Dordrecht - Rotterdam?quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoop dat die klootzak die mijn trein heeft gekopt een paar minuten bleef leven en onverdraaglijke pijn heeft gehad![]()
En daarna heel snel naar de heel waar hij voor eeuwig zal branden
![]()
Iemand zulke shit toewensen vanwege 2 uurtjes vertragingquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Iemand zulke shit toewensen vanwege 2 uurtjes vertragingzieke geest.
Serieus gebeurdquote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik hoop dat die klootzak die mijn trein heeft gekopt een paar minuten bleef leven en onverdraaglijke pijn heeft gehad![]()
En daarna heel snel naar de hel waar hij voor eeuwig zal branden
![]()
Hoezoquote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]ik wist het gewoon ik wist dat je dit zou zeggen
quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Iemand zulke shit toewensen vanwege 2 uurtjes vertragingzieke geest.
Een herderin met schapen voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik vind het wel een geile UIquote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus iemand heeft zm gepleegd?
yepquote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef TWP het volgende:
[..]
Een herderin met schapen voor jou.Hottie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Dudequote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.
Hopelijk heeft hij een ongelooflijk kutleven gehadDat gun ik hem echt
jij bent echt zo een ongelooflijke imbeciel he.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja.
Hopelijk heeft hij een ongelooflijk kutleven gehadDat gun ik hem echt
Wat emo.gif jij mij nou.quote:
hey mkquote:
ja die hebben nog geluk, bij de conducteur vliegt het allemaal door het raam naar binnenquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg weet je wat ik me dan afvraag. Die mensen die dan in de trein zitten zien dus gewoon allerlei bloed en ledematen enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja bloed kan, ledematen lijkt me stug, sowieso zitten bij veel treinen geen passagiers in voorste coupequote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg weet je wat ik me dan afvraag. Die mensen die dan in de trein zitten zien dus gewoon allerlei bloed en ledematen enzo?
De machinist ziet een paar seconden van tevoren dat hij iemand dood gaat rijden ja. Echt ziek als je daarover na denkt. Het treinpersoneel moet ook als eerste gaan kijken bij het slachtoffer.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom nou weerquote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent echt zo een ongelooflijke imbeciel he.
[..]
Wat emo.gif jij mij nou.
Ik ben een meisjequote:Op maandag 12 september 2011 19:08 schreef FreezePop het volgende:
Wie is die jongen met die sexy UI?
Haha..flippie! Hoest met mijn kaasmeisje?quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jij bent echt zo een ongelooflijke imbeciel he.
[..]
Wat emo.gif jij mij nou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |