Prima.quote:Op maandag 12 september 2011 19:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik stuur morgen een poedelpuppy, met de post.
Lekkere binnenkomer dus! Kan je meteen je Engels bijspijkeren! Zit je nog steeds bij de ArenA?quote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja studie is nu 2 weken aan de gang, het niveau ligt meteen echt heel hoog. Ik heb nu een internationaal semester en alles moet in het Engels. Laat Engels nu net niet mijn sterkste vak te zijn.. Had jij nou al iets gekozen of?
HOEZO MES WAAR WAS IK WRM NIET BESCHERMDquote:
Ahwwquote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets met boeren, illegaal over een terrein, hagel. Wel 1 hele heeft mij geraakt.
Vorige week dus ?quote:Op maandag 12 september 2011 19:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik een toen ik klein was met de fiets keihard gevallen op de stoep met mijn kin toen was alles open
ik moest lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak genoeg om een uur of 2 des nachtsquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ben een keer van de wc afgevallen
Maar eigenlijk was het niet coolquote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
HOEZO MES WAAR WAS IK WRM NIET BESCHERMD
ahahahaquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
Ik heb telefoon wel ooit in wc laten vallen
tik em aan brooquote:
Ik zit nog steeds bij de ArenA jaquote:Op maandag 12 september 2011 19:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lekkere binnenkomer dus! Kan je meteen je Engels bijspijkeren! Zit je nog steeds bij de ArenA?
Ja, ik ben ook weer aan de gang. Heb Bedrijfskunde gekozen en moet dat ook niet gaan verneuken..maar heb er alle vertrouwen in.
nee maar toen was ik nog heel jong en toen had ik een gat in mijn hoofd en toen huisarts lijm enzulks dit dat alles bim bam boem pim pam petquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vaak genoeg om een uur of 2 des nachts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |