HEB IK NIET ALLEEN VAN DE STOELEN TEGENOVER MIJ EN UITZICHT UIT DE TREINquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die haten op Angel-Joy
[..]
PICS VAN JE TREIN, NU
A ZEMMELquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
HEB IK NIET ALLEEN VAN DE STOELEN TEGENOVER MIJ EN UITZICHT UIT DE TREIN
Ik zat gister in een stoptrein.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hou de hobby van Socios levend op de FOK!s.
Mat 64quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zat gister in een stoptrein. [ afbeelding ]
Die stoptreinen zijn lelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik zat gister in een stoptrein. [ afbeelding ]
SLT is inderdaad een van de lelijkste treinenquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die stoptreinen zijn lelijk
Maar hij reed conform de dienstregeling. Dus ik was aangenaam verrast.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die stoptreinen zijn lelijk
Mat 64 dus.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:26 schreef TWP het volgende:
[..]
Weet niet. Hij had wel stoelen die groen waren en een conducteur. Kun je daar wat mee?
Elke dag in de file staan, veel te veel betalen voor een beetje benzine, alles vervuilenquote:
DDAR ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:29 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, de Mat 64 heeft maar een laag en die van gister had er twee.
Benzine is over het algemeen goedkoper dan reizen met te trein, tevens kun je alleen maar reizen op tijden die vooraf bepaald zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Elke dag in de file staan, veel te veel betalen voor een beetje benzine, alles vervuilen
Treinen
Daar zit ik het meest in. Het idiote van die dingen is dat ze koude lucht in de winter blazen jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mooie treinVIRM vind ik ook wel mooi maar te koud in de winter
Boh ik was al vroeg wakker door hoofdpijn en kon niet meer slapenquote:
Dan woon je waarschijnlijk in een gatquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Benzine is over het algemeen goedkoper dan reizen met te trein, tevens kun je alleen maar reizen op tijden die vooraf bepaald zijn. Verder heb ik absoluut geen last van files.
Limburgersquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had mezelf gepwnaged. Vanuit maastricht naar roermond ging ik altijd met de stoptrein terwijl er ook een intercity ging.
Een intercity is vaak ook gewoon een stoptreinquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had mezelf gepwnaged. Vanuit maastricht naar roermond ging ik altijd met de stoptrein terwijl er ook een intercity ging.
Awh, dat is balen zeg!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Boh ik was al vroeg wakker door hoofdpijn en kon niet meer slapen![]()
Als je goed rijdt, en je kent het wegennet een beetje kun je de meeste files ook gewoon ontwijken. Ik rij zelf best veel en sta zelden in de file.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan woon je waarschijnlijk in een gat
Hmm jawel maar pijnstillers op want moet zo naar een verjaardag.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, dat is balen zeg!Heb je nu nog steeds hoofdpijn?
Zin in shoppen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:33 schreef Ragboer het volgende:
Zometeen naar de kapper en ff shoppen.
Zin in.
Oja oja, je oma toch? Gefeliciteerd in ieder geval! En ik hoop dat je geen last meer hebt van die hoofdpijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm jawel maar pijnstillers op want moet zo naar een verjaardag.
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.quote:
Over een paar uur zwaaare arbeid.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Intronic het volgende:
Over paar uur gratis bier & eten.
Dankjewelquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja oja, je oma toch? Gefeliciteerd in ieder geval! En ik hoop dat je geen last meer hebt van die hoofdpijn.
Ik leef met je mee hoor, als ik aan de tap hang.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Over een paar uur zwaaare arbeid.
Hehe, dat is dan nog wel te doen, hoop ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dankjewel
Zal wel goed komen, het is gelukkig maar alleen de middag
Dit zijn gewoon de echte.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.
Dus sommigen vinden mij een metroman ofzo.
Wacht maar, jij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:36 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik leef met je mee hoor, als ik aan de tap hang.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, en ik hou ook van koken en als sommige kledingstukken kapot zijn maak ik het zelf met een naaimachine.
Dus sommigen vinden mij een metroman ofzo.
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geldquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, dat is dan nog wel te doen, hoop ik.
Voor vanavond nog plannen?
Maar, maar.. ik zal een biertje achterhouden voor jequote:
Ik zeg toch ook niet dat ik kleding repareren leuk vindt ofzo...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Koken vind ik af en toe ook wel leuk hoor, maar naaien?
PIK IK WAS WEL MEEGEGAANquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geld
Dus deze avond ga ik maar werken denk ik.
Nee, oke. Maar dat kan ik ook wel. Mezelf onderhouden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik kleding repareren leuk vindt ofzo...
Maar ik kan mijzelf onderhouden en heb daarvoor niet de hulp van papa en mama nodig.
Ja godverdommequote:
Awh, nouja, volgende keer weer!quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja pff ik zou eerst naar Q-BASE gaan maar vrienden kunnen niet of geen geld
Dus deze avond ga ik maar werken denk ik.
Heb jij nog plannen voor deze avond dan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Awh, nouja, volgende keer weer!
Daar heb je dan vast in gekwijld enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar, maar.. ik zal een biertje achterhouden voor je![]()
.
JA ZEG DAT DAN TEGEN MIJquote:
Werken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb jij nog plannen voor deze avond dan?
Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bentquote:
Wel kans om Merel tegen te komen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
Omdatappel + freezepop = appelpop
Hahahahhaha1einzshift+1
quote:
Die-hards, wij.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent![]()
Had 'ie die twaalf jarige nog gedaan?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Tevens, gisteren om 3 uur kwam een helemaal gesloopte Mono op MSN.Hij had bier en wiet op. Ratelen over kutalto's met indiemuziek die goede wiet hadden en over hoe hij zijn bier ging atten.
Wander gisteren, bier met 3 vitaminepillen was alleen maar schuimquote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Tevens, gisteren om 3 uur kwam een helemaal gesloopte Mono op MSN.Hij had bier en wiet op. Ratelen over kutalto's met indiemuziek die goede wiet hadden en over hoe hij zijn bier ging atten.
Dat zou dan ook het enige leuke zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wel kans om Merel tegen te komen.
Dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanavond ook maar doen dus, dan weet je in ieder geval dat je niet de enige bent![]()
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Ragboer het volgende:
Niet over gehad. Na 20 minuten zei hij niks terug, ik denk K-O.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Had 'ie die twaalf jarige nog gedaan?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wander gisteren, bier met 3 vitaminepillen was alleen maar schuim
Hipster.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?
Nee, jij bent een hipster.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Val ik ook onder de beschrijving 'kutalto'?
Is goed ik SMS nog wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Intronic het volgende:
Ik moet gaan, veel werk plezier allemaal vanavond! PATJEN ik zie je morgen wel.![]()
Veel plezierrr.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Intronic het volgende:
Ik moet gaan, veel werk plezier allemaal vanavond! PATJEN ik zie je morgen wel.![]()
Hey lekkowrdinng wats je nummer ik bel je over 2 dagen volges de regels later.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Freezen.
Maar ik heb ook kans om haar tegen te komen als ik ga werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |