Meid, wat heb je het toch zwaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Wel.
@rez: ik zag er ook een, ohnee. Ik zag er wel 1000.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.WTF moet je met een nektasje?
Inhoud van nektasje:quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.WTF moet je met een nektasje?
Ja, maar wtf moet je met een nektasje?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een tunesier in de klas hij draagt zelfs nektasje in de klas altijd.
Maar hij is wel lief.
om dingen in te doen misschien?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar wtf moet je met een nektasje?
Ik gniffelde.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef coban het volgende:
[..]
Inhoud van nektasje:
- monopolygeld (zogenaamd geld jeweet)
- prikpen om mee te djoeken
- nekschotje
Zoals Mascara?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om dingen in te doen misschien?
Een gewone tas of een broekzak is daar niet goed genoeg voor?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om dingen in te doen misschien?
geen heuptas hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Ik heb een enkel en een armtasje. Ook een pols en een keeltasje. Binnenkort een beentasje.
Ja style jeweet.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een gewone tas of een broekzak is daar niet goed genoeg voor?
Mascaraquote:
OMG VOELDE JE OOK??quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Wow.. alles was hier aan het schudden. Lichte aardbeving ofzo
Eckte bazen verbranden hun gezicht en lopen er dan trots mee rond!quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Mascara__!
eckte bazen gebruiken roet uit uitlaat van auto.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
And this is (tromgeroffel) Miss America of 2012.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Alles goed met jullie? Vandaag met mij wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om landen te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag. Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Mee eens of heb je een andere mening?
Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
Terechte klachtquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
Alles goed met jullie? Vandaag met mij wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om landen te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag. Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Mee eens of heb je een andere mening?
Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
wat?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |