Ik slaap telkens maar 6 uur ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Lukt niet als je nachtwerk doet
Shut your face up. Just shut it up. Iedereen kom in mijn server.quote:
WAT VIND JE IN DE KEUKENquote:
ik niet nuquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Hey even serieus, wie heeft hier eigenlijk een vriendin of vriend? LH sowieso, dies getrouwd. Die heeft wel een leven. En jullie?
EN SERIEUS ZEI IK.
SNIJMACHINEquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
WAT VIND JE IN DE KEUKEN
BEGINLETTER
S
Beter pak je nog 2 uur erbijquote:Op maandag 12 september 2011 19:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik slaap telkens maar 6 uur ofzodat is niet goed
quote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beter pak je nog 2 uur erbij
Ik slaap gem. 4 uur ofzo
geen vriend maar wel iemand die ik leuk vindquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Hey even serieus, wie heeft hier eigenlijk een vriendin of vriend? LH sowieso, dies getrouwd. Die heeft wel een leven. En jullie?
EN SERIEUS ZEI IK.
Ik ben bezig met MK maar ze is al bijna mijn vriendin volgens mij ziet ze wel iets in mijquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
EN SERIEUS ZEI IK.
Snijmachine door je hart.quote:
Seks?quote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
WAT VIND JE IN DE KEUKEN
BEGINLETTER
S
Ja geen tijd voor met school enzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Beter pak je nog 2 uur erbij
Ik slaap gem. 4 uur ofzo
neequote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben bezig met MK maar ze is al bijna mijn vriendin volgens mij ziet ze wel iets in mij
hihiihihihihihiihihihihihiihihihihihihihiihihiquote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geen vriend maar wel iemand die ik leuk vind
Nou ja, als jij mij zou kunnen helpen met mijn Engels speaking skills te verbeteren, zou ik je serieus ongelooflijk dankbaar zijnquote:Op maandag 12 september 2011 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Men zegt dat ik niet onredelijk ben.Nee, maar als je hulp nodigt hebt, ben bereid een helpende hand te bieden.
Ah joh...gewoon lekker houden. Jouw keuze, wat anderen vinden..ach.
Ik ben helemaal alleen omdat Omdatappel niet out gaat van ghbquote:Op maandag 12 september 2011 19:42 schreef coban het volgende:
EN SERIEUS ZEI IK.
Ik zei SERIEUS idiootquote:Op maandag 12 september 2011 19:43 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben bezig met MK maar ze is al bijna mijn vriendin volgens mij ziet ze wel iets in mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |