succesquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
poging tot hw groeitjessssssssssss
Nouhouhou. Jes Ai hefquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ah jes u hef to giv presneation in englis he!
Je wilt mee op de date?quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen vrijwilliger zoekt?![]()
Omg i wantquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
salade met pijnboompitten en rucola en peultjes en bosuitjes en gerookte kip en aardappelen?
met jou altijdquote:
Ik zal het even aan die jongen doorgevenquote:
Ah dan komt het goed. Uitspraak kan ik je wel mee helpen. En na 7 keer mag het ook wel...seventh time's a charm.quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uitspraak verbeteren vooral, grammatica heb ik na 7x hetzelfde tentamen maken wel onder de knieEn top, is goed.
Het was dan ook een goede grap.quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen. Nee echt.
succesquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
poging tot hw groeitjessssssssssss
Okequote:
Ja ik haalde het niet met de vocabulair, heb 5x een 5,4 gehaaldquote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah dan komt het goed. Uitspraak kan ik je wel mee helpen. En na 7 keer mag het ook wel...seventh time's a charm.
Let me know!
mij welquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga eten zoeken voor overleving. Doei iedereen ookal interesseert het jullie geen fuck wat ik ga doen
Daagquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga eten zoeken voor overleving. Doei iedereen ookal interesseert het jullie geen fuck wat ik ga doen
Haha..koningin-NetNiet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik haalde het niet met de vocabulair, heb 5x een 5,4 gehaald
Uiteraard, PM je deze week wel, moet nog eerst even iets regelen met mijn werk, voor ik zeker weet hoe ik daarmee zit.
rekenen, taal en biologiequote:Op maandag 12 september 2011 20:09 schreef Kakpizza het volgende:
shit welke boeken moet ik mee morgen? hahaha
Wel rekenen. Nederlands. TB en WV weet ik alleen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |