interessant, kun je me geen rar doen via msn?quote:Op zondag 11 september 2011 02:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij stuurt me z'n CD op binnenkort... ik heb vrij veelvuldig contact met hem per mail
Doe ik nu, je accept alleen nietquote:Op zondag 11 september 2011 02:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
interessant, kun je me geen rar doen via msn?
mijn msn doet raar, ik kan niks versturen en ontvangenquote:
Vanuit bed nog eventjes, ging eerst een lijstje maken van mensen die ik gemeet heb voor een ander topic.quote:Op zondag 11 september 2011 02:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik dacht dat je al sliep
slaap lekkerquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gup is alvast aan, ik ga slapen..
kusjens
gelukkig ben je mij niet vergetenquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanuit bed nog eventjes, ging eerst een lijstje maken van mensen die ik gemeet heb voor een ander topic.
sweet dreamsquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kusjens
Trustenquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kusjens
wat een werktijden heb je ook zeg. verdien je wel een extra duit?quote:Op zondag 11 september 2011 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup
[..]
Goed hoor
[..]
Rommelmevrouwtje![]()
Toeslagen ftwquote:Op zondag 11 september 2011 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat een werktijden heb je ook zeg. verdien je wel een extra duit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |