Serieus, 7up en sprite hebben citroen in zich, dat neutraliseert je maagzuur. Ik drink het altijd als ik veel sambal op heb, works like a charm.quote:
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.quote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Serieus, 7up en sprite hebben citroen in zich, dat neutraliseert je maagzuur. Ik drink het altijd als ik veel sambal op heb, works like a charm.
ehmmm... als je wakker wordt is het nog zondag hoor hahaquote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef Karzai het volgende:
ik moet ook zo maar pitten, morgen weer maandag
Tja, your choice... jij hebt last van maagzuur, niet ikquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.
maargoed, die meuk zit vol met suikers, hoe kan het citroen extract dat overheersen?
Zondag sla ik altijd overquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ehmmm... als je wakker wordt is het nog zondag hoor haha
neem een zoet snoepje en dan een hap uit een citroen... kijken welke smaak overheerst hahaquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan het me niet voorstellen.. kan het ook niet testen bij gebrek aan 7up/sprite.
maargoed, die meuk zit vol met suikers, hoe kan het citroen extract dat overheersen?
Dan niet...quote:Op zondag 11 september 2011 02:36 schreef Karzai het volgende:
Je maag is al zuur als je er nog meer bij doet lijkt me niet goed
ik ga het een keer proberenquote:Op zondag 11 september 2011 02:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dan niet...ik gebruik het altijd ertegen. Met name sprite werkt enorm
ik heb geen 7up anders zou ik het proberenquote:Op zondag 11 september 2011 02:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, your choice... jij hebt last van maagzuur, niet ik
ik te vaak... maakt niet eens uit of ik vet heb gegeten/bier gedronken/gerooktquote:Op zondag 11 september 2011 02:38 schreef WickedTunes het volgende:
Ik heb nooit last van brandend maagzuur
in de echte wereldquote:Op zondag 11 september 2011 02:42 schreef Karzai het volgende:
Wel een treurige bedoening hier waar zijn al die geile wijven
Je hebt knetter toch geneukt... das iig watquote:Op zondag 11 september 2011 02:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja daar heb ik nu even geen tijd voor
allemaal moe en slapen enzoquote:Op zondag 11 september 2011 02:42 schreef Karzai het volgende:
Wel een treurige bedoening hier waar zijn al die geile wijven
nee heb ik niet, ze had me gehosseld dat krengquote:Op zondag 11 september 2011 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt knetter toch geneukt... das iig wat
watquote:Op zondag 11 september 2011 02:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je hebt knetter toch geneukt... das iig wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |