Lees deze mensen.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Alles goed met jullie? Vandaag met mij wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om landen te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag. Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Mee eens of heb je een andere mening?
Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
Teveel om te lezen, dude.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:08 schreef Ragboer het volgende:
Liefde voor iedereen van mij. Ik heb liefde te kort.
Ik hou van jullie allemaal.
Free hugs verkrijgbaar bij mij.
Tevens, mijn eerdere post:
[..]
Lees deze mensen.
Liefde en vrede. Hou van jullie...
Jammer, er zit wel een boodschap in. Het is wel een kwaliteitspost. Wat anders dan "Hoi", "Hallo" en "Doei".quote:
Het is al goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
@dientje: okewe gaan allemaal lief doen enzo
Ja klopt. Maar als ik hoi hallo en doei zeg dan wordt het plots kwaliteit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jammer, er zit wel een boodschap in. Het is wel een kwaliteitspost. Wat anders dan "Hoi", "Hallo" en "Doei".
Jullie zijn allebei lief.quote:
Lief doen hè? Oké, kusjes en knuffels voor iedereen!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
Behalve tegen jou. Lekker gemeen doen tegen jouquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lief doen hè? Oké, kusjes en knuffels voor iedereen!![]()
![]()
Iedereen doet altijd gemeen tegen me.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:19 schreef coban het volgende:
[..]
Behalve tegen jou. Lekker gemeen doen tegen jou
Oke nu is het genoegniemand is lief we zijn allemaal bitsjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen doet altijd gemeen tegen me.Niemand houdt van me.
Grapje wij matties jeweet matties gaan voor allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ja als we lief doen kom alles goed!quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
Ik weet het.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:21 schreef coban het volgende:
[..]
Grapje wij matties jeweet matties gaan voor alles
Plastic_zak, hoe vaak ejaculeer jij per dag terwijl jij denkt aan FOK!sters?quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:31 schreef Plastic_zak het volgende:
coban is erg lief inderdaad
net als Omdatappel
41 keer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Plastic_zak, hoe vaak ejaculeer jij per dag terwijl jij denkt aan FOK!sters?
Dat is oud nieuws.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Één keer meer en je kan doodgaan:
http://www.zideo.nl/channel/blog/playzideo/6c6f57576d565a75
Daarom doe ik ook maar 41x per dag. Alleen ik mag geen natte droom krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want bij de 42ste ga je natuurlijk dood.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |