quote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik heb nog tot 31 oktober vakantie
Nou...als je je uitspraak wilt verbeteren, kan ik daarbij helpen. Als je zinsconstructies/grammatica moeilijk vindt, kan ik je daarbij helpen. Ben geen ster erin, maar kan me goed redden. We kunnen er wel een keer aan zitten hoor..geen probleem! Moeten we onze agenda's synchroniseren.quote:Op maandag 12 september 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou euhm zeg jij maar hoe je mij zou kunnen helpen en wanneer je daar de tijd voor hebt
[..]
Ik zal het extra naar mn zin gaan hebben, zodat ik ook nog een beetje plezier voor jou maak, goed?quote:
Dan is het goedquote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zal het extra naar mn zin gaan hebben, zodat ik ook nog een beetje plezier voor jou maak, goed?
Uitspraak verbeteren vooral, grammatica heb ik na 7x hetzelfde tentamen maken wel onder de kniequote:Op maandag 12 september 2011 19:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nou...als je je uitspraak wilt verbeteren, kan ik daarbij helpen. Als je zinsconstructies/grammatica moeilijk vindt, kan ik je daarbij helpen. Ben geen ster erin, maar kan me goed redden. We kunnen er wel een keer aan zitten hoor..geen probleem! Moeten we onze agenda's synchroniseren.
Ik moest heel hard lachen. Nee echt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Doe niet zo gepikeerd joh, was een grapje
salade met pijnboompitten en rucola en peultjes en bosuitjes en gerookte kip en aardappelen?quote:Op maandag 12 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Ik heb honger maak snel eten voor mij NU.
Ik zou eerst morgen naar walibi gaan, maar dat gaat niet doorquote:
Ah jes u hef to giv presneation in englis he!quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uitspraak verbeteren vooral, grammatica heb ik na 7x hetzelfde tentamen maken wel onder de knieEn top, is goed.
Ik neem aan dat je geen vrijwilliger zoekt?quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou eerst morgen naar walibi gaan, maar dat gaat niet door![]()
Nu ga ik een date hebben
succesquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
poging tot hw groeitjessssssssssss
Nouhouhou. Jes Ai hefquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ah jes u hef to giv presneation in englis he!
Je wilt mee op de date?quote:Op maandag 12 september 2011 19:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen vrijwilliger zoekt?![]()
Omg i wantquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
salade met pijnboompitten en rucola en peultjes en bosuitjes en gerookte kip en aardappelen?
met jou altijdquote:
Ik zal het even aan die jongen doorgevenquote:
Ah dan komt het goed. Uitspraak kan ik je wel mee helpen. En na 7 keer mag het ook wel...seventh time's a charm.quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uitspraak verbeteren vooral, grammatica heb ik na 7x hetzelfde tentamen maken wel onder de knieEn top, is goed.
Het was dan ook een goede grap.quote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen. Nee echt.
succesquote:Op maandag 12 september 2011 19:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
poging tot hw groeitjessssssssssss
Okequote:
Ja ik haalde het niet met de vocabulair, heb 5x een 5,4 gehaaldquote:Op maandag 12 september 2011 19:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ah dan komt het goed. Uitspraak kan ik je wel mee helpen. En na 7 keer mag het ook wel...seventh time's a charm.
Let me know!
mij welquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga eten zoeken voor overleving. Doei iedereen ookal interesseert het jullie geen fuck wat ik ga doen
Daagquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef coban het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ga eten zoeken voor overleving. Doei iedereen ookal interesseert het jullie geen fuck wat ik ga doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |