Ja maar in het algemeen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deze is minder, ik heb wel betere TT's van jouw gezien.
Oké, bedankt voor het melden!quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Roburtt het volgende:
Mijn eten staat in de oven, ik heb godverdomme honger.
Bam eindelijk erkenning in dit topic.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Discozwemmen is voor bazen
Nu eis je eigenlijk gewoon een compliment.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar in het algemeen.
Het waren nederlandse nickelson wannabe allochtoon sletjes die iets randoms op te merken haddenquote:
JA ZEG HET GWN 43567890#$%^&*()quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu eis je eigenlijk gewoon een compliment.
Dat wel, maar vrouwen in pak zijn ook wel te doen, dus "/vrouwen" had wel bij deze TT gemogen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mja mijn TT's zijn wel baas he.
Oh dan was het terecht.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
Het waren nederlandse nickelson wannabe allochtoon sletjes die iets randoms op te merken hadden.
Maar ik zei wel hoer op een gepaste manier, dat dan wel he.
Maar eigenlijk scheld ik nooit zomaar
Ik zag vandaag zo'n typisch Nickelson gozertje in de bus:quote:Op donderdag 8 september 2011 20:56 schreef coban het volgende:
[..]
Het waren nederlandse nickelson wannabe allochtoon sletjes die iets randoms op te merken hadden.
Maar ik zei wel hoer op een gepaste manier, dat dan wel he.
Maar eigenlijk scheld ik nooit zomaar
quote:
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zag vandaag zo'n typisch Nickelson gozertje in de bus:
-1,60m
-Marokkaan.
-Petje wat op zijn hoofd ligt.
-Natuurlijk een Nickelson jas.
-Praat straattaal.
Inderdaad, hoezo zou ik een glimmende vuilniszak met vulling en een bontkraagje willen dragen?quote:
Dat is gucciquote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangen
Wel.quote:
Oh, ok.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef coban het volgende:
[..]
Wel.
@rez: ik zag er ook een, ohnee. Ik zag er wel 1000.
Dat detail was ik even vergeten, maar hij had wel een nektasje.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je vergeet dat burberrytasje wat ze altijd om hun nek hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |