Zin in shoppen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef Ragboer het volgende:
Zometeen naar de kapper en ff shoppen.
Zin in.
Oja oja, je oma toch? Gefeliciteerd in ieder geval! En ik hoop dat je geen last meer hebt van die hoofdpijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm jawel maar pijnstillers op want moet zo naar een verjaardag.
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.quote:
Over een paar uur zwaaare arbeid.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Intronic het volgende:
Over paar uur gratis bier & eten.
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja oja, je oma toch? Gefeliciteerd in ieder geval! En ik hoop dat je geen last meer hebt van die hoofdpijn.
Ik leef met je mee hoor, als ik aan de tap hang.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Over een paar uur zwaaare arbeid.
Hehe, dat is dan nog wel te doen, hoop ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dankjewel
Zal wel goed komen, het is gelukkig maar alleen de middag
Dit zijn gewoon de echte.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.
Dus sommigen vinden mij een metroman ofzo.
Wacht maar, jij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik leef met je mee hoor, als ik aan de tap hang.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.
Dus sommigen vinden mij een metroman ofzo.
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geldquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, dat is dan nog wel te doen, hoop ik.
Voor vanavond nog plannen?
Maar, maar.. ik zal een biertje achterhouden voor jequote:
Ik zeg toch ook niet dat ik kleding repareren leuk vindt ofzo...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koken vind ik af en toe ook wel leuk hoor, maar naaien?
PIK IK WAS WEL MEEGEGAANquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geld
Dus deze avond ga ik maar werken denk ik.
Nee, oke. Maar dat kan ik ook wel. Mezelf onderhouden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik kleding repareren leuk vindt ofzo...
Maar ik kan mijzelf onderhouden en heb daarvoor niet de hulp van papa en mama nodig.
Ja godverdommequote:
Awh, nouja, volgende keer weer!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geld
Dus deze avond ga ik maar werken denk ik.
Heb jij nog plannen voor deze avond dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, nouja, volgende keer weer!
Daar heb je dan vast in gekwijld enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar, maar.. ik zal een biertje achterhouden voor je![]()
.
JA ZEG DAT DAN TEGEN MIJquote:
Werken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb jij nog plannen voor deze avond dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |