Het was kermis hier en ik heb teveel gezopen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karzai je had gelijk met de armen ga wel zien hoe ik die erin teken.
tot zo laat kermisquote:Op zondag 11 september 2011 02:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was kermis hier en ik heb teveel gezopen!
De kroegen sluiten pas op 4.00 uur..... maar ik heb het helemaal gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 02:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tot zo laat kermis?
waaromquote:Op zondag 11 september 2011 02:54 schreef Melting het volgende:
[..]
De kroegen sluiten pas op 4.00 uur..... maar ik heb het helemaal gehad.
Omdat.......... ik te lang doe over een zin typen hier....quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat.......... ik te lang doe over een zin typen hier....![]()
En ik hier tegenover geen bier meer kreeg.
quote:Op zondag 11 september 2011 02:53 schreef MsMessy het volgende:
Als je het kan tekenen dan moet je de armen uitnodigend naar voren laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karzai je had gelijk met de armen ga wel zien hoe ik die erin teken.
Denk dat dat wel past in deze tekening
we vallen hem aan met mindpower!111quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!!1
ik zeg de FOK knokploeg erop af
msmessy is ook zo heul uitnodigend.quote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je het kan tekenen dan moet je de armen uitnodigend naar voren laten komen
Denk dat dat wel past in deze tekening
!!!111quote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we vallen hem aan met mindpower!111
Mee eens..... alleen zijn ze inmiddels al gesloten.quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!!1
ik zeg de FOK knokploeg erop af
Daarom maar ze moet wel wat aan de uitdrukking van haar gezicht doen die is wat koudquote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
msmessy is ook zo heul uitnodigend.
Stokkie nog in amsterdam geweest?quote:Op zondag 11 september 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
Eff biertje zuipen bois, goeie muziek.
Latersquote:Op zondag 11 september 2011 03:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goed. slaap lekker. tot morgen (het is al morgen derp derp tot vanmiddag)
Vorige week man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |