interessant, kun je me geen rar doen via msn?quote:Op zondag 11 september 2011 02:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij stuurt me z'n CD op binnenkort... ik heb vrij veelvuldig contact met hem per mail
Doe ik nu, je accept alleen nietquote:Op zondag 11 september 2011 02:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
interessant, kun je me geen rar doen via msn?
mijn msn doet raar, ik kan niks versturen en ontvangenquote:
Vanuit bed nog eventjes, ging eerst een lijstje maken van mensen die ik gemeet heb voor een ander topic.quote:Op zondag 11 september 2011 02:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik dacht dat je al sliep
slaap lekkerquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Gup is alvast aan, ik ga slapen..
kusjens
gelukkig ben je mij niet vergetenquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vanuit bed nog eventjes, ging eerst een lijstje maken van mensen die ik gemeet heb voor een ander topic.
sweet dreamsquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kusjens
Trustenquote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kusjens
wat een werktijden heb je ook zeg. verdien je wel een extra duit?quote:Op zondag 11 september 2011 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup
[..]
Goed hoor
[..]
Rommelmevrouwtje![]()
Toeslagen ftwquote:Op zondag 11 september 2011 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat een werktijden heb je ook zeg. verdien je wel een extra duit?
trusten dan aan iedereen die richting dromenland gaatquote:
Ik doe elke dag nog m'n oefeningen in de speeltuinquote:Op zondag 11 september 2011 02:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent zelf ook niet de jongste
hoe doen je dat zonder gepakt te wordenquote:Op zondag 11 september 2011 02:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doe elke dag nog m'n oefeningen in de speeltuin
dat klinkt heeeel ranzigquote:Op zondag 11 september 2011 02:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik doe elke dag nog m'n oefeningen in de speeltuin
Nee, hij is niet degene die gepakt wordtquote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe doen je dat zonder gepakt te worden?
quote:Op zondag 11 september 2011 02:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Nee, hij is niet degene die gepakt wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg mijn idee niet helemaal uit mijn hoofd op papier op het moment![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:22 schreef MsMessy het volgende:
Ok ze heeft een beetje een zelfverzekerde blik in haar ogen die niet strookt met de houding van haar armen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg mijn idee niet helemaal uit mijn hoofd op papier op het moment
Hoe heb je t in je hoofd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg mijn idee niet helemaal uit mijn hoofd op papier op het moment"If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Bij nader inzien is het toch wel een liefdevolle tekening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg mijn idee niet helemaal uit mijn hoofd op papier op het moment
Wat was het idee van de tekening?
Vorm van de vleugels klopt nog niet en krijg geen duidelijk beeld van het lichaam hoe ik het wil. Het is nog met een sluier omgeven in mijn hoofd, misschien dat het er in de komende dagen uit komt.quote:Op zondag 11 september 2011 02:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hoe heb je t in je hoofd dan?
wat een aanzoekquote:
Hij is mooi ik vind alleen de armen niet kloppenquote:Op zondag 11 september 2011 02:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vorm van de vleugels klopt nog niet en krijg geen duidelijk beeld van het lichaam hoe ik het wil. Het is nog met een sluier omgeven in mijn hoofd, misschien dat het er in de komende dagen uit komt.
Waar komt het idee vandaan? Wat was je inspiratie en welke sfeer wil je uitdrukken?quote:Op zondag 11 september 2011 02:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vorm van de vleugels klopt nog niet en krijg geen duidelijk beeld van het lichaam hoe ik het wil. Het is nog met een sluier omgeven in mijn hoofd, misschien dat het er in de komende dagen uit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |