Ben je geboren tussen de KKK'ers dan?quote:Op maandag 12 september 2011 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik word vermoord door een groep boze KKK'ers?
Weet ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ben je geboren tussen de KKK'ers dan?
Bbqquote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef pimmetje2010 het volgende:
@ coban hoe ga je hem bereiden?
lLELiJkKkKK MAMNGquote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef coban het volgende:
Hey! Ik heb ook litteken op hoofdmk je bent gemeen
1 als het een mk-baby isquote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef aight1 het volgende:
hoeveel baby's heb je nodig om een huis te schilderen
Nou ja, ik beantwoord de vragen dus niet omdat ik geen idee heb hoe ik moet antwoordenquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Da's jammer dat een lelijke flat zo'n mooi uitzicht bederft.
Ach, door het de hele dag te moeten praten en aanhoren leer je al genoeg bij! En bedankt, jij ook! Komt helemaal goed met jou.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef aight1 het volgende:
ligt eraan hoe hard je gooit lol lol o o o
Ik hossel niet, maar ongeveer wel ja.quote:Op maandag 12 september 2011 19:27 schreef TWP het volgende:
[..]
Kijk-mij-PM'en-met-een-onbekende-chick-die-ik-aan-het-hosselen-ben-post
IK GOOI JOUquote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef aight1 het volgende:
ligt eraan hoe hard je gooit lol lol o o o
quote:Op maandag 12 september 2011 19:29 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Mijn huis moet geschilderd worden zullen we een baby maken?
quote:
Jij mag je niet voortplantenquote:Op maandag 12 september 2011 19:29 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Mijn huis moet geschilderd worden zullen we een baby maken?
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kwart voor 8 ga k eckte ckte hw maken
Doe hem de groeten van me.quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hossel niet, maar ongeveer wel ja.
nee julliequote:Op maandag 12 september 2011 19:30 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Dan maken we er meteen een voor hem
nEEquote:Op maandag 12 september 2011 19:31 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Nee het moet een mk baby zijn.
waar?quote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik bij Don & Ad solliciteren ?
Bijlesje anders dan?quote:Op maandag 12 september 2011 19:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, ik beantwoord de vragen dus niet omdat ik geen idee heb hoe ik moet antwoorden
Ik hoop het moet nog klein anderhalf jaar
KEquote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Oke dan doe ik wel een condoom om tot zo xx
ja pas je goed bijquote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik bij Don & Ad solliciteren ?
Nou ik zoek er wel serieus naar. Ik zit op dit moment namelijk B1 niveau en ik moet naar C1 niveauquote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Bijlesje anders dan?
Oww..gaat zo voorbij!
Hardcore AZ fan ja tochquote:Op maandag 12 september 2011 19:32 schreef Intronic het volgende:
Flippiee je UI. Hardcore fan toch.
ok gelukkigquote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef coban het volgende:
[..]
Sowiesoo, alleen om de muur te verven al.
serieus?quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik bij gall & gall soliciteren
Sorryquote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik zoek er wel serieus naar. Ik zit op dit moment namelijk B1 niveau en ik moet naar C1 niveau
[..]
Hardcore AZ fan ja toch![]()
Maar ik zoek wel een ander, je bent de 3e die klaagt.
Alcoholistquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik bij gall & gall soliciteren
ZEG JIJ DAT IK AIDS BENquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ah. Plastic is dus een laboratoriumkindje.
Geeft nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Sorry. Niet zo super vrouwelijk of zo, kan er ook niets aan doen!
tl;drquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vraag je wie je bent, en wil je mee met me, want ik wil je beter leren kennen, en verwennen oh yeah yeh yeh ohyeah
Indirect ja.quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ZEG JIJ DAT IK AIDS BEN
GA EENS TERUG NAAR DE KEUKEN
Tsja...ligt eraan hoe je betaalt...quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik zoek er wel serieus naar. Ik zit op dit moment namelijk B1 niveau en ik moet naar C1 niveau
[..]
Hardcore AZ fan ja toch![]()
Maar ik zoek wel een ander, je bent de 3e die klaagt.
Ik ben eind-baasquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vraag je wie je bent, en wil je mee met me, want ik wil je beter leren kennen, en verwennen oh yeah yeh yeh ohyeah
mmmmmmmoooooooooiquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik werk aan mijn vrouwelijke kant.
neejquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben eind-baasik wil wel mee
ik wil jou ook leren kennen, en jou verwennen
![]()
8 uur Utrecht Centraal?
Is goed. Ik kom met mijn mocroboiis op de 180ccquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben eind-baasik wil wel mee
ik wil jou ook leren kennen, en jou verwennen
![]()
8 uur Utrecht Centraal?
Deze is cute. Haha heb ik ook hoor, maar laat ik niet zien in m'n UIquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft nietIk heb nu eenmaal mijn mannelijke kantjes. Yin en Yang in balans houden(
_----___---_____!)
Nou euhm ligt eraan wat er gevraagd wordtquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja...ligt eraan hoe je betaalt...
Je club weghalen omdat anderen dat zeggen...
ik ben al 3 fucking weken verkouden en ik word gek ervanquote:
Dankjequote:Op maandag 12 september 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Deze is cute. Haha heb ik ook hoor, maar laat ik niet zien in m'n UI.
3 weken?quote:Op maandag 12 september 2011 19:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik ben al 3 fucking weken verkouden en ik word gek ervan
ja echt niet normaal meerquote:
huisarts een optie?quote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja echt niet normaal meer3 weken keelpijn ook erg fijn
Had ik vorige week. Ging ik kei hip doen door bij starbucks wat te kopen. Had ik zo een goddelijke dubbelchocolate muffin, proefde ik nietsquote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
het ergste aan verkouden zijn is het niet kunnen proeven van voedsel
Neuh, ik denk dat als ik 2 dagen achter elkaar goed slaap dat t dan over isquote:
Omg da's zo pijnlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hadf ik vorige week. Ging ik kei hip doen door bij starbucks wat te kopen. Had ik zo een goddelijke dubbelchocolate muffin, proefde ik niets
Mijn reacties stelen ha ha leukquote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Spoelt dandy zijn tanden met zoutzuur ofzo?
quote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Spoelt dandy zijn tanden met zoutzuur ofzo?
ha haquote:Op maandag 12 september 2011 19:39 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Mijn reacties stelen ha ha leuk
Smakelijkquote:Op maandag 12 september 2011 19:39 schreef Intronic het volgende:
Het zal eens tijd worden om te eten denk ik zo.
winkelen bij zalando ha ha ha ha ha ha haquote:
:'Pquote:Op maandag 12 september 2011 19:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
winkelen bij zalando ha ha ha ha ha ha ha
Men zegt dat ik niet onredelijk ben.quote:Op maandag 12 september 2011 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou euhm ligt eraan wat er gevraagd wordtik heb er best wat voor over
![]()
En ja nou ik ben gevoelig voor geklaag. Je weet wel vrouwen trekken zich altijd van alles wat aan.
Lukt niet als je nachtwerk doetquote:Op maandag 12 september 2011 19:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat als ik 2 dagen achter elkaar goed slaap dat t dan over ismaar ik heb de tijd daar niet voor
Ik slaap telkens maar 6 uur ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lukt niet als je nachtwerk doet
Shut your face up. Just shut it up. Iedereen kom in mijn server.quote:
WAT VIND JE IN DE KEUKENquote:
ik niet nuquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Hey even serieus, wie heeft hier eigenlijk een vriendin of vriend? LH sowieso, dies getrouwd. Die heeft wel een leven. En jullie?
EN SERIEUS ZEI IK.
SNIJMACHINEquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
WAT VIND JE IN DE KEUKEN
BEGINLETTER
S
Beter pak je nog 2 uur erbijquote:Op maandag 12 september 2011 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik slaap telkens maar 6 uur ofzodat is niet goed
quote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beter pak je nog 2 uur erbij
Ik slaap gem. 4 uur ofzo
geen vriend maar wel iemand die ik leuk vindquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Hey even serieus, wie heeft hier eigenlijk een vriendin of vriend? LH sowieso, dies getrouwd. Die heeft wel een leven. En jullie?
EN SERIEUS ZEI IK.
Ik ben bezig met MK maar ze is al bijna mijn vriendin volgens mij ziet ze wel iets in mijquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
EN SERIEUS ZEI IK.
Snijmachine door je hart.quote:
Seks?quote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
WAT VIND JE IN DE KEUKEN
BEGINLETTER
S
Ja geen tijd voor met school enzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beter pak je nog 2 uur erbij
Ik slaap gem. 4 uur ofzo
neequote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben bezig met MK maar ze is al bijna mijn vriendin volgens mij ziet ze wel iets in mij
hihiihihihihihiihihihihihiihihihihihihihiihihiquote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geen vriend maar wel iemand die ik leuk vind
Nou ja, als jij mij zou kunnen helpen met mijn Engels speaking skills te verbeteren, zou ik je serieus ongelooflijk dankbaar zijnquote:Op maandag 12 september 2011 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Men zegt dat ik niet onredelijk ben.Nee, maar als je hulp nodigt hebt, ben bereid een helpende hand te bieden.
Ah joh...gewoon lekker houden. Jouw keuze, wat anderen vinden..ach.
Ik ben helemaal alleen omdat Omdatappel niet out gaat van ghbquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
EN SERIEUS ZEI IK.
Ik zei SERIEUS idiootquote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben bezig met MK maar ze is al bijna mijn vriendin volgens mij ziet ze wel iets in mij
Son do you know what I'm stopping you for.quote:Op maandag 12 september 2011 19:44 schreef Kakpizza het volgende:
Sir, step out the car please. LAPD.
Dat heb ik snel geroggeld.quote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geen vriend maar wel iemand die ik leuk vind
Hilarisch.quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben serieus, MK speelt alleen hard to get maar ze ziet wel iets in mij denk ik.
You sure you're a cop?quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Son do you know what I'm stopping you for.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, als jij mij zou kunnen helpen met mijn Engels speaking skills te verbeteren, zou ik je serieus ongelooflijk dankbaar zijn
Nee sorry.quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben serieus, MK speelt alleen hard to get maar ze ziet wel iets in mij denk ik.
Maar zwaar gelovige vriend van me heeft wel gwn blanke vriendin en dat mag welquote:
Dat hij het heeft wil niet zeggen dat het mag hequote:Op maandag 12 september 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar zwaar gelovige vriend van me heeft wel gwn blanke vriendin en dat mag wel
ja doeiquote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Maar waarom niet, ik doe altijd zo lief tegen je.
Als je met diegene gaat trouwen jaquote:
Mja maar is raar want voor de rest is hij echt streng moslim en t is niet dat ie het geheim houdt ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat hij het heeft wil niet zeggen dat het mag he
Ik moest echt lachenquote:
Gaat hij met haar trouwen? Zo nee, dan mag het nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar zwaar gelovige vriend van me heeft wel gwn blanke vriendin en dat mag wel
Ah zoquote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Als je met diegene gaat trouwen ja
Maarja, de meeste (hoofddoek)moslimmeisjes zijn vuile hoerwn om het lief te zeggen. En die hebben al van alles gedaan,. Echt omg gewoon, waarom doe je dan alsof je moslim bent of draag die hoofddoek dan niet slet
Niet iedereen is perfectquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mja maar is raar want voor de rest is hij echt streng moslim en t is niet dat ie het geheim houdt ofzo
Is voorlopig wel het plan, denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat hij met haar trouwen? Zo nee, dan mag het niet
Geen probleem!quote:Op maandag 12 september 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, als jij mij zou kunnen helpen met mijn Engels speaking skills te verbeteren, zou ik je serieus ongelooflijk dankbaar zijn
Heuj, lang niet gezienquote:
coldplayquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Kakpizza het volgende:
Jezus. Dit album word echt fucking goed.
Echt?quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga binnenkort ook hoofddoek dragen.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar waarom?quote:
Misschien ben jij er zelf ook wel een..want dit verhaal wat jij hier uitspreekt, doet de rest ook. Wie moet je dan geloven he..quote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Als je met diegene gaat trouwen ja
Maarja, de meeste (hoofddoek)moslimmeisjes zijn vuile hoerwn om het lief te zeggen. En die hebben al van alles gedaan,. Echt omg gewoon, waarom doe je dan alsof je moslim bent of draag die hoofddoek dan niet slet
Nou euhm zeg jij maar hoe je mij zou kunnen helpen en wanneer je daar de tijd voor hebtquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen probleem!![]()
Je weet me te vinden...oftewel..nu is dat hier..![]()
Maar zeg maar.
Kei goed nummer jaquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Kakpizza het volgende:
Jezus. Dit album word echt fucking goed.
Gewoon ineens?quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
O, niet gemerktquote:
Hebben we altijd iets bij de hand om mijn pik mee af te vegen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ah zo, respectquote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Loop er al langer mee, maar nu weet ik het zeker.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hebben we altijd iets bij de hand om mijn pik mee af te vegen.
doe normaal man.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja echt he, dan wil ik zo haar face een mooi kleurtje blauw ofzo geven.quote:
Hoe kan ik jou nou niet opmerkenquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat slecht![]()
maar hoe is het ermee?
Doe eens normaal fakking mongool.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar dat mag nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja echt he, dan wil ik zo haar face een mooi kleurtje blauw ofzo geven.
Daarom.. Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou niet opmerken![]()
Wel goed, metjou?
Wie de neuk is ditquote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alweer bijna 4 weken lesquote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom.. Ik snap het ook niet.
Ja ook wel eigenlijkIk hou van vakantie hebben
quote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik heb nog tot 31 oktober vakantie
Nou...als je je uitspraak wilt verbeteren, kan ik daarbij helpen. Als je zinsconstructies/grammatica moeilijk vindt, kan ik je daarbij helpen. Ben geen ster erin, maar kan me goed redden. We kunnen er wel een keer aan zitten hoor..geen probleem! Moeten we onze agenda's synchroniseren.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou euhm zeg jij maar hoe je mij zou kunnen helpen en wanneer je daar de tijd voor hebt
[..]
Ik zal het extra naar mn zin gaan hebben, zodat ik ook nog een beetje plezier voor jou maak, goed?quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zal het extra naar mn zin gaan hebben, zodat ik ook nog een beetje plezier voor jou maak, goed?
Uitspraak verbeteren vooral, grammatica heb ik na 7x hetzelfde tentamen maken wel onder de kniequote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou...als je je uitspraak wilt verbeteren, kan ik daarbij helpen. Als je zinsconstructies/grammatica moeilijk vindt, kan ik je daarbij helpen. Ben geen ster erin, maar kan me goed redden. We kunnen er wel een keer aan zitten hoor..geen probleem! Moeten we onze agenda's synchroniseren.
Ik moest heel hard lachen. Nee echt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Doe niet zo gepikeerd joh, was een grapje
salade met pijnboompitten en rucola en peultjes en bosuitjes en gerookte kip en aardappelen?quote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Ik heb honger maak snel eten voor mij NU.
Ik zou eerst morgen naar walibi gaan, maar dat gaat niet doorquote:
Ah jes u hef to giv presneation in englis he!quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uitspraak verbeteren vooral, grammatica heb ik na 7x hetzelfde tentamen maken wel onder de knieEn top, is goed.
Ik neem aan dat je geen vrijwilliger zoekt?quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou eerst morgen naar walibi gaan, maar dat gaat niet door![]()
Nu ga ik een date hebben
succesquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
poging tot hw groeitjessssssssssss
Nouhouhou. Jes Ai hefquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ah jes u hef to giv presneation in englis he!
Je wilt mee op de date?quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen vrijwilliger zoekt?![]()
Omg i wantquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
salade met pijnboompitten en rucola en peultjes en bosuitjes en gerookte kip en aardappelen?
met jou altijdquote:
Ik zal het even aan die jongen doorgevenquote:
Ah dan komt het goed. Uitspraak kan ik je wel mee helpen. En na 7 keer mag het ook wel...seventh time's a charm.quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uitspraak verbeteren vooral, grammatica heb ik na 7x hetzelfde tentamen maken wel onder de knieEn top, is goed.
Het was dan ook een goede grap.quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen. Nee echt.
succesquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
poging tot hw groeitjessssssssssss
Okequote:
Ja ik haalde het niet met de vocabulair, heb 5x een 5,4 gehaaldquote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah dan komt het goed. Uitspraak kan ik je wel mee helpen. En na 7 keer mag het ook wel...seventh time's a charm.
Let me know!
mij welquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga eten zoeken voor overleving. Doei iedereen ookal interesseert het jullie geen fuck wat ik ga doen
Daagquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga eten zoeken voor overleving. Doei iedereen ookal interesseert het jullie geen fuck wat ik ga doen
Haha..koningin-NetNiet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik haalde het niet met de vocabulair, heb 5x een 5,4 gehaald
Uiteraard, PM je deze week wel, moet nog eerst even iets regelen met mijn werk, voor ik zeker weet hoe ik daarmee zit.
rekenen, taal en biologiequote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef Kakpizza het volgende:
shit welke boeken moet ik mee morgen? hahaha
Wel rekenen. Nederlands. TB en WV weet ik alleen niet.quote:
Nee gewoon als ik inadem. Wel vaker last van.quote:
Rook je? Dokter?quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nee gewoon als ik inadem. Wel vaker last van.
Klinkt vreemd..quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Neen ik rook niet.quote:
Oh wellquote:
Heb ik ook wel eens gehad na het sporten.quote:Op maandag 12 september 2011 20:12 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik sport nietquote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad na het sporten.
Blijft vreemd, maar mooi dat het over isquote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Oh well. Het is nu alweer over. Het zijn zegmaar vlagen.
Wat een liefdequote:Op maandag 12 september 2011 20:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
tieft op met je kut emoticon
Ja ik heb wel wat frisse lucht nodigquote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ow, misschien moet je het raam open doen ofzo.
hequote:
Aardappel en broccoli, vis lust ik nietquote:
Oh lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Aardappel en broccoli, vis lust ik niet
Nederlands eten
Coban salata = salade heherderssalade eigenlijk, eenvoudig en grof.
picsquote:Op maandag 12 september 2011 20:21 schreef JApieman het volgende:
Hihi ik sloot net het internet van m'n zus af omdat ze aan het downloaden was en dan heb ik geen internet.
pestkopquote:Op maandag 12 september 2011 20:21 schreef JApieman het volgende:
Hihi ik sloot net het internet van m'n zus af omdat ze aan het downloaden was en dan heb ik geen internet.
Niet lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 20:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh lekkeren vis is stom ja
wat zit er in coban salata dan
jaquote:
zoveel komkommerquote:Op maandag 12 september 2011 20:23 schreef coban het volgende:
[..]
Niet lekkerik had liever sarma
Ehmm sla, komkommer en komkommer geloof ik, maybe citroensap en zout en olie.
quote:
Dacht ik al toen k het plaatje zagquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef coban het volgende:
[..]omg hahaha ik ga dood
Ik bedoel tomaat ipv die 2e komkommer
Pas op Coban gaat weer bijna dood!quote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef coban het volgende:
[..]omg hahaha ik ga dood
Ik bedoel tomaat ipv die 2e komkommer
Oh neequote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pas op Coban gaat weer bijna dood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |