116quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel lessen nou precies? Ikzelf ben vanaf maart al bezig en heb nog maar 16 lessen gehad. Gaat ook niet echt snel. Ben net begonnen aan een spoedcursus en rij volgende maand af (ongeveer 30 lessen).
Dan had ze maar aan pillen moeten beginnen. Van de dokter. Ga ik miss ook wel doen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef Biogarde het volgende:
En je hebt geen zak aan tips om rustig te blijven, want je staat te stuiteren als een ADHD beebie on crackWat je ook doet om rustig te blijven.
En nog een tip voor zaaddodende examinatoren, zorg als je terug bent bij het CBR, je voor het uitstappen eerst goed in je spiegels kijkt voor je uitstapt (binnen en dan buitenspiegel). Dit onder het mom van veilig kunnen uitstappen, scoor je punten mee als je ergens een foutje maakte.
Moet hij het wel van je zien.
Heb je helemaal niet nodig. Zenuwachtig ben je toch wel. En dat is iedereen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dan had ze maar aan pillen moeten beginnen. Van de dokter. Ga ik miss ook wel doen.
ik heb hem!quote:Op maandag 12 september 2011 20:31 schreef Mpj het volgende:
Je moet het ook zo zien; de meest domme mensen hebben hun rijbewijs. Echt.
Ik heb em gewonnen bij de loterijquote:Op maandag 12 september 2011 20:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb hem!![]()
en volgens mij ook letterlijk bij een pakje boter gekregen
Why?quote:Op maandag 12 september 2011 20:34 schreef Mpj het volgende:
Wij hebben het nu ook moeilijker om een rijbewijs te halen.
Omdat sommige mensen hun rijbewijs schijnbaar in de woestijn hebben gehaaldquote:
Nee dat is niet afdoende. Ten eerste specificeer je niet wie 'wij' is. Bedoel je de algehele groep afrijders, of vrouwen? Ten tweede geef je geen toelichting.quote:
Nee joh. Mn broertje haalde 'm een jaar geleden lachend. Als je kunt rijden, dan kun je rijden en haal je je rijbewijs.quote:
M'n pa in 1972 had gewoon 24 lessen nodig en een keer examen.quote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Mpj het volgende:
Vroeger reden ze gewoon een rondje om de kerk en dan hadden ze hem. Wij hebben het moeilijker anno 2011. Punt uit.
Je doet een examen meestal met een examinator,.... dudequote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef PfenisBaron het volgende:
Zit je met enkel de instructeur in de auto?
In dat geval even flink naast de pook grijpen en bij reactie stoppen bij de eerstvolgende bossages.
Heel vroeger.quote:Op maandag 12 september 2011 20:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n pa in 1972 had gewoon 24 lessen nodig en een keer examen.
QFTquote:Op maandag 12 september 2011 20:41 schreef Biogarde het volgende:
Vroeger zat je nog gewoon in een diesel-diesel. Tegenwoordig zit je in zo'n latente blue-motion truttenschudder met 12 PK en stoelen die lijken op een tuinset.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |