Son do you know what I'm stopping you for.quote:Op maandag 12 september 2011 19:44 schreef Kakpizza het volgende:
Sir, step out the car please. LAPD.
Dat heb ik snel geroggeld.quote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geen vriend maar wel iemand die ik leuk vind
Hilarisch.quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben serieus, MK speelt alleen hard to get maar ze ziet wel iets in mij denk ik.
You sure you're a cop?quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
Son do you know what I'm stopping you for.
quote:Op maandag 12 september 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, als jij mij zou kunnen helpen met mijn Engels speaking skills te verbeteren, zou ik je serieus ongelooflijk dankbaar zijn
Nee sorry.quote:Op maandag 12 september 2011 19:45 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben serieus, MK speelt alleen hard to get maar ze ziet wel iets in mij denk ik.
Maar zwaar gelovige vriend van me heeft wel gwn blanke vriendin en dat mag welquote:
Dat hij het heeft wil niet zeggen dat het mag hequote:Op maandag 12 september 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar zwaar gelovige vriend van me heeft wel gwn blanke vriendin en dat mag wel
ja doeiquote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Maar waarom niet, ik doe altijd zo lief tegen je.
Als je met diegene gaat trouwen jaquote:
Mja maar is raar want voor de rest is hij echt streng moslim en t is niet dat ie het geheim houdt ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat hij het heeft wil niet zeggen dat het mag he
Ik moest echt lachenquote:
Gaat hij met haar trouwen? Zo nee, dan mag het nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
[..]
Maar zwaar gelovige vriend van me heeft wel gwn blanke vriendin en dat mag wel
Ah zoquote:Op maandag 12 september 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Als je met diegene gaat trouwen ja
Maarja, de meeste (hoofddoek)moslimmeisjes zijn vuile hoerwn om het lief te zeggen. En die hebben al van alles gedaan,. Echt omg gewoon, waarom doe je dan alsof je moslim bent of draag die hoofddoek dan niet slet
Niet iedereen is perfectquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mja maar is raar want voor de rest is hij echt streng moslim en t is niet dat ie het geheim houdt ofzo
Is voorlopig wel het plan, denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 19:48 schreef coban het volgende:
[..]
Gaat hij met haar trouwen? Zo nee, dan mag het niet
Geen probleem!quote:Op maandag 12 september 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja, als jij mij zou kunnen helpen met mijn Engels speaking skills te verbeteren, zou ik je serieus ongelooflijk dankbaar zijn
Heuj, lang niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |