SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Eggs ik heb even metal aanstaan want hardcore/hardstyle of hoe je het ook wil noemen is niet echt mijn ding, sorry![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 04:06 schreef MsMessy het volgende:
Het zal geen hond kunnen boeien maar omdat het gevraagd werd plaats ik toch maar de laatste bijgewerkte schets van mijn tekening. Morgen of later deze week maar eens kijken of ik er echt iets van kan maken.hihihi metal met msmessySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Eggs ik heb even metal aanstaan want hardcore/hardstyle of hoe je het ook wil noemen is niet echt mijn ding, sorryLambo of Rekt
De eerste waar me dat aan doet denken is deze:quote:Op zondag 11 september 2011 04:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet niet meer welke plaat het is, misschien weet jij hem;
BEN JE KLAAR OM TE RAGGEEEEEEEEEEE
ik kan nu niet luisternequote:Op zondag 11 september 2011 04:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De eerste waar me dat aan doet denken is deze:
Speedmetal, trashmetal ? Je neemt het op tegen Kink Aardschokquote:Op zondag 11 september 2011 04:08 schreef EggsTC het volgende:
zullen we even een metal plaat draaien dan voor messie hihi
Pics.quote:
share!quote:Op zondag 11 september 2011 04:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]En ik kan er de hele dag aanzitten
Atreyu toch?quote:Op zondag 11 september 2011 04:13 schreef EggsTC het volgende:
when two are onebeste metal nr wat er is
quote:Op zondag 11 september 2011 04:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat doe ik al 14 jaar met mijn vriend (auw blauwtje![]()
)
En ik tune voor zoiets dus wel weer in
toch doet het pijnquote:Op zondag 11 september 2011 04:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Staat toch ook echt in mijn fobo vermeld hoor
Dus zou niets nieuws moeten zijn voor je
hmm, verklaar je nader.quote:Op zondag 11 september 2011 04:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry en wat stokstaart al zei, ik ben geen Eggs materiaal en dat ben ik ook met hem eens
Jezus sorry Eggs, maar zo'n dik mokkel als ik? Dat is toch ver beneden je stand?quote:
Trustenquote:Op zondag 11 september 2011 04:27 schreef Ezechielk het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Welterusten.
Te lang droog hihi, 3 dagen.quote:Op zondag 11 september 2011 04:26 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Jezus sorry Eggs, maar zo'n dik mokkel als ik? Dat is toch ver beneden je stand?
Je bent een goeie gozer en je staat waarschijnlijk al te lang droog dat je zelfs mij lastig gaat vallen. Maar ik ben echt niet beschikbaar.
latersquote:Op zondag 11 september 2011 04:27 schreef Ezechielk het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Welterusten.
Dan moet je misschien toch een keer naar de opticien want ik ben echt wel dik hoor. Volgens alle maatstaven ben ik zeker wel te dik. Voor de goede orde ik zou nog 20 kilo af moeten vallen wil ik gezond gewicht hebben, dus je ziet het echt verkeerd.quote:Op zondag 11 september 2011 04:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Te lang droog hihi, 3 dagen.
Maargoed, zo dik vind ik je niet.
Dan denk ik dat jij een keer uit je comfortzone moet komen en verder kijken dan uiterlijk lang is.quote:Op zondag 11 september 2011 04:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch een keer naar de opticien want ik ben echt wel dik hoor. Volgens alle maatstaven ben ik zeker wel te dik. Voor de goede orde ik zou nog 20 kilo af moeten vallen wil ik gezond gewicht hebben, dus je ziet het echt verkeerd.
Beetje mollig maar echt niet baggervet. Mja je hebt toch een vent ook?quote:Op zondag 11 september 2011 04:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan moet je misschien toch een keer naar de opticien want ik ben echt wel dik hoor. Volgens alle maatstaven ben ik zeker wel te dik. Voor de goede orde ik zou nog 20 kilo af moeten vallen wil ik gezond gewicht hebben, dus je ziet het echt verkeerd.
Baggervet niet nee, maar mollig was ik 15 kilo geleden vind ik. Daarom ben ik weer aan het lijnen, moet en zal er zeker 10 kilo af krijgen en liefst meer.quote:Op zondag 11 september 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje mollig maar echt niet baggervet. Mja je hebt toch een vent ook?
Ben ik dan een leuk persoonquote:Op zondag 11 september 2011 04:34 schreef EggsTC het volgende:
Hoewel ik teringlekker ben, is uiterlijk wel voor losers.
Myra wilde jou toch ook neuken?quote:Op zondag 11 september 2011 04:34 schreef EggsTC het volgende:
Hoewel ik teringlekker ben, is uiterlijk wel voor losers.
Afvallen kan sowieso geen kwaad. Al gaan veel mensen dan wel de prettige plaatjes in maatje meer topic missen, beetje houvast is toch juist?quote:Op zondag 11 september 2011 04:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Baggervet niet nee, maar mollig was ik 15 kilo geleden vind ik. Daarom ben ik weer aan het lijnen, moet en zal er zeker 10 kilo af krijgen en liefst meer.
Dat weet ik niet, maar ik heb het niet gedaan om verschillende redenen.quote:Op zondag 11 september 2011 04:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Myra wilde jou toch ook neuken?
Je ziet wat er nu van komt, ze neukt ene kapitein nogwat... fuck dat.quote:Op zondag 11 september 2011 04:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik heb het niet gedaan om verschillende redenen.
Met 10 of 15 kilo minder hoor ik nog steeds in het maatje meer topic want dan heb ik een maar 44/46 dus er veranderd dan niet zoveel en mijn tieten worden meestal niet kleiner door lijnen maar wel weer groter als ik weer aankom.quote:Op zondag 11 september 2011 04:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Afvallen kan sowieso geen kwaad. Al gaan veel mensen dan wel de prettige plaatjes in maatje meer topic missen, beetje houvast is toch juist?![]()
Afvallen = kleinere tieten ook
kapiteinruigbaardquote:Op zondag 11 september 2011 04:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je ziet wat er nu van komt, ze neukt ene kapitein nogwat... fuck dat.
Ik weet niet wat ze wilde, ze leek wel geinteresseerd, maar als je dan anderen gaat neuken omdat ik je op de eerste date niet pak (vanwege principes) dan maak je een slechte beurt.quote:Op zondag 11 september 2011 04:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kapiteinruigbaard
Sowieso mensen neuken die je via een internetforumpje kent
Tja dat meisje is gewoon erg op seks gefocust. Terwijl ze fucking net 19 is.quote:Op zondag 11 september 2011 04:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze wilde, ze leek wel geinteresseerd, maar als je dan anderen gaat neuken omdat ik je op de eerste date niet pak (vanwege principes) dan maak je een slechte beurt.
Been there done that, got the tshirt and the baseballcap.quote:Op zondag 11 september 2011 04:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja dat meisje is gewoon erg op seks gefocust. Terwijl ze fucking net 19 is.
Wel wreed dat je er zulke principes op na houdt
Welke redenaties? Op seks gefocust zijn?quote:Op zondag 11 september 2011 04:46 schreef MsMessy het volgende:
Dat soort vage redenaties van vrouwen kan ik echt niet over meepratenIk snap ze niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |