dat de examinator dan juist extra goed gaat opletten
Ja, maar hoeveel lessen nou precies? Ikzelf ben vanaf maart al bezig en heb nog maar 16 lessen gehad. Gaat ook niet echt snel. Ben net begonnen aan een spoedcursus en rij volgende maand af (ongeveer 30 lessen).quote:
WEKELIJKS! Dus als mijn instructeur me eigenlijk haat en meer geld wil verdienen aan mij kan hij ze tevoren waarschuwen van: Zorg dat ze zaktquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat een aparte gast dan
Dus hij leert je niet inparkeren, gaat niet mee tijdens een examen (hij kan juist het ijs breken met een examinator, omdat hij die gasten wekelijks ziet).
116quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel lessen nou precies? Ikzelf ben vanaf maart al bezig en heb nog maar 16 lessen gehad. Gaat ook niet echt snel. Ben net begonnen aan een spoedcursus en rij volgende maand af (ongeveer 30 lessen).
Dan had ze maar aan pillen moeten beginnen. Van de dokter. Ga ik miss ook wel doen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Biogarde het volgende:
En je hebt geen zak aan tips om rustig te blijven, want je staat te stuiteren als een ADHD beebie on crackWat je ook doet om rustig te blijven.
En nog een tip voor zaaddodende examinatoren, zorg als je terug bent bij het CBR, je voor het uitstappen eerst goed in je spiegels kijkt voor je uitstapt (binnen en dan buitenspiegel). Dit onder het mom van veilig kunnen uitstappen, scoor je punten mee als je ergens een foutje maakte.
Moet hij het wel van je zien.
Heb je helemaal niet nodig. Zenuwachtig ben je toch wel. En dat is iedereen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dan had ze maar aan pillen moeten beginnen. Van de dokter. Ga ik miss ook wel doen.
ik heb hem!quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Mpj het volgende:
Je moet het ook zo zien; de meest domme mensen hebben hun rijbewijs. Echt.
Ik heb em gewonnen bij de loterijquote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb hem!![]()
en volgens mij ook letterlijk bij een pakje boter gekregen
Why?quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Mpj het volgende:
Wij hebben het nu ook moeilijker om een rijbewijs te halen.
Omdat sommige mensen hun rijbewijs schijnbaar in de woestijn hebben gehaaldquote:
Nee dat is niet afdoende. Ten eerste specificeer je niet wie 'wij' is. Bedoel je de algehele groep afrijders, of vrouwen? Ten tweede geef je geen toelichting.quote:
Nee joh. Mn broertje haalde 'm een jaar geleden lachend. Als je kunt rijden, dan kun je rijden en haal je je rijbewijs.quote:
M'n pa in 1972 had gewoon 24 lessen nodig en een keer examen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Mpj het volgende:
Vroeger reden ze gewoon een rondje om de kerk en dan hadden ze hem. Wij hebben het moeilijker anno 2011. Punt uit.
Je doet een examen meestal met een examinator,.... dudequote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef PfenisBaron het volgende:
Zit je met enkel de instructeur in de auto?
In dat geval even flink naast de pook grijpen en bij reactie stoppen bij de eerstvolgende bossages.
Heel vroeger.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n pa in 1972 had gewoon 24 lessen nodig en een keer examen.
QFTquote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Biogarde het volgende:
Vroeger zat je nog gewoon in een diesel-diesel. Tegenwoordig zit je in zo'n latente blue-motion truttenschudder met 12 PK en stoelen die lijken op een tuinset.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |