Die stillen ja.quote:Op zondag 11 september 2011 05:05 schreef EggsTC het volgende:
Overigens zijn er maar enkelen op dit forum die écht ver zijn.
Naatje is een man en ik bedoelde specifiek vrouwen in dit geval. Mannen zijn al in het algemeen stabieler.quote:Op zondag 11 september 2011 05:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah zegt niets.Leeftijd en EQ zijn in de meeste gevallen niet gekoppeld.
Naatje is ook pas 18 en in veel opzichten volwassener dan menig 25+er in het topic.
Ben je niet goed?quote:Op zondag 11 september 2011 05:10 schreef Stokstaart het volgende:
Is die Samzz geen serieuze optie voor jou Eggs?
Want?quote:
Nee, het is geen echte vrouw.quote:Op zondag 11 september 2011 05:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Voor een halve Duitser toch best een leuke meid?
Pittig karakter ook
En nu ben je alweer weg?quote:Op zondag 11 september 2011 05:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik was nog wakker
Alleen moet ik wel weer vroeg opstaan, gelukkig niet om te werken..
Met ouders naar Rijswijk, en de werkweek bespreken met m'n pa..quote:Op zondag 11 september 2011 05:02 schreef MsMessy het volgende:
Hé Joof, wat heb je in de planning staan dan?
Nee, zat wat op FB te lezen, duik nu wel m'n bed inquote:
Aha nou veel plezier dan en slaap lekkerquote:Op zondag 11 september 2011 05:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met ouders naar Rijswijk, en de werkweek bespreken met m'n pa..
[..]
Nee, zat wat op FB te lezen, duik nu wel m'n bed in
Ze denkt alleen niet erg traditioneel. Verder genoeg typisch vrouwelijke eigenschappen.quote:
Yup, rond 9 uur begon het, bijna van de weg geblazen met de bus op de A29quote:Op zondag 11 september 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij nog noodweer gehad in Rdam vanavond/vannacht?
Ken haar verder niet, en ik heb genoeg verhalen over haar gehoord. Not my piece of cake.quote:Op zondag 11 september 2011 05:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze denkt alleen niet erg traditioneel. Verder genoeg typisch vrouwelijke eigenschappen.
nicequote:Op zondag 11 september 2011 05:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, rond 9 uur begon het, bijna van de weg geblazen met de bus op de A29
quote:Op zondag 11 september 2011 05:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup, rond 9 uur begon het, bijna van de weg geblazen met de bus op de A29
Sorry, maar als ik dat juist wel van iemand vind is het Samzzquote:
Niet zo nice, ik schrok me de pleuris.. Je zag geen tyvus, en ineens een enorme windvlaag.. Niet harder kunnen dan 60 op de snelweg zuigtquote:
Wat is kort jouw definitie van een echte vrouw?quote:Op zondag 11 september 2011 05:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ken haar verder niet, en ik heb genoeg verhalen over haar gehoord. Not my piece of cake.
Yuh, reed rechts, zat opeens bijna links in de vangrailquote:Op zondag 11 september 2011 05:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]Is ook zo goed voor hart dat soort dingen
Whehe dat is teveel van het goed jaquote:Op zondag 11 september 2011 05:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yuh, reed rechts, zat opeens bijna links in de vangrail
Sodejuquote:Op zondag 11 september 2011 05:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yuh, reed rechts, zat opeens bijna links in de vangrail
quote:Op zondag 11 september 2011 05:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Whehe dat is teveel van het goed ja
Touringcars kunnen spookachtig zijn met zulke windvlagen.. Niet prettigquote:
Kan zijn, maar iemand die 2 keer de hele toko onder kotst vind ik geen echte vrouw. Simpel.quote:Op zondag 11 september 2011 05:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik dat juist wel van iemand vind is het Samzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |