Ik zag vandaag zo'n typisch Nickelson gozertje in de bus:quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
Het waren nederlandse nickelson wannabe allochtoon sletjes die iets randoms op te merken hadden.
Maar ik zei wel hoer op een gepaste manier, dat dan wel he.
Maar eigenlijk scheld ik nooit zomaar
quote:
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag vandaag zo'n typisch Nickelson gozertje in de bus:
-1,60m
-Marokkaan.
-Petje wat op zijn hoofd ligt.
-Natuurlijk een Nickelson jas.
-Praat straattaal.
Inderdaad, hoezo zou ik een glimmende vuilniszak met vulling en een bontkraagje willen dragen?quote:
Dat is gucciquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangen
Wel.quote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Wel.
@rez: ik zag er ook een, ohnee. Ik zag er wel 1000.
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangen
Meid, wat heb je het toch zwaar.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Wel.
@rez: ik zag er ook een, ohnee. Ik zag er wel 1000.
quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.WTF moet je met een nektasje?
Inhoud van nektasje:quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.WTF moet je met een nektasje?
Ja, maar wtf moet je met een nektasje?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb een tunesier in de klas hij draagt zelfs nektasje in de klas altijd.
Maar hij is wel lief.
om dingen in te doen misschien?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar wtf moet je met een nektasje?
Ik gniffelde.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef coban het volgende:
[..]
Inhoud van nektasje:
- monopolygeld (zogenaamd geld jeweet)
- prikpen om mee te djoeken
- nekschotje
Zoals Mascara?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om dingen in te doen misschien?
Een gewone tas of een broekzak is daar niet goed genoeg voor?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om dingen in te doen misschien?
geen heuptas hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef coban het volgende:
Ik heb een enkel en een armtasje. Ook een pols en een keeltasje. Binnenkort een beentasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |