Het is al goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
@dientje: okewe gaan allemaal lief doen enzo
Ja klopt. Maar als ik hoi hallo en doei zeg dan wordt het plots kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jammer, er zit wel een boodschap in. Het is wel een kwaliteitspost. Wat anders dan "Hoi", "Hallo" en "Doei".
Jullie zijn allebei lief.quote:
Lief doen hè? Oké, kusjes en knuffels voor iedereen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
Behalve tegen jou. Lekker gemeen doen tegen jouquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lief doen hè? Oké, kusjes en knuffels voor iedereen!![]()
![]()
Iedereen doet altijd gemeen tegen me.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:19 schreef coban het volgende:
[..]
Behalve tegen jou. Lekker gemeen doen tegen jou
Oke nu is het genoegniemand is lief we zijn allemaal bitsjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen doet altijd gemeen tegen me.Niemand houdt van me.
Grapje wij matties jeweet matties gaan voor allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ja als we lief doen kom alles goed!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
Ik weet het.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:21 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje wij matties jeweet matties gaan voor alles
Plastic_zak, hoe vaak ejaculeer jij per dag terwijl jij denkt aan FOK!sters?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef Plastic_zak het volgende:
coban is erg lief inderdaad
net als Omdatappel
41 keer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Plastic_zak, hoe vaak ejaculeer jij per dag terwijl jij denkt aan FOK!sters?
Dat is oud nieuws.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Één keer meer en je kan doodgaan:
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f57576d565a75
Daarom doe ik ook maar 41x per dag. Alleen ik mag geen natte droom krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want bij de 42ste ga je natuurlijk dood.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |