SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Eggs ik heb even metal aanstaan want hardcore/hardstyle of hoe je het ook wil noemen is niet echt mijn ding, sorry![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 04:06 schreef MsMessy het volgende:
Het zal geen hond kunnen boeien maar omdat het gevraagd werd plaats ik toch maar de laatste bijgewerkte schets van mijn tekening. Morgen of later deze week maar eens kijken of ik er echt iets van kan maken.hihihi metal met msmessySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en Eggs ik heb even metal aanstaan want hardcore/hardstyle of hoe je het ook wil noemen is niet echt mijn ding, sorryLambo of Rekt
De eerste waar me dat aan doet denken is deze:quote:Op zondag 11 september 2011 04:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet niet meer welke plaat het is, misschien weet jij hem;
BEN JE KLAAR OM TE RAGGEEEEEEEEEEE
ik kan nu niet luisternequote:Op zondag 11 september 2011 04:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De eerste waar me dat aan doet denken is deze:
Speedmetal, trashmetal ? Je neemt het op tegen Kink Aardschokquote:Op zondag 11 september 2011 04:08 schreef EggsTC het volgende:
zullen we even een metal plaat draaien dan voor messie hihi
Pics.quote:
share!quote:Op zondag 11 september 2011 04:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]En ik kan er de hele dag aanzitten
Atreyu toch?quote:Op zondag 11 september 2011 04:13 schreef EggsTC het volgende:
when two are onebeste metal nr wat er is
quote:Op zondag 11 september 2011 04:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dat doe ik al 14 jaar met mijn vriend (auw blauwtje![]()
)
En ik tune voor zoiets dus wel weer in
toch doet het pijnquote:Op zondag 11 september 2011 04:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Staat toch ook echt in mijn fobo vermeld hoor
Dus zou niets nieuws moeten zijn voor je
hmm, verklaar je nader.quote:Op zondag 11 september 2011 04:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Sorry en wat stokstaart al zei, ik ben geen Eggs materiaal en dat ben ik ook met hem eens
Jezus sorry Eggs, maar zo'n dik mokkel als ik? Dat is toch ver beneden je stand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |