coldplayquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Kakpizza het volgende:
Jezus. Dit album word echt fucking goed.
Echt?quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga binnenkort ook hoofddoek dragen.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar waarom?quote:
Misschien ben jij er zelf ook wel een..want dit verhaal wat jij hier uitspreekt, doet de rest ook. Wie moet je dan geloven he..quote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Als je met diegene gaat trouwen ja
Maarja, de meeste (hoofddoek)moslimmeisjes zijn vuile hoerwn om het lief te zeggen. En die hebben al van alles gedaan,. Echt omg gewoon, waarom doe je dan alsof je moslim bent of draag die hoofddoek dan niet slet
Nou euhm zeg jij maar hoe je mij zou kunnen helpen en wanneer je daar de tijd voor hebtquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Geen probleem!![]()
Je weet me te vinden...oftewel..nu is dat hier..![]()
Maar zeg maar.
Kei goed nummer jaquote:Op maandag 12 september 2011 19:49 schreef Kakpizza het volgende:
Jezus. Dit album word echt fucking goed.
Gewoon ineens?quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
O, niet gemerktquote:
Hebben we altijd iets bij de hand om mijn pik mee af te vegen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ah zo, respectquote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Loop er al langer mee, maar nu weet ik het zeker.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hebben we altijd iets bij de hand om mijn pik mee af te vegen.
doe normaal man.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja echt he, dan wil ik zo haar face een mooi kleurtje blauw ofzo geven.quote:
Hoe kan ik jou nou niet opmerkenquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat slecht![]()
maar hoe is het ermee?
Doe eens normaal fakking mongool.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar dat mag nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja echt he, dan wil ik zo haar face een mooi kleurtje blauw ofzo geven.
Daarom.. Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 12 september 2011 19:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou nou niet opmerken![]()
Wel goed, metjou?
Wie de neuk is ditquote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Alweer bijna 4 weken lesquote:Op maandag 12 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom.. Ik snap het ook niet.
Ja ook wel eigenlijkIk hou van vakantie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |