HE BAHquote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Kakpizza het volgende:
Toen ik geboren werd werd er in m'n buik geknipt, man. Fucking zeer dit dat. Dik gat in m'n buik.
kut voor je man.quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Kakpizza het volgende:
Toen ik geboren werd werd er in m'n buik geknipt, man. Fucking zeer dit dat. Dik gat in m'n buik.
Hadden ze veel beter gewoon kunnen laten zitten inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Kakpizza het volgende:
Ohquote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef coban het volgende:
[..]
Maar eigenlijk was het niet coolik had ruzie met iemand en zij werd boos en wilde iets doen ofzo, en ik stond net verkeerd op ofzo dus ik weet niet precies wat er gebeurde maar die mes belandde in mijn been
wel supermooi rood bloed toen
Het was dus niet heel expres ofzoze schrok echt
deed nieteens pijn eigenlijk
quote:Op maandag 12 september 2011 19:22 schreef Kakpizza het volgende:
Haha ja en dan bedenken hoe je eruit bent gekomen en dan gruwelen en beetje wenen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
weet je, soms denk ik zo na en dan denk ik wtf man ik zat ooit in de buik van mn moeder zo raar
Euhm watquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
Wie heeft zijn navelstreng nog in een pot op sterk water?
2 cm ofzoquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ohmja zat er niet echt diep in dan toch
anders zou t wel pijn doen
Ja maar dat is toch fucked up raarquote:Op maandag 12 september 2011 19:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha ja en dan bedenken hoe je eruit bent gekomen en dan gruwelen en beetje wenen.
Da's jammer dat een lelijke flat zo'n mooi uitzicht bederft.quote:Op maandag 12 september 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tik em aan broo
[..]
Ik zit nog steeds bij de ArenA jaGelukkig staat er sinds een paar maanden een studentenwoning tegenover mijn school dus de ArenA is niet meer zichtbaar
Maar dat bijspijkeren, ik weet het niet hoor. De vrouw, die Engels geeft, is niet de meest vriendelijke lerares die ik gehad heb.
Bedrijfskunde, taaie opleiding wel. In ieder geval succes er mee, en dat vertrouwen heb ik ook wel./
Jij wel?quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
En zo zou ´t ook eindigenquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik werd geboren stonden er allemaal mannen in witte pakken om me heen
ik in een ei allemaal kippen en boerenquote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Toen ik werd geboren stonden er allemaal mannen in witte pakken om me heen
Ik ga hem vanavond opeten.quote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef TWP het volgende:
Whehequote:Op maandag 12 september 2011 19:24 schreef coban het volgende:
[..]
2 cm ofzo
Maar ik heb hoge pijngrens ik ben raar ik weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |