Serieus, 7up en sprite hebben citroen in zich, dat neutraliseert je maagzuur. Ik drink het altijd als ik veel sambal op heb, works like a charm.quote:
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.quote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Serieus, 7up en sprite hebben citroen in zich, dat neutraliseert je maagzuur. Ik drink het altijd als ik veel sambal op heb, works like a charm.
ehmmm... als je wakker wordt is het nog zondag hoor hahaquote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef Karzai het volgende:
ik moet ook zo maar pitten, morgen weer maandag
Tja, your choice... jij hebt last van maagzuur, niet ikquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.
maargoed, die meuk zit vol met suikers, hoe kan het citroen extract dat overheersen?
Zondag sla ik altijd overquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ehmmm... als je wakker wordt is het nog zondag hoor haha
neem een zoet snoepje en dan een hap uit een citroen... kijken welke smaak overheerst hahaquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.
maargoed, die meuk zit vol met suikers, hoe kan het citroen extract dat overheersen?
Dan niet...quote:Op zondag 11 september 2011 02:36 schreef Karzai het volgende:
Je maag is al zuur als je er nog meer bij doet lijkt me niet goed
ik ga het een keer proberenquote:Op zondag 11 september 2011 02:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan niet...ik gebruik het altijd ertegen. Met name sprite werkt enorm
ik heb geen 7up anders zou ik het proberenquote:Op zondag 11 september 2011 02:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, your choice... jij hebt last van maagzuur, niet ik
ik te vaak... maakt niet eens uit of ik vet heb gegeten/bier gedronken/gerooktquote:Op zondag 11 september 2011 02:38 schreef WickedTunes het volgende:
Ik heb nooit last van brandend maagzuur
in de echte wereldquote:Op zondag 11 september 2011 02:42 schreef Karzai het volgende:
Wel een treurige bedoening hier waar zijn al die geile wijven
Je hebt knetter toch geneukt... das iig watquote:Op zondag 11 september 2011 02:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu even geen tijd voor
allemaal moe en slapen enzoquote:Op zondag 11 september 2011 02:42 schreef Karzai het volgende:
Wel een treurige bedoening hier waar zijn al die geile wijven
nee heb ik niet, ze had me gehosseld dat krengquote:Op zondag 11 september 2011 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt knetter toch geneukt... das iig wat
watquote:Op zondag 11 september 2011 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt knetter toch geneukt... das iig wat
anders quote je jezelf ff voor een extra postquote:
Het was kermis hier en ik heb teveel gezopen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karzai je had gelijk met de armen ga wel zien hoe ik die erin teken.
tot zo laat kermisquote:Op zondag 11 september 2011 02:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was kermis hier en ik heb teveel gezopen!
De kroegen sluiten pas op 4.00 uur..... maar ik heb het helemaal gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 02:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tot zo laat kermis?
waaromquote:Op zondag 11 september 2011 02:54 schreef Melting het volgende:
[..]
De kroegen sluiten pas op 4.00 uur..... maar ik heb het helemaal gehad.
Omdat.......... ik te lang doe over een zin typen hier....quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat.......... ik te lang doe over een zin typen hier....![]()
En ik hier tegenover geen bier meer kreeg.
quote:Op zondag 11 september 2011 02:53 schreef MsMessy het volgende:
Als je het kan tekenen dan moet je de armen uitnodigend naar voren laten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karzai je had gelijk met de armen ga wel zien hoe ik die erin teken.
Denk dat dat wel past in deze tekening
we vallen hem aan met mindpower!111quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!!1
ik zeg de FOK knokploeg erop af
msmessy is ook zo heul uitnodigend.quote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je het kan tekenen dan moet je de armen uitnodigend naar voren laten komen
Denk dat dat wel past in deze tekening
!!!111quote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
we vallen hem aan met mindpower!111
Mee eens..... alleen zijn ze inmiddels al gesloten.quote:Op zondag 11 september 2011 02:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]!!!1
ik zeg de FOK knokploeg erop af
Daarom maar ze moet wel wat aan de uitdrukking van haar gezicht doen die is wat koudquote:Op zondag 11 september 2011 02:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
msmessy is ook zo heul uitnodigend.
Stokkie nog in amsterdam geweest?quote:Op zondag 11 september 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
Eff biertje zuipen bois, goeie muziek.
Latersquote:Op zondag 11 september 2011 03:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
goed. slaap lekker. tot morgen (het is al morgen derp derp tot vanmiddag)
Vorige week man.quote:
ja wattan?quote:Op zondag 11 september 2011 03:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vorige week man.
Jammer dat ze zo slecht kunnen autorijden alleen.
is goedquote:Op zondag 11 september 2011 03:04 schreef Melting het volgende:
Maar ik ben er toch weg van...... ondanks dat ik deze muziek wel waardeer......![]()
Ben alleen doodop!![]()
Tot morgenvroeg luitjes!
The Morrighan is niet bepaald een uitnodigende damequote:Op zondag 11 september 2011 02:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daarom maar ze moet wel wat aan de uitdrukking van haar gezicht doen die is wat koud
jij welquote:Op zondag 11 september 2011 03:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
The Morrighan is niet bepaald een uitnodigende dame
K weet niet man, ze rijden zo opgefokt als de tering,.quote:
Ja als je veel ratten in een kooitje doet raken ze ook opgefoktquote:Op zondag 11 september 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K weet niet man, ze rijden zo opgefokt als de tering,.
Misschien willen ze zich gewoon graag profileren als wereldstad?
Jij ken toch zeker wel lekkerdere wijven krijgen man?quote:
Lekkerder als in uiterlijk bedoel je? Ik heb ze gehad waar je alleen maar natte dromen van kan krijgen.quote:Op zondag 11 september 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij ken toch zeker wel lekkerdere wijven krijgen man?
ow is het er zo eenquote:Op zondag 11 september 2011 03:05 schreef MsMessy het volgende:
[..]
The Morrighan is niet bepaald een uitnodigende dame
Precies gewoon he.quote:Op zondag 11 september 2011 03:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekkerder als in uiterlijk bedoel je? Ik heb ze gehad waar je alleen maar natte dromen van kan krijgen.
Ik ben al een tijdje vrijgezel.
Op de Xbox?quote:Op zondag 11 september 2011 03:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind die Green Lantern Game briljant
Mag niet meer van Koelkast man. Die heb lopen ouwehoeren schijnbaar.quote:
Laters manquote:Op zondag 11 september 2011 03:15 schreef Karzai het volgende:
ik ga die film kijken, spreek jullie later
Peace
Tot laterquote:Op zondag 11 september 2011 03:15 schreef Karzai het volgende:
ik ga die film kijken, spreek jullie later
Peace
PS3quote:Op zondag 11 september 2011 03:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaan we schelden? PS3 natuurlijk
Slapen, film kijken, blowen?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 03:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Best, zoals je nu draait vind ik het behoorlijk relaxed
Doenquote:Op zondag 11 september 2011 03:33 schreef EggsTC het volgende:
Als er toch niemand luistert ga ik zo ff wat experimentele shit draaien
Niet haten jaquote:
Wat een baasquote:Op zondag 11 september 2011 03:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Soms raakt het me wellus
[ afbeelding ]
quote:Favoriete eten Van alles
Favoriete muziek Jumpstyle
Favoriete Film / TV Flodder
Favoriete geurtje Gaat julliie niix aan...!!!
Favoriete kledingmerk Te veel om op te noemen!!!
Favoriete drankje Biertjuh!!!
Favoriete discotheek Locomotion ...>Me kamer<
Favoriete auto fiets
hmm, ik ben niet zo into de MC's, ze verpesten vaak het nr. Maar i'd say ruffian.quote:Op zondag 11 september 2011 03:57 schreef Ezechielk het volgende:
Wat vind jij een betere MC, Ruffian of DV8?
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 11 september 2011 03:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
hmm, ik ben niet zo into de MC's, ze verpesten vaak het nr. Maar i'd say ruffian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |