Beter trots zijn op het land waar je woont, dan trots zijn op een land waar je niet woont.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:50 schreef FreezePop het volgende:
Trots zijn op het land waar je woont.
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:50 schreef FreezePop het volgende:
Trots zijn op het land waar je woont.
Ik heb anders ook zo mijn trots voor turkije snotaap.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter trots zijn op het land waar je woont, dan trots zijn op een land waar je niet woont.Voorbeeld: amenth en Gulmez.
Dit dus, ik zeg ook niet dat Nederland het beste land ter wereld is, maar ik ben wel trots op Nederland.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.
Waarom is een Turk wel trots op zijn land en is dat normaal? Waarom mag een Nederlander niet trots zijn op zijn land? Dat zeggen de "linksen" (wat trouwens een erg diffuuse term is) dat je een tokkie of xenofoob bent.
Ben jij nou nederlands of turksquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.
Waarom is een Turk wel trots op zijn land en is dat normaal? Waarom mag een Nederlander niet trots zijn op zijn land? Dat zeggen de "linksen" (wat trouwens een erg diffuuse term is) dat je een tokkie of xenofoob bent.
Ja, maar voor hun was Turkije bijna een obsessie. En jij bent toch ook wel trots op Nederland?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb anders ook zo mijn trots voor turkije snotaap.
Bravo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wou net me lenzen eruit halen, prikte ik in me oog met me nagel.
Dit herrinert mij eraan dat ik ze nog steeds moet knippen
Dus omdat je allochtoons bent moet je persé PvdA stemmen ofzo?quote:
Ik ben eerlijk gezegd nu op geen enkele land trots. Ik ben alleen trots op de mensen die Nederland tot Nederland hebben gemaakt. Wat het nu is, is simpelweg een grote klotezooi.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar voor hun was Turkije bijna een obsessie. En jij bent toch ook wel trots op Nederland?
Dat zeg ik niet?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dus omdat je allochtoons bent moet je persé PvdA stemmen ofzo?
hitler12.jpgquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:58 schreef Omdatappel het volgende:
Nederland is voor mij belangrijker dan Duitsland.
Doe ik nu iets fout?
Ik denk niet verkeerd, het feit dat er weer een discussie over turken en nederlanders is vind ik gewoon irritant. We moeten samenleven in glorie!!quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:58 schreef coban het volgende:
Hey niet verkeerddenkem ofzoturkije en nl zijn beide even belangrijk voor mij.
lolwut?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:39 schreef coban het volgende:
Omg ik dacht dat faalhaasje een meisje was
jij bent niet liefquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry
@dientje: okewe gaan allemaal lief doen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |