Ik stuur morgen een poedelpuppy, met de post.quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat dan wel iets achter waarmee ik me kan vermaken.
Ja studie is nu 2 weken aan de gang, het niveau ligt meteen echt heel hoog. Ik heb nu een internationaal semester en alles moet in het Engels. Laat Engels nu net niet mijn sterkste vak te zijn.. Had jij nou al iets gekozen of?quote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahhh...beterschap dan! Weer lekker begonnen met de studie?
Wel prima..ook weer begonnen..zware tijden man...![]()
Lekker hoor.quote:
hello flippiee how are youquote:Op maandag 12 september 2011 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja studie is nu 2 weken aan de gang, het niveau ligt meteen echt heel hoog. Ik heb nu een internationaal semester en alles moet in het Engels. Laat Engels nu net niet mijn sterkste vak te zijn.. Had jij nou al iets gekozen of?
Ik heb er meerdere.quote:
Deze dan.quote:
Maar je hebt wel een littekenquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef FreezePop het volgende:
2 littekens door straatgevechten 1 keer met flippiee toen makkelijk gewonnen,.
XD XD VIESPEUCKquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is grappig, zo noem ik hem ook!
Oh, het gaat over littekens..
Nah, geen zin in.quote:
echt?quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
Ik heb er ook meerdere. Ik heb er een doordat er een mes in mij gestoken isen jullie?
Ik moest huilenquote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat is grappig, zo noem ik hem ook!
Oh, het gaat over littekens..
Verbrand aan het tostiapparaat.quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
Ik heb er ook meerdere. Ik heb er een doordat er een mes in mij gestoken isen jullie?
ik aan het rooster in de ovenquote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verbrand aan het tostiapparaat.
Nvm.
Iets met boeren, illegaal over een terrein, hagel. Wel 1 hele heeft mij geraakt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:16 schreef coban het volgende:
Dat is niet zo cool als een mesquote:Op maandag 12 september 2011 19:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Verbrand aan het tostiapparaat.
Nvm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |