Nee? Geen idee? Ik zie 3 lelijke kleuren die vloeken op een vierkantje die wappert. Wat is het?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:44 schreef Rezania het volgende:
Maar Coban, je hebt dus geen idee wat mijn UI representeert?
De onwetendheid.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nee? Geen idee? Ik zie 3 lelijke kleuren die vloeken op een vierkantje die wappert. Wat is het?
elke keer als ik die vrouw zie moet ik kotsenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nee? Geen idee? Ik zie 3 lelijke kleuren die vloeken op een vierkantje die wappert. Wat is het?
@ pim: ECHTWEL ik weet dat je kijkt
Dus je vindt me niet aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
elke keer als ik die vrouw zie moet ik kotsen
Ik heb nooit begrepen waarom mensen een bomberjack kopen, het houd je armen niet eens warm.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:48 schreef Ragboer het volgende:
Wajoo, zal ik weer een bomberjack kopen voor de winter?
nee.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:49 schreef coban het volgende:
[..]
Dus je vindt me niet aantrekkelijk?
Omdat baas. Image enzo, je weet...quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen een bomberjack kopen, het houd je armen niet eens warm.
Beter trots zijn op het land waar je woont, dan trots zijn op een land waar je niet woont.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:50 schreef FreezePop het volgende:
Trots zijn op het land waar je woont.
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:50 schreef FreezePop het volgende:
Trots zijn op het land waar je woont.
Ik heb anders ook zo mijn trots voor turkije snotaap.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beter trots zijn op het land waar je woont, dan trots zijn op een land waar je niet woont.Voorbeeld: amenth en Gulmez.
Dit dus, ik zeg ook niet dat Nederland het beste land ter wereld is, maar ik ben wel trots op Nederland.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.
Waarom is een Turk wel trots op zijn land en is dat normaal? Waarom mag een Nederlander niet trots zijn op zijn land? Dat zeggen de "linksen" (wat trouwens een erg diffuuse term is) dat je een tokkie of xenofoob bent.
Ben jij nou nederlands of turksquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niks mis met nationalisme. Wat is er mis met het houden van Nederland? Ik begrijp dat niet. Ik ben er serieus trots op om Nederlander te zijn. Is dat fout? Denk het niet.
Waarom is een Turk wel trots op zijn land en is dat normaal? Waarom mag een Nederlander niet trots zijn op zijn land? Dat zeggen de "linksen" (wat trouwens een erg diffuuse term is) dat je een tokkie of xenofoob bent.
Ja, maar voor hun was Turkije bijna een obsessie. En jij bent toch ook wel trots op Nederland?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb anders ook zo mijn trots voor turkije snotaap.
Bravo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:53 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wou net me lenzen eruit halen, prikte ik in me oog met me nagel.
Dit herrinert mij eraan dat ik ze nog steeds moet knippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |