SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
:')
ben geen fan van het origineel en deze versie is ook niet veel soepsquote:
Elke goa zit vol met hippies.quote:Op zondag 11 september 2011 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Full moon in duitsland was dan wel echt een plek vol junks en jatters... enige chille mensen waren de paar nederlanders
M'n zuske was er ookquote:Op zondag 11 september 2011 01:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Full moon in duitsland was dan wel echt een plek vol junks en jatters... enige chille mensen waren de paar nederlanders
goa festival in NL was vol chille mensen, is een verschil tussen hippies en stelende junksquote:
joaquote:Op zondag 11 september 2011 01:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
was ze toevallig samen met d'r vriend?
kan heel goed dat ze onze buren waren, niet heel erg veel mee gepraat, ze gingen door naar berlijn geloof ikquote:
post resultsquote:Op zondag 11 september 2011 01:47 schreef MsMessy het volgende:
Ik luister weer lekker mee en ondertussen zit ik weer met mijn tekenblok voor mijn neus
Nee ze gingen niet naar Berlijnquote:Op zondag 11 september 2011 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan heel goed dat ze onze buren waren, niet heel erg veel mee gepraat, ze gingen door naar berlijn geloof ik?
Weet niet hoe lang ik er mee bezig zal zijn. Kan wel even gaan duren, want ik zit pas mijn eerste schets.quote:
pics!quote:Op zondag 11 september 2011 01:47 schreef MsMessy het volgende:
Ik luister weer lekker mee en ondertussen zit ik weer met mijn tekenblok voor mijn neus
weet niet of de mensen die ik bedoel het daadwerkelijk deden, ze hadden het ideequote:
Maakt verder niet uitquote:Op zondag 11 september 2011 01:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
weet niet of de mensen die ik bedoel het daadwerkelijk deden, ze hadden het idee
ben net de top 100 ingestruikeldquote:
dat terwijl je met je andere account ook al een enorm aantal posts hebt verzameld. je had al in de 50 kunnen zittenquote:Op zondag 11 september 2011 01:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben net de top 100 ingestruikeld
Vertel... en hoe kan je die postcount zien dan?quote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef Symphonic het volgende:
Owwww ik heb binnenkort zo'n gave special
opgeteld sta ik op 7quote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat terwijl je met je andere account ook al een enorm aantal posts hebt verzameld. je had al in de 50 kunnen zitten
waarom heb je een nieuw account gemaakt dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor mijn werk doe ik telefonisch onderzoek naar douwe-egberts punten verzamelaars. het gaat nog een stuk verder dan postcountverzamelaarsquote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef Karzai het volgende:
Postaccounts tellen dat vind ik net zoiets als Douwe Egberts punten verzamelen, je hebt er echt niks aan
quote:Op zondag 11 september 2011 01:58 schreef MsMessy het volgende:
Dit zijn de tekeningen die ik maak op papier en digitaal. Ben nu bezig met een idee voor The Morrighan. Maar ik ben dus weer net begonnen na tien jaar niets en nog wat stroef.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kan altijd zo lekker kort en krachtig zijnquote:
Een nijlpaard op een scannerquote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Msmessy, wat is dat laatste?
moet een werk geweest zijn omdat beest erop te krijgenquote:
Ik heb wel eens rare ideeënquote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet een werk geweest zijn omdat beest erop te krijgen
laatst was er wel een slim studentje die via radio Noord Holland aan mensen vroeg om DE punten naar hem te sturen voor het duurste product dat ze hadden in de DE winkel.quote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
voor mijn werk doe ik telefonisch onderzoek naar douwe-egberts punten verzamelaars. het gaat nog een stuk verder dan postcountverzamelaars
Dit is horizon in your headquote:Op zondag 11 september 2011 02:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
agneton is wel een baas zo als ik dit weer zo hoor zeg.
maar ik ken dit nummer met een andere titel
Kan de muziek nog steeds niet vinden op soulseekquote:Op zondag 11 september 2011 02:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is horizon in your head
andere toppers zijn The face of sun, Het was zomer en Sterrenreiziger.
Hij stuurt me z'n CD op binnenkort... ik heb vrij veelvuldig contact met hem per mailquote:Op zondag 11 september 2011 02:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kan de muziek nog steeds niet vinden op soulseek
interessant, kun je me geen rar doen via msn?quote:Op zondag 11 september 2011 02:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij stuurt me z'n CD op binnenkort... ik heb vrij veelvuldig contact met hem per mail
Doe ik nu, je accept alleen nietquote:Op zondag 11 september 2011 02:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
interessant, kun je me geen rar doen via msn?
mijn msn doet raar, ik kan niks versturen en ontvangenquote:
Vanuit bed nog eventjes, ging eerst een lijstje maken van mensen die ik gemeet heb voor een ander topic.quote:Op zondag 11 september 2011 02:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik dacht dat je al sliep
slaap lekkerquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gup is alvast aan, ik ga slapen..
kusjens
gelukkig ben je mij niet vergetenquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanuit bed nog eventjes, ging eerst een lijstje maken van mensen die ik gemeet heb voor een ander topic.
sweet dreamsquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kusjens
Trustenquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kusjens
wat een werktijden heb je ook zeg. verdien je wel een extra duit?quote:Op zondag 11 september 2011 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup
[..]
Goed hoor
[..]
Rommelmevrouwtje![]()
Toeslagen ftwquote:Op zondag 11 september 2011 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat een werktijden heb je ook zeg. verdien je wel een extra duit?
trusten dan aan iedereen die richting dromenland gaatquote:
Ik doe elke dag nog m'n oefeningen in de speeltuinquote:Op zondag 11 september 2011 02:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent zelf ook niet de jongste
hoe doen je dat zonder gepakt te wordenquote:Op zondag 11 september 2011 02:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doe elke dag nog m'n oefeningen in de speeltuin
dat klinkt heeeel ranzigquote:Op zondag 11 september 2011 02:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doe elke dag nog m'n oefeningen in de speeltuin
Nee, hij is niet degene die gepakt wordtquote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe doen je dat zonder gepakt te worden?
quote:Op zondag 11 september 2011 02:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, hij is niet degene die gepakt wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg mijn idee niet helemaal uit mijn hoofd op papier op het moment![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:22 schreef MsMessy het volgende:
Ok ze heeft een beetje een zelfverzekerde blik in haar ogen die niet strookt met de houding van haar armen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg mijn idee niet helemaal uit mijn hoofd op papier op het moment
Hoe heb je t in je hoofd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg mijn idee niet helemaal uit mijn hoofd op papier op het moment"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Bij nader inzien is het toch wel een liefdevolle tekening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg mijn idee niet helemaal uit mijn hoofd op papier op het moment
Wat was het idee van de tekening?
Vorm van de vleugels klopt nog niet en krijg geen duidelijk beeld van het lichaam hoe ik het wil. Het is nog met een sluier omgeven in mijn hoofd, misschien dat het er in de komende dagen uit komt.quote:Op zondag 11 september 2011 02:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hoe heb je t in je hoofd dan?
wat een aanzoekquote:
Hij is mooi ik vind alleen de armen niet kloppenquote:Op zondag 11 september 2011 02:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vorm van de vleugels klopt nog niet en krijg geen duidelijk beeld van het lichaam hoe ik het wil. Het is nog met een sluier omgeven in mijn hoofd, misschien dat het er in de komende dagen uit komt.
Waar komt het idee vandaan? Wat was je inspiratie en welke sfeer wil je uitdrukken?quote:Op zondag 11 september 2011 02:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vorm van de vleugels klopt nog niet en krijg geen duidelijk beeld van het lichaam hoe ik het wil. Het is nog met een sluier omgeven in mijn hoofd, misschien dat het er in de komende dagen uit komt.
Serieus, 7up en sprite hebben citroen in zich, dat neutraliseert je maagzuur. Ik drink het altijd als ik veel sambal op heb, works like a charm.quote:
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.quote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Serieus, 7up en sprite hebben citroen in zich, dat neutraliseert je maagzuur. Ik drink het altijd als ik veel sambal op heb, works like a charm.
ehmmm... als je wakker wordt is het nog zondag hoor hahaquote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef Karzai het volgende:
ik moet ook zo maar pitten, morgen weer maandag
Tja, your choice... jij hebt last van maagzuur, niet ikquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.
maargoed, die meuk zit vol met suikers, hoe kan het citroen extract dat overheersen?
Zondag sla ik altijd overquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ehmmm... als je wakker wordt is het nog zondag hoor haha
neem een zoet snoepje en dan een hap uit een citroen... kijken welke smaak overheerst hahaquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.
maargoed, die meuk zit vol met suikers, hoe kan het citroen extract dat overheersen?
Dan niet...quote:Op zondag 11 september 2011 02:36 schreef Karzai het volgende:
Je maag is al zuur als je er nog meer bij doet lijkt me niet goed
ik ga het een keer proberenquote:Op zondag 11 september 2011 02:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan niet...ik gebruik het altijd ertegen. Met name sprite werkt enorm
ik heb geen 7up anders zou ik het proberenquote:Op zondag 11 september 2011 02:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, your choice... jij hebt last van maagzuur, niet ik
ik te vaak... maakt niet eens uit of ik vet heb gegeten/bier gedronken/gerooktquote:Op zondag 11 september 2011 02:38 schreef WickedTunes het volgende:
Ik heb nooit last van brandend maagzuur
in de echte wereldquote:Op zondag 11 september 2011 02:42 schreef Karzai het volgende:
Wel een treurige bedoening hier waar zijn al die geile wijven
Je hebt knetter toch geneukt... das iig watquote:Op zondag 11 september 2011 02:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu even geen tijd voor
allemaal moe en slapen enzoquote:Op zondag 11 september 2011 02:42 schreef Karzai het volgende:
Wel een treurige bedoening hier waar zijn al die geile wijven
nee heb ik niet, ze had me gehosseld dat krengquote:Op zondag 11 september 2011 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt knetter toch geneukt... das iig wat
watquote:Op zondag 11 september 2011 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt knetter toch geneukt... das iig wat
anders quote je jezelf ff voor een extra postquote:
Het was kermis hier en ik heb teveel gezopen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karzai je had gelijk met de armen ga wel zien hoe ik die erin teken.
tot zo laat kermisquote:Op zondag 11 september 2011 02:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was kermis hier en ik heb teveel gezopen!
De kroegen sluiten pas op 4.00 uur..... maar ik heb het helemaal gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 02:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tot zo laat kermis?
waaromquote:Op zondag 11 september 2011 02:54 schreef Melting het volgende:
[..]
De kroegen sluiten pas op 4.00 uur..... maar ik heb het helemaal gehad.
Omdat.......... ik te lang doe over een zin typen hier....quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat.......... ik te lang doe over een zin typen hier....![]()
En ik hier tegenover geen bier meer kreeg.
quote:Op zondag 11 september 2011 02:53 schreef MsMessy het volgende:
Als je het kan tekenen dan moet je de armen uitnodigend naar voren laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karzai je had gelijk met de armen ga wel zien hoe ik die erin teken.
Denk dat dat wel past in deze tekening
we vallen hem aan met mindpower!111quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!!1
ik zeg de FOK knokploeg erop af
msmessy is ook zo heul uitnodigend.quote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je het kan tekenen dan moet je de armen uitnodigend naar voren laten komen
Denk dat dat wel past in deze tekening
!!!111quote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we vallen hem aan met mindpower!111
Mee eens..... alleen zijn ze inmiddels al gesloten.quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!!1
ik zeg de FOK knokploeg erop af
Daarom maar ze moet wel wat aan de uitdrukking van haar gezicht doen die is wat koudquote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
msmessy is ook zo heul uitnodigend.
Stokkie nog in amsterdam geweest?quote:Op zondag 11 september 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
Eff biertje zuipen bois, goeie muziek.
Latersquote:Op zondag 11 september 2011 03:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goed. slaap lekker. tot morgen (het is al morgen derp derp tot vanmiddag)
Vorige week man.quote:
ja wattan?quote:Op zondag 11 september 2011 03:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorige week man.
Jammer dat ze zo slecht kunnen autorijden alleen.
is goedquote:Op zondag 11 september 2011 03:04 schreef Melting het volgende:
Maar ik ben er toch weg van...... ondanks dat ik deze muziek wel waardeer......![]()
Ben alleen doodop!![]()
Tot morgenvroeg luitjes!
The Morrighan is niet bepaald een uitnodigende damequote:Op zondag 11 september 2011 02:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarom maar ze moet wel wat aan de uitdrukking van haar gezicht doen die is wat koud
jij welquote:Op zondag 11 september 2011 03:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
The Morrighan is niet bepaald een uitnodigende dame
K weet niet man, ze rijden zo opgefokt als de tering,.quote:
Ja als je veel ratten in een kooitje doet raken ze ook opgefoktquote:Op zondag 11 september 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K weet niet man, ze rijden zo opgefokt als de tering,.
Misschien willen ze zich gewoon graag profileren als wereldstad?
Jij ken toch zeker wel lekkerdere wijven krijgen man?quote:
Lekkerder als in uiterlijk bedoel je? Ik heb ze gehad waar je alleen maar natte dromen van kan krijgen.quote:Op zondag 11 september 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij ken toch zeker wel lekkerdere wijven krijgen man?
ow is het er zo eenquote:Op zondag 11 september 2011 03:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
The Morrighan is niet bepaald een uitnodigende dame
Precies gewoon he.quote:Op zondag 11 september 2011 03:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekkerder als in uiterlijk bedoel je? Ik heb ze gehad waar je alleen maar natte dromen van kan krijgen.
Ik ben al een tijdje vrijgezel.
Op de Xbox?quote:Op zondag 11 september 2011 03:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind die Green Lantern Game briljant
Mag niet meer van Koelkast man. Die heb lopen ouwehoeren schijnbaar.quote:
Laters manquote:Op zondag 11 september 2011 03:15 schreef Karzai het volgende:
ik ga die film kijken, spreek jullie later
Peace
Tot laterquote:Op zondag 11 september 2011 03:15 schreef Karzai het volgende:
ik ga die film kijken, spreek jullie later
Peace
PS3quote:Op zondag 11 september 2011 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaan we schelden? PS3 natuurlijk
Slapen, film kijken, blowen?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 03:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Best, zoals je nu draait vind ik het behoorlijk relaxed
Doenquote:Op zondag 11 september 2011 03:33 schreef EggsTC het volgende:
Als er toch niemand luistert ga ik zo ff wat experimentele shit draaien
Niet haten jaquote:
Wat een baasquote:Op zondag 11 september 2011 03:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Soms raakt het me wellus
[ afbeelding ]
quote:Favoriete eten Van alles
Favoriete muziek Jumpstyle
Favoriete Film / TV Flodder
Favoriete geurtje Gaat julliie niix aan...!!!
Favoriete kledingmerk Te veel om op te noemen!!!
Favoriete drankje Biertjuh!!!
Favoriete discotheek Locomotion ...>Me kamer<
Favoriete auto fiets
hmm, ik ben niet zo into de MC's, ze verpesten vaak het nr. Maar i'd say ruffian.quote:Op zondag 11 september 2011 03:57 schreef Ezechielk het volgende:
Wat vind jij een betere MC, Ruffian of DV8?
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 11 september 2011 03:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hmm, ik ben niet zo into de MC's, ze verpesten vaak het nr. Maar i'd say ruffian.
Weet niet meer welke plaat het is, misschien weet jij hem;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Eggs ik heb even metal aanstaan want hardcore/hardstyle of hoe je het ook wil noemen is niet echt mijn ding, sorry![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 04:06 schreef MsMessy het volgende:
Het zal geen hond kunnen boeien maar omdat het gevraagd werd plaats ik toch maar de laatste bijgewerkte schets van mijn tekening. Morgen of later deze week maar eens kijken of ik er echt iets van kan maken.hihihi metal met msmessySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Eggs ik heb even metal aanstaan want hardcore/hardstyle of hoe je het ook wil noemen is niet echt mijn ding, sorryLambo of Rekt
De eerste waar me dat aan doet denken is deze:quote:Op zondag 11 september 2011 04:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet niet meer welke plaat het is, misschien weet jij hem;
BEN JE KLAAR OM TE RAGGEEEEEEEEEEE
ik kan nu niet luisternequote:Op zondag 11 september 2011 04:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De eerste waar me dat aan doet denken is deze:
Speedmetal, trashmetal ? Je neemt het op tegen Kink Aardschokquote:Op zondag 11 september 2011 04:08 schreef EggsTC het volgende:
zullen we even een metal plaat draaien dan voor messie hihi
Pics.quote:
share!quote:Op zondag 11 september 2011 04:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]En ik kan er de hele dag aanzitten
Atreyu toch?quote:Op zondag 11 september 2011 04:13 schreef EggsTC het volgende:
when two are onebeste metal nr wat er is
quote:Op zondag 11 september 2011 04:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat doe ik al 14 jaar met mijn vriend (auw blauwtje![]()
)
En ik tune voor zoiets dus wel weer in
toch doet het pijnquote:Op zondag 11 september 2011 04:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Staat toch ook echt in mijn fobo vermeld hoor
Dus zou niets nieuws moeten zijn voor je
hmm, verklaar je nader.quote:Op zondag 11 september 2011 04:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry en wat stokstaart al zei, ik ben geen Eggs materiaal en dat ben ik ook met hem eens
Jezus sorry Eggs, maar zo'n dik mokkel als ik? Dat is toch ver beneden je stand?quote:
Trustenquote:Op zondag 11 september 2011 04:27 schreef Ezechielk het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Welterusten.
Te lang droog hihi, 3 dagen.quote:Op zondag 11 september 2011 04:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jezus sorry Eggs, maar zo'n dik mokkel als ik? Dat is toch ver beneden je stand?
Je bent een goeie gozer en je staat waarschijnlijk al te lang droog dat je zelfs mij lastig gaat vallen. Maar ik ben echt niet beschikbaar.
latersquote:Op zondag 11 september 2011 04:27 schreef Ezechielk het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Welterusten.
Dan moet je misschien toch een keer naar de opticien want ik ben echt wel dik hoor. Volgens alle maatstaven ben ik zeker wel te dik. Voor de goede orde ik zou nog 20 kilo af moeten vallen wil ik gezond gewicht hebben, dus je ziet het echt verkeerd.quote:Op zondag 11 september 2011 04:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Te lang droog hihi, 3 dagen.
Maargoed, zo dik vind ik je niet.
Dan denk ik dat jij een keer uit je comfortzone moet komen en verder kijken dan uiterlijk lang is.quote:Op zondag 11 september 2011 04:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch een keer naar de opticien want ik ben echt wel dik hoor. Volgens alle maatstaven ben ik zeker wel te dik. Voor de goede orde ik zou nog 20 kilo af moeten vallen wil ik gezond gewicht hebben, dus je ziet het echt verkeerd.
Beetje mollig maar echt niet baggervet. Mja je hebt toch een vent ook?quote:Op zondag 11 september 2011 04:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch een keer naar de opticien want ik ben echt wel dik hoor. Volgens alle maatstaven ben ik zeker wel te dik. Voor de goede orde ik zou nog 20 kilo af moeten vallen wil ik gezond gewicht hebben, dus je ziet het echt verkeerd.
Baggervet niet nee, maar mollig was ik 15 kilo geleden vind ik. Daarom ben ik weer aan het lijnen, moet en zal er zeker 10 kilo af krijgen en liefst meer.quote:Op zondag 11 september 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje mollig maar echt niet baggervet. Mja je hebt toch een vent ook?
Ben ik dan een leuk persoonquote:Op zondag 11 september 2011 04:34 schreef EggsTC het volgende:
Hoewel ik teringlekker ben, is uiterlijk wel voor losers.
Myra wilde jou toch ook neuken?quote:Op zondag 11 september 2011 04:34 schreef EggsTC het volgende:
Hoewel ik teringlekker ben, is uiterlijk wel voor losers.
Afvallen kan sowieso geen kwaad. Al gaan veel mensen dan wel de prettige plaatjes in maatje meer topic missen, beetje houvast is toch juist?quote:Op zondag 11 september 2011 04:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Baggervet niet nee, maar mollig was ik 15 kilo geleden vind ik. Daarom ben ik weer aan het lijnen, moet en zal er zeker 10 kilo af krijgen en liefst meer.
Dat weet ik niet, maar ik heb het niet gedaan om verschillende redenen.quote:Op zondag 11 september 2011 04:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Myra wilde jou toch ook neuken?
Je ziet wat er nu van komt, ze neukt ene kapitein nogwat... fuck dat.quote:Op zondag 11 september 2011 04:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik heb het niet gedaan om verschillende redenen.
Met 10 of 15 kilo minder hoor ik nog steeds in het maatje meer topic want dan heb ik een maar 44/46 dus er veranderd dan niet zoveel en mijn tieten worden meestal niet kleiner door lijnen maar wel weer groter als ik weer aankom.quote:Op zondag 11 september 2011 04:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Afvallen kan sowieso geen kwaad. Al gaan veel mensen dan wel de prettige plaatjes in maatje meer topic missen, beetje houvast is toch juist?![]()
Afvallen = kleinere tieten ook
kapiteinruigbaardquote:Op zondag 11 september 2011 04:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je ziet wat er nu van komt, ze neukt ene kapitein nogwat... fuck dat.
Ik weet niet wat ze wilde, ze leek wel geinteresseerd, maar als je dan anderen gaat neuken omdat ik je op de eerste date niet pak (vanwege principes) dan maak je een slechte beurt.quote:Op zondag 11 september 2011 04:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kapiteinruigbaard
Sowieso mensen neuken die je via een internetforumpje kent
Tja dat meisje is gewoon erg op seks gefocust. Terwijl ze fucking net 19 is.quote:Op zondag 11 september 2011 04:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze wilde, ze leek wel geinteresseerd, maar als je dan anderen gaat neuken omdat ik je op de eerste date niet pak (vanwege principes) dan maak je een slechte beurt.
Been there done that, got the tshirt and the baseballcap.quote:Op zondag 11 september 2011 04:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja dat meisje is gewoon erg op seks gefocust. Terwijl ze fucking net 19 is.
Wel wreed dat je er zulke principes op na houdt
Welke redenaties? Op seks gefocust zijn?quote:Op zondag 11 september 2011 04:46 schreef MsMessy het volgende:
Dat soort vage redenaties van vrouwen kan ik echt niet over meepratenIk snap ze niet
Vaak die jonge meiden weten zelf ook nog niet eens wat ze willen.quote:Op zondag 11 september 2011 04:47 schreef EggsTC het volgende:
Ik zoek een vrouw, ik ben 27... ik zoek geen vrouwtje wat rond wil scharrelen... een vrouw die er staat. Nu is myra een heel leuke meid hoor, ik wil haar niet afvallen. Maar niet de vrouw die ik zoek, en ik ben ook zéker niet de man die zij zoekt.
Vrouwen van onder de 25 zijn instabiel, dat is wetenschappelijk bewezen. En vraag niet om een bron, maar ik heb het op een science artikel gelezen. Ik ben naar de bron op zoek, al een week of 5. Ik kwam er toevallig langs toen. Geestelijk instabiel.quote:Op zondag 11 september 2011 04:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vaak die jonge meiden weten zelf ook nog niet eens wat ze willen.
Bedoel 19 is lekker geil natuurlijk, maar reken er op dat zo iemand nog 15 transformaties en verschuivingen van emotionele prioriteiten doormaakt.
Beter eentje hebben van 25 die ook die fase van aftasten heeft gehad en zich op zeker moment wil settlen.
Seks op de eerste date en ook zo gefocust zijn daarop. Maar veel vrouwen in het algemeen vind ik vreemd om heel eerlijk te zijnquote:Op zondag 11 september 2011 04:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke redenaties? Op seks gefocust zijn?
Geloof je meteenquote:Op zondag 11 september 2011 04:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vrouwen van onder de 25 zijn instabiel, dat is wetenschappelijk bewezen. En vraag niet om een bron, maar ik heb het op een science artikel gelezen. Ik ben naar de bron op zoek, al een week of 5. Ik kwam er toevallig langs toen. Geestelijk instabiel.
Het ergste is als ze geen gevoel voor humor hebben en echt alleen kunnen ouwehoeren. Je kunt beter een oerlelijk wijf hebben met humor dan een bloedmooie zonder zelfspot of humor.quote:Op zondag 11 september 2011 04:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Seks op de eerste date en ook zo gefocust zijn daarop. Maar veel vrouwen in het algemeen vind ik vreemd om heel eerlijk te zijnZo zeurderig en van die complete dwarrels die gewoon geen eigen mening lijken te hebben en vooral altijd wat te zeiken lijken te hebben over hun leven. Gelukkig is dat hier op Fok! wel eens anders.
quote:Op zondag 11 september 2011 04:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan draai ik al een uur voor niets.
Dat is ook de rede waarom ik al een jaartje of wat vrijgezel benquote:Op zondag 11 september 2011 04:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geloof je meteen![]()
Je hebt dan als de relatie zich verdiept ook echt het gevoel dat je tegen een muur staat te ouwehoerenEne moment alles cool, volgende moment draaien ze door.
Al zullen er ongetwijfeld jonkies zijn die wel weten wat ze willen
Vrouwen zijn tot hun 25ste ook niet hormonaal stabiel, feitelijk zijn ze langer aan het puberen op geestelijk vlak, maar dat durft niemand te zeggen. Bang voor dezelfde vrouwen denk ikquote:Op zondag 11 september 2011 04:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is ook de rede waarom ik al een jaartje of wat vrijgezel ben
Maar kan zich oh zo kinderachtig opstellen.quote:Op zondag 11 september 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
Myra is wel volwassen voor haar leeftijd. En teringslim.
Hmm, dat wil ik niet zeggen. Ze is erg aardig en een leuke meid, maar volwassen vind ik overdrevenquote:Op zondag 11 september 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
Bam, combobreakerquote:Op zondag 11 september 2011 05:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar kan zich oh zo kinderachtig opstellen.
Ik werd ook volwassen genoemd op mijn 19e maar emotioneel toen anders nog steeds behoorlijk labiel en het even geduurd voor dat dat over was.quote:Op zondag 11 september 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
Faye eb Myra schelen feitelijk anderhalf jaar maar Myra is wel verder op heel veel vlakken.quote:Op zondag 11 september 2011 05:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik werd ook volwassen genoemd op mijn 19e maar emotioneel toen anders nog steeds behoorlijk labiel en het even geduurd voor dat dat over was.
Heb jij nog noodweer gehad in Rdam vanavond/vannacht?quote:Op zondag 11 september 2011 05:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar kan zich oh zo kinderachtig opstellen.
Anderhalf jaar is op die leeftijden echt een wereld van verschilquote:Op zondag 11 september 2011 05:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Faye eb Myra schelen feitelijk anderhalf jaar maar Myra is wel verder op heel veel vlakken.
Of het is schone schijn en weet ze het te verbloemen, kan ook
Nah zegt niets.Leeftijd en EQ zijn in de meeste gevallen niet gekoppeld.quote:Op zondag 11 september 2011 05:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Anderhalf jaar is op die leeftijden echt een wereld van verschil
Die stillen ja.quote:Op zondag 11 september 2011 05:05 schreef EggsTC het volgende:
Overigens zijn er maar enkelen op dit forum die écht ver zijn.
Naatje is een man en ik bedoelde specifiek vrouwen in dit geval. Mannen zijn al in het algemeen stabieler.quote:Op zondag 11 september 2011 05:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah zegt niets.Leeftijd en EQ zijn in de meeste gevallen niet gekoppeld.
Naatje is ook pas 18 en in veel opzichten volwassener dan menig 25+er in het topic.
Ben je niet goed?quote:Op zondag 11 september 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
Is die Samzz geen serieuze optie voor jou Eggs?
Want?quote:
Nee, het is geen echte vrouw.quote:Op zondag 11 september 2011 05:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Voor een halve Duitser toch best een leuke meid?
Pittig karakter ook
En nu ben je alweer weg?quote:Op zondag 11 september 2011 05:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik was nog wakker
Alleen moet ik wel weer vroeg opstaan, gelukkig niet om te werken..
Met ouders naar Rijswijk, en de werkweek bespreken met m'n pa..quote:Op zondag 11 september 2011 05:02 schreef MsMessy het volgende:
Hé Joof, wat heb je in de planning staan dan?
Nee, zat wat op FB te lezen, duik nu wel m'n bed inquote:
Aha nou veel plezier dan en slaap lekkerquote:Op zondag 11 september 2011 05:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met ouders naar Rijswijk, en de werkweek bespreken met m'n pa..
[..]
Nee, zat wat op FB te lezen, duik nu wel m'n bed in
Ze denkt alleen niet erg traditioneel. Verder genoeg typisch vrouwelijke eigenschappen.quote:
Yup, rond 9 uur begon het, bijna van de weg geblazen met de bus op de A29quote:Op zondag 11 september 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij nog noodweer gehad in Rdam vanavond/vannacht?
Ken haar verder niet, en ik heb genoeg verhalen over haar gehoord. Not my piece of cake.quote:Op zondag 11 september 2011 05:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze denkt alleen niet erg traditioneel. Verder genoeg typisch vrouwelijke eigenschappen.
nicequote:Op zondag 11 september 2011 05:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, rond 9 uur begon het, bijna van de weg geblazen met de bus op de A29
quote:Op zondag 11 september 2011 05:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, rond 9 uur begon het, bijna van de weg geblazen met de bus op de A29
Sorry, maar als ik dat juist wel van iemand vind is het Samzzquote:
Niet zo nice, ik schrok me de pleuris.. Je zag geen tyvus, en ineens een enorme windvlaag.. Niet harder kunnen dan 60 op de snelweg zuigtquote:
Wat is kort jouw definitie van een echte vrouw?quote:Op zondag 11 september 2011 05:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ken haar verder niet, en ik heb genoeg verhalen over haar gehoord. Not my piece of cake.
Yuh, reed rechts, zat opeens bijna links in de vangrailquote:Op zondag 11 september 2011 05:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]Is ook zo goed voor hart dat soort dingen
Whehe dat is teveel van het goed jaquote:Op zondag 11 september 2011 05:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yuh, reed rechts, zat opeens bijna links in de vangrail
Sodejuquote:Op zondag 11 september 2011 05:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yuh, reed rechts, zat opeens bijna links in de vangrail
quote:Op zondag 11 september 2011 05:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Whehe dat is teveel van het goed ja
Touringcars kunnen spookachtig zijn met zulke windvlagen.. Niet prettigquote:
Kan zijn, maar iemand die 2 keer de hele toko onder kotst vind ik geen echte vrouw. Simpel.quote:Op zondag 11 september 2011 05:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik dat juist wel van iemand vind is het Samzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |