Jaja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Neehee, we deden je toelachen. Mensen die FOK!ken op mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Gisteren in de dagcijfers op plek 2 met 378 posts.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb mij voorgenomen om liever tegen mensen te zijn. Dat is een goed voornemen. Misschien kan ik later dan nog de Paus worden...kk sukkeltje je zou toch k eiland komen nou i kzag jhe nergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut, serieus? Ik heb helemaal niet zoveel gepost gister.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gisteren in de dagcijfers op plek 2 met 378 posts.
Vriend, ik was gisteren nog in Keiland. Mensen die stoer doen met Keilandquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kk sukkeltje je zou toch k eiland komen nou i kzag jhe nergens
Cijfers liegen niet. Zat je in meerdere SC's dan? Dan gaat 't inderdaad snel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Whut, serieus? Ik heb helemaal niet zoveel gepost gister.
ik stond klaar met mn mocroboiiisquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vriend, ik was gisteren nog in Keiland. Mensen die stoer doen met Keiland_! Dude, het is geen Compton ofzo.
Wedden dan ik meer Mocro's ken dan jij. Maar ik ga alleen niet met van die straatratten om. Daar heb ik een hekel aan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik stond klaar met mn mocroboiiis
Ik ken toch FOK!kersquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:15 schreef Intronic het volgende:
P_z die denkt dat hij mensen kent.
Heb je wel eens FOK!kers IRL gezien? Valt soms toch tegen hoor...quote:
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je wel eens FOK!kers IRL gezien? Valt soms toch tegen hoor...
Oh.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Cijfers liegen niet. Zat je in meerdere SC's dan? Dan gaat 't inderdaad snel.
Is dat een duim omlaag omdat mijn reactie of duim omlaag omdat te veel gepost?quote:
Ga er eens heen, dan zie je dat het allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:18 schreef Plastic_zak het volgende:
Ragboer , eigenlijk kom ik nooit in k eiland
Ik woon niet eens in de buurt van Utrechtquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga er eens heen, dan zie je dat het allemaal wel meevalt.
Oh...quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in de buurt van Utrecht
Kan je het zelf niet ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:21 schreef Ragboer het volgende:
Maar ja, ik moet echt nu naar de kapper. Anders komt het er niet van. Doei lieverds.
Succesquote:Op zaterdag 10 september 2011 13:21 schreef Ragboer het volgende:
Maar ja, ik moet echt nu naar de kapper. Anders komt het er niet van. Doei lieverds.
Bron ?quote:Op zaterdag 10 september 2011 13:23 schreef coban het volgende:
die jas die pz van het vorige topic is van primark. Die wou ik kopen, maar niet gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |