Geeft nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Sorry. Niet zo super vrouwelijk of zo, kan er ook niets aan doen!
tl;drquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vraag je wie je bent, en wil je mee met me, want ik wil je beter leren kennen, en verwennen oh yeah yeh yeh ohyeah
Indirect ja.quote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ZEG JIJ DAT IK AIDS BEN
GA EENS TERUG NAAR DE KEUKEN
Tsja...ligt eraan hoe je betaalt...quote:Op maandag 12 september 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik zoek er wel serieus naar. Ik zit op dit moment namelijk B1 niveau en ik moet naar C1 niveau
[..]
Hardcore AZ fan ja toch![]()
Maar ik zoek wel een ander, je bent de 3e die klaagt.
Ik ben eind-baasquote:Op maandag 12 september 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vraag je wie je bent, en wil je mee met me, want ik wil je beter leren kennen, en verwennen oh yeah yeh yeh ohyeah
mmmmmmmoooooooooiquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik werk aan mijn vrouwelijke kant.
neejquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben eind-baasik wil wel mee
ik wil jou ook leren kennen, en jou verwennen
![]()
8 uur Utrecht Centraal?
Is goed. Ik kom met mijn mocroboiis op de 180ccquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Ik ben eind-baasik wil wel mee
ik wil jou ook leren kennen, en jou verwennen
![]()
8 uur Utrecht Centraal?
Deze is cute. Haha heb ik ook hoor, maar laat ik niet zien in m'n UIquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft nietIk heb nu eenmaal mijn mannelijke kantjes. Yin en Yang in balans houden(
_----___---_____!)
Nou euhm ligt eraan wat er gevraagd wordtquote:Op maandag 12 september 2011 19:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tsja...ligt eraan hoe je betaalt...
Je club weghalen omdat anderen dat zeggen...
ik ben al 3 fucking weken verkouden en ik word gek ervanquote:
Dankjequote:Op maandag 12 september 2011 19:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Deze is cute. Haha heb ik ook hoor, maar laat ik niet zien in m'n UI.
3 weken?quote:Op maandag 12 september 2011 19:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik ben al 3 fucking weken verkouden en ik word gek ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |