HEB IK NIET ALLEEN VAN DE STOELEN TEGENOVER MIJ EN UITZICHT UIT DE TREINquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die haten op Angel-Joy
[..]
PICS VAN JE TREIN, NU
A ZEMMELquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HEB IK NIET ALLEEN VAN DE STOELEN TEGENOVER MIJ EN UITZICHT UIT DE TREIN
Ik zat gister in een stoptrein.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hou de hobby van Socios levend op de FOK!s.
Mat 64quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zat gister in een stoptrein. [ afbeelding ]
Die stoptreinen zijn lelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zat gister in een stoptrein. [ afbeelding ]
SLT is inderdaad een van de lelijkste treinenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die stoptreinen zijn lelijk
Maar hij reed conform de dienstregeling. Dus ik was aangenaam verrast.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die stoptreinen zijn lelijk
Mat 64 dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Weet niet. Hij had wel stoelen die groen waren en een conducteur. Kun je daar wat mee?
Elke dag in de file staan, veel te veel betalen voor een beetje benzine, alles vervuilenquote:
DDAR ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, de Mat 64 heeft maar een laag en die van gister had er twee.
Benzine is over het algemeen goedkoper dan reizen met te trein, tevens kun je alleen maar reizen op tijden die vooraf bepaald zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Elke dag in de file staan, veel te veel betalen voor een beetje benzine, alles vervuilen
Treinen
Daar zit ik het meest in. Het idiote van die dingen is dat ze koude lucht in de winter blazen jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mooie treinVIRM vind ik ook wel mooi maar te koud in de winter
Boh ik was al vroeg wakker door hoofdpijn en kon niet meer slapenquote:
Dan woon je waarschijnlijk in een gatquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Benzine is over het algemeen goedkoper dan reizen met te trein, tevens kun je alleen maar reizen op tijden die vooraf bepaald zijn. Verder heb ik absoluut geen last van files.
Limburgersquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had mezelf gepwnaged. Vanuit maastricht naar roermond ging ik altijd met de stoptrein terwijl er ook een intercity ging.
Een intercity is vaak ook gewoon een stoptreinquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had mezelf gepwnaged. Vanuit maastricht naar roermond ging ik altijd met de stoptrein terwijl er ook een intercity ging.
Awh, dat is balen zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh ik was al vroeg wakker door hoofdpijn en kon niet meer slapen![]()
Als je goed rijdt, en je kent het wegennet een beetje kun je de meeste files ook gewoon ontwijken. Ik rij zelf best veel en sta zelden in de file.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan woon je waarschijnlijk in een gat
Hmm jawel maar pijnstillers op want moet zo naar een verjaardag.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, dat is balen zeg!Heb je nu nog steeds hoofdpijn?
Zin in shoppen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef Ragboer het volgende:
Zometeen naar de kapper en ff shoppen.
Zin in.
Oja oja, je oma toch? Gefeliciteerd in ieder geval! En ik hoop dat je geen last meer hebt van die hoofdpijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm jawel maar pijnstillers op want moet zo naar een verjaardag.
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.quote:
Over een paar uur zwaaare arbeid.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Intronic het volgende:
Over paar uur gratis bier & eten.
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja oja, je oma toch? Gefeliciteerd in ieder geval! En ik hoop dat je geen last meer hebt van die hoofdpijn.
Ik leef met je mee hoor, als ik aan de tap hang.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Over een paar uur zwaaare arbeid.
Hehe, dat is dan nog wel te doen, hoop ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dankjewel
Zal wel goed komen, het is gelukkig maar alleen de middag
Dit zijn gewoon de echte.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.
Dus sommigen vinden mij een metroman ofzo.
Wacht maar, jij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik leef met je mee hoor, als ik aan de tap hang.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.
Dus sommigen vinden mij een metroman ofzo.
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geldquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, dat is dan nog wel te doen, hoop ik.
Voor vanavond nog plannen?
Maar, maar.. ik zal een biertje achterhouden voor jequote:
Ik zeg toch ook niet dat ik kleding repareren leuk vindt ofzo...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koken vind ik af en toe ook wel leuk hoor, maar naaien?
PIK IK WAS WEL MEEGEGAANquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geld
Dus deze avond ga ik maar werken denk ik.
Nee, oke. Maar dat kan ik ook wel. Mezelf onderhouden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik kleding repareren leuk vindt ofzo...
Maar ik kan mijzelf onderhouden en heb daarvoor niet de hulp van papa en mama nodig.
Ja godverdommequote:
Awh, nouja, volgende keer weer!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geld
Dus deze avond ga ik maar werken denk ik.
Heb jij nog plannen voor deze avond dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, nouja, volgende keer weer!
Daar heb je dan vast in gekwijld enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar, maar.. ik zal een biertje achterhouden voor je![]()
.
JA ZEG DAT DAN TEGEN MIJquote:
Werken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb jij nog plannen voor deze avond dan?
Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bentquote:
Wel kans om Merel tegen te komen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
Omdatappel + freezepop = appelpop
Hahahahhaha1einzshift+1
quote:
Die-hards, wij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent![]()
Had 'ie die twaalf jarige nog gedaan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Tevens, gisteren om 3 uur kwam een helemaal gesloopte Mono op MSN.Hij had bier en wiet op. Ratelen over kutalto's met indiemuziek die goede wiet hadden en over hoe hij zijn bier ging atten.
Wander gisteren, bier met 3 vitaminepillen was alleen maar schuimquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Tevens, gisteren om 3 uur kwam een helemaal gesloopte Mono op MSN.Hij had bier en wiet op. Ratelen over kutalto's met indiemuziek die goede wiet hadden en over hoe hij zijn bier ging atten.
Dat zou dan ook het enige leuke zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wel kans om Merel tegen te komen.
Dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent![]()
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Niet over gehad. Na 20 minuten zei hij niks terug, ik denk K-O.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Had 'ie die twaalf jarige nog gedaan?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander gisteren, bier met 3 vitaminepillen was alleen maar schuim
Hipster.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?
Nee, jij bent een hipster.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?
Is goed ik SMS nog wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Intronic het volgende:
Ik moet gaan, veel werk plezier allemaal vanavond! PATJEN ik zie je morgen wel.![]()
Veel plezierrr.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Intronic het volgende:
Ik moet gaan, veel werk plezier allemaal vanavond! PATJEN ik zie je morgen wel.![]()
Hey lekkowrdinng wats je nummer ik bel je over 2 dagen volges de regels later.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Freezen.
Maar ik heb ook kans om haar tegen te komen als ik ga werken.
Ik droeg al geen hipsterkleding voordat het überhaupt cool was, nu veel te mainstream.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:46 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik draag volgens mij geen hipsterkleding. Wat nu?
Undercoverhipsterquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:46 schreef Omdatappel het volgende:
Maar ik draag volgens mij geen hipsterkleding. Wat nu?
06 enzovoorts.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hey lekkowrdinng wats je nummer ik bel je over 2 dagen volges de regels later.
Alles goed?
opgeslagen bel je later we pingenwhatsappenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
06 enzovoorts.
Oh, en ja gaat best. Met jou?
Succes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:49 schreef Ragboer het volgende:
Schatjes van me, ik verlaat het topic. Ik ga lekker een kort koppie nemen. Fok de haters die mij met lang haar willen zien.
Doei.
Sprk je so.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
opgeslagen bel je later we pingenwhatsappen
Omdat ik dan boos word.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:51 schreef FreezePop het volgende:
Appel waarom ga jij niet kaal. Dan ben je ook geen schaapje meer.
Appel als halfkaalgabberwijffie.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:51 schreef FreezePop het volgende:
Mag niet van Patje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:51 schreef FreezePop het volgende:
Ja KB wij moeten even praten, waarom ga je mijn verleden checken enzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal hier he. Gezellig hoor
Xenofoob.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Allemaal hier he. Gezellig hoor
Noh, Rag, noh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Appel als halfkaalgabberwijffie.
Praten doe ik niet hier.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja KB wij moeten even praten, waarom ga je mijn verleden checken enzo?
Ik kaal, jij halfkaal. Airmaxxies, Aussie aan. Pilletje in de mik en losgaan.quote:
Hihi, al goed.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:53 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, Appeltjelief, mijn nederige excuses als ik je gister onheus heb bejegend.
Whatsappen dan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Praten doe ik niet hier.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:55 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, al goed.
'Je lacht lief.'
Hier kan ik maar een reactie geven: grutjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik kaal, jij halfkaal. Airmaxxies, Aussie aan. Pilletje in de mik en losgaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hier kan ik maar een reactie geven: grutjes.
Klopt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:57 schreef FreezePop het volgende:
god wat een kut plaatje is dat toch ook
TC?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:57 schreef Omdatappel het volgende:
Patje en Intronic lachten mij gister uit, omdat ik serieus grutjes zei.
Skype jonge.quote:
Neehee, we deden je toelachen. Mensen die FOK!ken op mobielquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:57 schreef Omdatappel het volgende:
Patje en Intronic lachten mij gister uit, omdat ik serieus grutjes zei.
Fap'ze.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga even douchen want moet straks weg.
Jaja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Neehee, we deden je toelachen. Mensen die FOK!ken op mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Gisteren in de dagcijfers op plek 2 met 378 posts.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om liever tegen mensen te zijn. Dat is een goed voornemen. Misschien kan ik later dan nog de Paus worden...kk sukkeltje je zou toch k eiland komen nou i kzag jhe nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, serieus? Ik heb helemaal niet zoveel gepost gister.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gisteren in de dagcijfers op plek 2 met 378 posts.
Vriend, ik was gisteren nog in Keiland. Mensen die stoer doen met Keilandquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kk sukkeltje je zou toch k eiland komen nou i kzag jhe nergens
Cijfers liegen niet. Zat je in meerdere SC's dan? Dan gaat 't inderdaad snel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Whut, serieus? Ik heb helemaal niet zoveel gepost gister.
ik stond klaar met mn mocroboiiisquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vriend, ik was gisteren nog in Keiland. Mensen die stoer doen met Keiland_! Dude, het is geen Compton ofzo.
Wedden dan ik meer Mocro's ken dan jij. Maar ik ga alleen niet met van die straatratten om. Daar heb ik een hekel aan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik stond klaar met mn mocroboiiis
Ik ken toch FOK!kersquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:15 schreef Intronic het volgende:
P_z die denkt dat hij mensen kent.
Heb je wel eens FOK!kers IRL gezien? Valt soms toch tegen hoor...quote:
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je wel eens FOK!kers IRL gezien? Valt soms toch tegen hoor...
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cijfers liegen niet. Zat je in meerdere SC's dan? Dan gaat 't inderdaad snel.
Is dat een duim omlaag omdat mijn reactie of duim omlaag omdat te veel gepost?quote:
Ga er eens heen, dan zie je dat het allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Ragboer , eigenlijk kom ik nooit in k eiland
Ik woon niet eens in de buurt van Utrechtquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga er eens heen, dan zie je dat het allemaal wel meevalt.
Oh...quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in de buurt van Utrecht
Kan je het zelf niet ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:21 schreef Ragboer het volgende:
Maar ja, ik moet echt nu naar de kapper. Anders komt het er niet van. Doei lieverds.
Succesquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:21 schreef Ragboer het volgende:
Maar ja, ik moet echt nu naar de kapper. Anders komt het er niet van. Doei lieverds.
Bron ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:23 schreef coban het volgende:
die jas die pz van het vorige topic is van primark. Die wou ik kopen, maar niet gevonden.
model van primark had aan, had fotos, geen idee waar :pquote:
oh erg leuk maar ik kocht hem bij de zeeman.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:26 schreef coban het volgende:
[..]
model van primark had aan, had fotos, geen idee waar :p
Ok.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja verjaardag en zulks dus tot vanavond misschien.
Duim omlaag omdat te veel gepost.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Is dat een duim omlaag omdat mijn reactie of duim omlaag omdat te veel gepost?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:28 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja verjaardag en zulks dus tot vanavond misschien.
Omg de zeeman is zoveel beter.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh erg leuk maar ik kocht hem bij de zeeman.
gr gr
Nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Bestaat er echt zoiets als een quoteban ?
Uurtje geleden werkte het bij mij ook niet, maar nu geen last meer van.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Kunnen jullie wel gewoon quoten ?
Ja 10 minuten later deed 'ie het weer. Jij nog steeds niet? Oke, raar?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:12 schreef Plastic_zak het volgende:
@ twp : En opeens kon je weer quoten ?
Het werkt opeens weerquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja 10 minuten later deed 'ie het weer. Jij nog steeds niet? Oke, raar?
Mooi, dan hoor ik in dit topic thuisquote:
Mijn post negerenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:38 schreef FreezePop het volgende:
Otie volgens de negers beste rapper wel begrijpelijk Alkmaar represent 072
Pim.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
Goedenmiddag fokkertjes en fokstertjes
Dat is Annnet, ze hebben dezelfde UI.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:39 schreef coban het volgende:
Omg ik dacht dat faalhaasje een meisje was
Hey!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is Annnet, ze hebben dezelfde UI.
Kijk zo mag ik het horen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:39 schreef Rezania het volgende:
Hallon alle, hoe gijt zij dezen mooien dage?
[..]
Pim.![]()
Nee? Geen idee? Ik zie 3 lelijke kleuren die vloeken op een vierkantje die wappert. Wat is het?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:44 schreef Rezania het volgende:
Maar Coban, je hebt dus geen idee wat mijn UI representeert?
De onwetendheid.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nee? Geen idee? Ik zie 3 lelijke kleuren die vloeken op een vierkantje die wappert. Wat is het?
elke keer als ik die vrouw zie moet ik kotsenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nee? Geen idee? Ik zie 3 lelijke kleuren die vloeken op een vierkantje die wappert. Wat is het?
@ pim: ECHTWEL ik weet dat je kijkt
Dus je vindt me niet aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
elke keer als ik die vrouw zie moet ik kotsen
Ik heb nooit begrepen waarom mensen een bomberjack kopen, het houd je armen niet eens warm.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:48 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo, zal ik weer een bomberjack kopen voor de winter?
nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:49 schreef coban het volgende:
[..]
Dus je vindt me niet aantrekkelijk?
Omdat baas. Image enzo, je weet...quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen een bomberjack kopen, het houd je armen niet eens warm.
Beter trots zijn op het land waar je woont, dan trots zijn op een land waar je niet woont.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:50 schreef FreezePop het volgende:
Trots zijn op het land waar je woont.
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:50 schreef FreezePop het volgende:
Trots zijn op het land waar je woont.
Ik heb anders ook zo mijn trots voor turkije snotaap.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter trots zijn op het land waar je woont, dan trots zijn op een land waar je niet woont.Voorbeeld: amenth en Gulmez.
Dit dus, ik zeg ook niet dat Nederland het beste land ter wereld is, maar ik ben wel trots op Nederland.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.
Waarom is een Turk wel trots op zijn land en is dat normaal? Waarom mag een Nederlander niet trots zijn op zijn land? Dat zeggen de "linksen" (wat trouwens een erg diffuuse term is) dat je een tokkie of xenofoob bent.
Ben jij nou nederlands of turksquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.
Waarom is een Turk wel trots op zijn land en is dat normaal? Waarom mag een Nederlander niet trots zijn op zijn land? Dat zeggen de "linksen" (wat trouwens een erg diffuuse term is) dat je een tokkie of xenofoob bent.
Ja, maar voor hun was Turkije bijna een obsessie. En jij bent toch ook wel trots op Nederland?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb anders ook zo mijn trots voor turkije snotaap.
Bravo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wou net me lenzen eruit halen, prikte ik in me oog met me nagel.
Dit herrinert mij eraan dat ik ze nog steeds moet knippen
Dus omdat je allochtoons bent moet je persé PvdA stemmen ofzo?quote:
Ik ben eerlijk gezegd nu op geen enkele land trots. Ik ben alleen trots op de mensen die Nederland tot Nederland hebben gemaakt. Wat het nu is, is simpelweg een grote klotezooi.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar voor hun was Turkije bijna een obsessie. En jij bent toch ook wel trots op Nederland?
Dat zeg ik niet?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dus omdat je allochtoons bent moet je persé PvdA stemmen ofzo?
hitler12.jpgquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:58 schreef Omdatappel het volgende:
Nederland is voor mij belangrijker dan Duitsland.
Doe ik nu iets fout?
Ik denk niet verkeerd, het feit dat er weer een discussie over turken en nederlanders is vind ik gewoon irritant. We moeten samenleven in glorie!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:58 schreef coban het volgende:
Hey niet verkeerddenkem ofzoturkije en nl zijn beide even belangrijk voor mij.
lolwut?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:39 schreef coban het volgende:
Omg ik dacht dat faalhaasje een meisje was
jij bent niet liefquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
@dientje: okewe gaan allemaal lief doen enzo
Lees deze mensen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Alles goed met jullie? Vandaag met mij wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om landen te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag. Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Mee eens of heb je een andere mening?
Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
Teveel om te lezen, dude.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:08 schreef Ragboer het volgende:
Liefde voor iedereen van mij. Ik heb liefde te kort.
Ik hou van jullie allemaal.
Free hugs verkrijgbaar bij mij.
Tevens, mijn eerdere post:
[..]
Lees deze mensen.
Liefde en vrede. Hou van jullie...
Jammer, er zit wel een boodschap in. Het is wel een kwaliteitspost. Wat anders dan "Hoi", "Hallo" en "Doei".quote:
Het is al goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
Ja klopt. Maar als ik hoi hallo en doei zeg dan wordt het plots kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jammer, er zit wel een boodschap in. Het is wel een kwaliteitspost. Wat anders dan "Hoi", "Hallo" en "Doei".
Jullie zijn allebei lief.quote:
Lief doen hè? Oké, kusjes en knuffels voor iedereen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
Behalve tegen jou. Lekker gemeen doen tegen jouquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lief doen hè? Oké, kusjes en knuffels voor iedereen!![]()
![]()
Iedereen doet altijd gemeen tegen me.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:19 schreef coban het volgende:
[..]
Behalve tegen jou. Lekker gemeen doen tegen jou
Oke nu is het genoegniemand is lief we zijn allemaal bitsjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen doet altijd gemeen tegen me.Niemand houdt van me.
Grapje wij matties jeweet matties gaan voor allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ja als we lief doen kom alles goed!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
Ik weet het.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:21 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje wij matties jeweet matties gaan voor alles
Plastic_zak, hoe vaak ejaculeer jij per dag terwijl jij denkt aan FOK!sters?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef Plastic_zak het volgende:
coban is erg lief inderdaad
net als Omdatappel
41 keer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Plastic_zak, hoe vaak ejaculeer jij per dag terwijl jij denkt aan FOK!sters?
Dat is oud nieuws.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Één keer meer en je kan doodgaan:
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f57576d565a75
Daarom doe ik ook maar 41x per dag. Alleen ik mag geen natte droom krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want bij de 42ste ga je natuurlijk dood.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat heb je misdaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |