quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef megamandy het volgende:
11 september is op zondag dit jaar, Zondagrust jwz
Mooie gelegenheid om stil te staan bij degenen die rusten... niet voor Fleur iig.quote:
Dat dacht ik ook, dat ze er daardoor in Den Haag morgen bij stilstaan of zo.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef megamandy het volgende:
11 september is op zondag dit jaar, Zondagrust jwz
quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:18 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop dat als ze die gigantische memorialtower uit de grond hebben gestampt
hij spontaan omvalt. Gewoon, om ze te naaien, omdat het kan.
Mwoah... kan hem wel begrijpen. Kijk deze docu bijvoorbeeld maar eens:quote:
Was vanavond op Ned 2quote:Het VARA/VPRO drieluik “9/11: de dag die de wereld veranderde” is een zoektocht naar de voedingsbodem en de achtergronden van de aanslagen van 11 september 2001.
Datum uitzending: 08-09-2011 21:05
Met als centrale vragen: wat waren de onderliggende oorzaken van 9/11 en wat zijn de motieven en de gevolgen geweest van de War on Terror, die daarop volgde? Op 11 september 2011 is het tien jaar geleden dat de aanslagen op het New Yorkse World Trade Center plaatsvonden. Afl.: Toestemming om te vuren. Hoe de bevolking van Irak doelwit werd in de War on Terror en de desastreuze gevolgen van een oorlog die gebaseerd was op leugens.
http://www.uitzendinggemi(...)999ada683475b5328414
Dan nog.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mwoah... kan hem wel begrijpen. Kijk deze docu bijvoorbeeld maar eens:
9/11: De dag die de wereld veranderde
[..]
Was vanavond op Ned 2
Niet alles.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah, jij bent er een die alles letterlijk opvat...
Precies.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef UncleDolan het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt ze: "herdenken samen met de fractie/collega's". Want 11 september valt dit jaar op een zondag, en dan werken sommige TK fracties niet (raar hè). Maar goed, jongens, vooral niet nadenken, en hard uitlachen, als teken van je eigen eruditie.
Ja dat zal het zijnquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef UncleDolan het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt ze: "herdenken samen met de fractie/collega's". Want 11 september valt dit jaar op een zondag, en dan werken sommige TK fracties niet (raar hè). Maar goed, jongens, vooral niet nadenken, en hard uitlachen, als teken van je eigen eruditie.
Dan veranderen ze dat maar zodat ze ook op zondag werken. Wat zou het probleem daarmee zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef UncleDolan het volgende:
Je gaat toch niet iets twee dagen eerder herdenken? Lijkt me echt sterk, ook al zou er een praktische reden voor zijn. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:07 schreef UncleDolan het volgende:
Bij de NAVO in Brunssum was vandaag ook een herdenking.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iets twee dagen eerder herdenken? Lijkt me echt sterk, ook al zou er een praktische reden voor zijn. Wat een onzin.
Vreemd, je zou denken dat men daarvoor iets aparts organiseert. Je mist echt de hele sfeer als je dat opeens op een andere dag doet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij de NAVO in Brunssum was vandaag ook een herdenking.
Zal wel komen omdat het een Zondag is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd, je zou denken dat men daarvoor iets aparts organiseert. Je mist echt de hele sfeer als je dat opeens op een andere dag doet.
wij doen toch ook hetzelfde als 4 mei op een zondag valtquote:Op vrijdag 9 september 2011 17:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd, je zou denken dat men daarvoor iets aparts organiseert. Je mist echt de hele sfeer als je dat opeens op een andere dag doet.
Nicequote:Op vrijdag 9 september 2011 16:53 schreef MilaNL het volgende:
Hoopte er al op maar: Vanavond Maarten van RossumMooie seizoensafsluiter.
en Yvon Jaspers![]()
Nooit geweten dat 11 september hier een officiële herdenkingsdag was.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:19 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij doen toch ook hetzelfde als 4 mei op een zondag valt
Hinderlijk in de rede vallen is een beknopte samenvatting van het programma Knevel en vd Brink.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral hopen op niet te veel gasten. Anders wordt Van Rossem na iedere volzin door onze gristenbroeders hinderlijk in de rede gevallen.
Gisteren viel toch wel mee met 5 gasten en 1 telefoongast? Ze moeten er 10 uitnodigen!quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral hopen op niet te veel gasten. Anders wordt Van Rossem na iedere volzin door onze gristenbroeders hinderlijk in de rede gevallen.
Zou het Van Rossum een fuck boeien?quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef golfer het volgende:
Hoevaak het niet al gezegd is: het is Van Rossem en niet van Rossum.
Denk het wel. Of vind jij het leuk als je naam steeds maar verhaspeld wordt?quote:
Daar gaat het ook over en daarom zit ie er.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk laten ze nog wat fragmentjes met Van Rossem uit 2001 zien. Zijn relativerende opmerkingen na 11 september kon ik zeker waarderen.
Mooiquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar gaat het ook over en daarom zit ie er.
Volgens mij was je toen de enige danquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk laten ze nog wat fragmentjes met Van Rossem uit 2001 zien. Zijn relativerende opmerkingen na 11 september kon ik zeker waarderen.
Hij zat toen in zo'n mooi programma met Willem Oltmans.. weet niet meer hoe dat heet. Willem alles groter maken met Engelse termen en Maarten relativeerde.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik herinner me dat programma ook, ik weet alleen nog dat het een TROS-programma was...quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:53 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zat toen in zo'n mooi programma met Willem Oltmans.. weet niet meer hoe dat heet. Willem alles groter maken met Engelse termen en Maarten relativeerde.
Van Breukelenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef Louis22 het volgende:
Hans van Breukelen wil de nieuwe Johan Cruijff worden
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 20:22 schreef golfer het volgende:
Hoevaak het niet al gezegd is: het is Van Rossem en niet van Rossum.
As you wish.quote:
Ik ook. Ben ik weer een jaartje ouderquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Maar de 9-11 hypeblij als het weer 9-12 is.
Vind ik ook, maar Maarten van Rossem is een baas.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
Maar de 9-11 hypeblij als het weer 9-12 is.
Zeker. Wijnglas in de handquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar Maarten van Rossem is een baas.
Hij luistert.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Zet dat wijntje gewoon op tafel, Maarten
Inderdaad, wat een kneus is dat.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:11 schreef Louis22 het volgende:
Wat is Tijs onvoorstelbaar dom. Geen doden door de kredietcrisis
Zou ze scheten laten?quote:
Hey wat opvallend, Maarten daar ook in z'n zwarte wollige trui.quote:
Vast rozengeurquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
Ze praat niet bekakt, heerlijk alles klopt.
En Yvon Jaspers?quote:
Ik zie hem idd niet snel in zo'n overhemd van Iwan Van Duren rondlopen...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hey wat opvallend, Maarten daar ook in z'n zwarte wollige trui.
Of wacht..
http://www.eo.nl/kvdbquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef alors het volgende:
laatste uitzending en ik moet het missen dankzij ziggo
Aankomende dinsdag spreekt hij tijdens de Nacht van de Dictatuur.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Heerlijke man, die van Rossem.
Ik verheug me nu al op z'n oudejaarsconference waar we naartoe gaan.
Entree is maar ¤5,- geloof ik.quote:Maarten van Rossem over Stalin en Lenin. Het lijkt zo ver weg, maar de tijd van het totalitaire communisme is nog niet zo lang geschiedenis. Een Groot Land met Grote Idealen. Is dat niet iets wat gewoon tot een ieders verbeelding spreekt?
Je post via de tamtam?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
ja zeh interwebs doet het dus ook niet
Absoluut niet.quote:
Jammer, dat logo linksboven.quote:
Klopt.quote:
Wat zeg je, hoertje?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Maar goed, dat jij geen smaak hebt was al bekend.
Hehequote:
Duurt nog een eeuwigheid volgens mijquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom zit ze er eigenlijk?
Weer een nieuw seizoen Boer zoekt vrouw zeker
was het maar zo'n feest... nee iets over mensen met buitenlandse liefdes...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of een nieuw serviesquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien gaat Tijs zo los.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Misschien wel, alleen de camera staat te hoog gerichtquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef TUFKAL het volgende:
Altijd die keurige kleding, geen klein inkijkje, niks.
Ik hoop dat die prins haar vannacht hard in der reet neukt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef Louis22 het volgende:
Wat doet ze lief haar best serieus te zijn, dat adellijke huppelkutje.
Anale sexquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hoop dat die prins haar vannacht hard in der reet neukt.
Ja bah.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Ik haak nu af. Van Breukelen en Jaspers kan ik niet verdragen.
Daar krijg ik altijd spontaan uitslag van.
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Is dit dat boekje dat De Buitenspelers niet uit wilde geven omdat er 'alleen maar lulkoek' in staat?
Heb hem nog nooit iets zinnigs horen zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Van Breukelen. Keepen kon hij aardig, maar beter was het daarbij gebleven.
Dat is niet Hansiequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:36 schreef Louis22 het volgende:
Nounou, niet al te onaardig tegen Hansie. Het is alleen een beetje wreed om hem na Van Rossem aan het woord te laten. Mission impossible.
VI als maatstaaf gebruikenquote:Op vrijdag 9 september 2011 23:40 schreef Specularium het volgende:
Eindbaas van '88.
Helaas bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
Deze zin is behoorlijk toepasbaar op Hans. Die deed er ongeveer 1 VI Oranje over om alles kapot te maken.
Zou je haar geven?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
Had ik al gezegd dat de dochter van Hans bij de AH werkt?
Zij blijft ook dicht bij zichzelf?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
Had ik al gezegd dat de dochter van Hans bij de AH werkt?
Ik verwacht idd nog een vileine opmerking van Maarten...quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:45 schreef Specularium het volgende:
Wanneer gaat Maarten die Yvonne eens even duiden?
Het rare is dat zij dus heel erg van zichzelf weggaat. Het klinkt gek en het is moeilijk uit te leggen, dus je moet het zelf maar even komen bekijken.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:45 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Zij blijft ook dicht bij zichzelf?
Maar haar vader is zo bij zichzelf gebleven. Waar ging het fout?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:47 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Het rare is dat zij dus heel erg van zichzelf weggaat. Het klinkt gek en het is moeilijk uit te leggen, dus je moet het zelf maar even komen bekijken.
Het komt ook doordat zij het repressieve vadercomplex van zichzelf dóór zichzelf weg probeert te sublimeren. En zie dan nog maar te scoren.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar haar vader is zo bij zichzelf gebleven. Waar ging het fout?
En ze had nog niet geleerd dat succes een keuze is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Het komt ook doordat zij het repressieve vadercomplex van zichzelf dóór zichzelf weg probeert te sublimeren. En zie dan nog maar te scoren.
Ja dan is het afgelopen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:49 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Het komt ook doordat zij het repressieve vadercomplex van zichzelf dóór zichzelf weg probeert te sublimeren. En zie dan nog maar te scoren.
Wedden dat dit weer meer dan een miljoen kijkers heeft?quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Je hebt nog 10 van zulke programma's. Boring. Kom eens met iets nieuws.
Ja, iedereen slikt het als zoete koek.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wedden dat dit weer meer dan een miljoen kijkers heeft?
Kijk, als je op een gegeven moment niet meer echt wil wat je écht wil en van andere mensen verwacht dat ze denken wat jij niet dúrft te denken, maar je kan geen steun vinden door in jezelf te zoeken naar je ware zelf, ja, dan zijn de rapen gaar.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:54 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wedden dat dit weer meer dan een miljoen kijkers heeft?
Of die mensen met stemkastjes zijn gewoon toevallig Yvon Jasper-fans.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, iedereen slikt het als zoete koek.
De meeste stemkastjes schijnen te resideren in het noorden van het land.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Of die mensen met stemkastjes zijn gewoon toevallig Yvon Jasper-fans.
Onzin.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
De meeste stemkastjes schijnen te resideren in het noorden van het land.
Dat kan dus zo maar kloppen.
Wat een baas ben je toch.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:56 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Kijk, als je op een gegeven moment niet meer echt wil wat je écht wil en van andere mensen verwacht dat ze denken wat jij niet dúrft te denken, maar je kan geen steun vinden door in jezelf te zoeken naar je ware zelf, ja, dan zijn de rapen gaar.
Die is vroeger gewoon gegangbanged in Zuid-Afrika.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:04 schreef Injetta het volgende:
Krijgen al die mensen die in de Koninklijke familie trouwen een cursus prinsessenuitspraak?
Zo praat net zo raar geaffecteerd als al die prinsessenmeisjes. Ze hebben allemaal exact datzelfde overkeurige onnatuurlijke praten.
pberends.quote:Op zaterdag 10 september 2011 01:52 schreef DrDentz het volgende:
Welke naam klinkt geiler: Yvon of yvonne?
Ik heb er zin in! Al vond ik KvdB ook leukquote:
Pas als je PenW weer ziet weet je weer wat je miste bij KvdB..quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er zin in! Al vond ik KvdB ook leuk
Mwah, bij PenW is het ook vooral de ego-show die ik niet elke dag mis heurquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef andre347 het volgende:
[..]
Pas als je PenW weer ziet weet je weer wat je miste bij KvdB..
Ik mist de losse tafeldiscussie wat bij KvdB. Het is allemaal zo stijfjes en plichtmatig. Bij PenW hangt er sowieso een andere sfeer. Wel erger ik me aan Pauw, die altijd op de voorgrond wil treden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, bij PenW is het ook vooral de ego-show die ik niet elke dag mis heur
Het is gewoon verzorgd praten. Ik denk dat ik het ook een beetje heb, maar ik ben niet van adel. Ik heb wel een goede opvoeding gehad.quote:Op zaterdag 10 september 2011 10:56 schreef Taurus het volgende:
[..]Ja dat is erg opvallend. Ik denk dat ze allemaal verplicht 72 uur met Trix in 1 ruimte moeten zitten en met haar moeten praten, daar zullen ze het van leren. Bij deze prinses was het iets minder erg dan bij 'directere' prinsessen, en bij Max hoor je het ook niet zo goed.
Maar Laurentien en Mabel bijvoorbeeld hebben ook heel sterk dat accent.
het is niet gewoon verzorgd praten bij Mabel&Laurentien. Ik heb ooit eens een stukje interview gezien waarbij Mabel gaandeweg het interview wat relaxter werd en het accent werd daarmee ook van erger-dan-trix naar gewoon netjes-goois.quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:51 schreef Louis22 het volgende:
Het is gewoon verzorgd praten. Ik denk dat ik het ook een beetje heb, maar ik ben niet van adel. Ik heb wel een goede opvoeding gehad.
Nee, er zit iets in dat niet alleen maar verzorgd is. Het is te geforceerd netjes of zoiets. Het is niet meer natuurlijk. Zelfs als je verzorgd praat en formuleert, klinkt dat echt niet zo als in die koninklijke familie...quote:Op zaterdag 10 september 2011 12:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Het is gewoon verzorgd praten. Ik denk dat ik het ook een beetje heb, maar ik ben niet van adel. Ik heb wel een goede opvoeding gehad.
quote:
quote:Niet Pauw & Witteman, maar Knevel & Van den Brink is op televisie als de verkiezingsstrijd losbarst en de Tweede Kamerverkiezingen plaatsvinden. De EO-talkshow neemt op 14 mei het stokje over van de VARA-titel en is te zien tot en met 14 september, twee dagen na de waarschijnlijke verkiezingsdatum. Dat heeft de omroep woensdag gemeld. Van den Brink is blij. “Het is heerlijk om Knevel & Van den Brink te mogen maken in een tijd dat er politiek zo veel staat te gebeuren.”
Naast politici en topsporters – de Olympische Spelen en het EK Voetbal komen eraan – schuiven er ook andere gasten aan die het nieuws van die dag bepalen. “Omdat we altijd aanhaken op de actualiteit is het steeds weer spannend welke gasten er die avond aan tafel zitten. We zoeken graag de diepgang door middel van gesprekken over actuele onderwerpen.”
Knevel en Van den Brink wordt ook dit jaar in twee blokken uitgezonden, onderbroken door het EK voetbal en de Olympische Spelen. De eerste serie duurt tot 1 juni en de tweede serie begint op 13 augustus.
Pauw & Witteman is er weer bij vanaf 17 september.
Alweer mist P&W de boot.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooizo. Wordt de rode karavaan tenminste onderbroken.
Kijk je toch niet!!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jakkes. Moeten we weer de hele tijd aankijken tegen die achterbakse uitgestreken gristerlijke smoelen van die 2 presentatoren.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat is het offer iddquote:Op maandag 7 mei 2012 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes. Moeten we weer de hele tijd aankijken tegen die achterbakse uitgestreken gristerlijke smoelen van die 2 presentatoren.
Leuk!quote:
Je moet helemaal niks.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes. Moeten we weer de hele tijd aankijken tegen die achterbakse uitgestreken gristerlijke smoelen van die 2 presentatoren.
Hebben PenW dus nog snel ingepiktquote:Op maandag 7 mei 2012 10:32 schreef borisz het volgende:
Zullen we bij KvdB ook een CDA debat krijgen?
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:08 schreef Apekoek het volgende:
Verschrikkelijk programma, goedkope en slechte vervangers van PenW.
En Tinkebell om haar little pony.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
Vanavond in de eerste uitzending van Knevel & Van den Brink:
Tofik Dibi,
Mona Keijzer en
Nout Wellink
Vond ik eerst ook, totdat ik ontdekte dat ze leukere/betere gasten hebben dan P&W en dat hun toonzetting minder elitair is.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:08 schreef Apekoek het volgende:
Verschrikkelijk programma, goedkope en slechte vervangers van PenW.
Klinkt veelbelovend.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
Tofik Dibi,
Mona Keijzer en
Nout Wellink
Geert heeft vorige week net een podium gehad bij de Staatsomroep (TROS). Voorlopig heeft -ie niks te melden; althans: niks nieuws.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:47 schreef Specularium het volgende:
Ben benieuwd wanneer Geert weer langskomt. Dit is tenminste geen linkse kerk.
Oh en ook nog:quote:Op maandag 14 mei 2012 14:17 schreef golfer het volgende:
Tofik Dibi,
Mona Keijzer en
Nout Wellink
Nice.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh en ook nog:
Kunstenares Tinkebell (van die kattenhandtas).
Ehquote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh en ook nog:
quote:Kunstenares TINKEBELL (pseudoniem van Katinka Simonse) kreeg de hele wereld over zich heen toen ze haar kat met eigen handen de nek omdraaide om er een handtas van te maken. Ze is net terug uit New York, waar ze opnieuw grote opzien baarde met een opgezet paard op rolschaatsen. Prijskaartje van dat kunstwerk: 23.000 dollar. Vanavond vertelt ze over haar omstreden werk, de heftige reacties die dat werk oproept, en haar drijfveren.
De rest kijk ik. Dit is een zapmomentje.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh en ook nog:
Ik andersom.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
De rest kijk ik. Dit is een zapmomentje.
Zij weet wel hoe een poes optimaal te gebruiken.quote:
mm vind ik welquote:Op maandag 14 mei 2012 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze actie maakt Dibi niet sympathieker.
2.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:13 schreef Rickazio het volgende:
Hij wilt de moslims die groen zijn aanspreken, hoeveel zijn dat er btw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |