Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bentquote:
Wel kans om Merel tegen te komen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
Omdatappel + freezepop = appelpop
Hahahahhaha1einzshift+1
quote:
Die-hards, wij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent![]()
Had 'ie die twaalf jarige nog gedaan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Tevens, gisteren om 3 uur kwam een helemaal gesloopte Mono op MSN.Hij had bier en wiet op. Ratelen over kutalto's met indiemuziek die goede wiet hadden en over hoe hij zijn bier ging atten.
Wander gisteren, bier met 3 vitaminepillen was alleen maar schuimquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Tevens, gisteren om 3 uur kwam een helemaal gesloopte Mono op MSN.Hij had bier en wiet op. Ratelen over kutalto's met indiemuziek die goede wiet hadden en over hoe hij zijn bier ging atten.
Dat zou dan ook het enige leuke zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wel kans om Merel tegen te komen.
Dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent![]()
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Niet over gehad. Na 20 minuten zei hij niks terug, ik denk K-O.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Had 'ie die twaalf jarige nog gedaan?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander gisteren, bier met 3 vitaminepillen was alleen maar schuim
Hipster.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?
Nee, jij bent een hipster.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?
Is goed ik SMS nog wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Intronic het volgende:
Ik moet gaan, veel werk plezier allemaal vanavond! PATJEN ik zie je morgen wel.![]()
Veel plezierrr.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Intronic het volgende:
Ik moet gaan, veel werk plezier allemaal vanavond! PATJEN ik zie je morgen wel.![]()
Hey lekkowrdinng wats je nummer ik bel je over 2 dagen volges de regels later.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Freezen.
Maar ik heb ook kans om haar tegen te komen als ik ga werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |