quote:Op woensdag 7 september 2011 10:39 schreef RanTheMan het volgende:
dit is denk ik mutant chronicles
en daar zat de koffiegod ook in, john malkovich
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef RanTheMan het volgende:
3e naam weet ik niet, maar das toch die gast van "hung" die die soldaat speelt en uiteindelijk die machine kapot maakt?
quote:
geen dankquote:
Mag jij de volgende categorie kiezenquote:
cassablanca vraagquote:Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mag jij de volgende categorie kiezenwel snel, want ik moet zo weg.
iddquote:Op woensdag 7 september 2011 10:47 schreef Patch het volgende:
'met hoeveel 's'-en schrijf je "Casablanca"?'
wie isquote:was, in fact, the only member of the cast to have ever actually visited the city of Casablanca.
grr, mijn vraag en ik heb geen ideequote:Op woensdag 7 september 2011 10:50 schreef picodealion het volgende:
Aangezien ik dit toch niet weet wil ik wel even plaatsvervangend zaakwaarnemen.
Incorrect.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:53 schreef Gillingham het volgende:
Gokje op Ingrid Bergman, zij had immers een Italiaanse man.
Het is de neger.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
niet racistisch bedoelt, maar de enige die ik nog kan bedenken is die neger, om voor de hand liggende redenen....... Maar geen idee hoe die heet
haha ik schaam me bijna voor die gedachten kronkel... maar geen idee hoe die heetquote:
Hoezo racisme? Uiteindelijk komen we daar allemaal vandaan, alleen hoe lichter je bent hoe eerder je daar weg was volgens national geographicquote:Op woensdag 7 september 2011 11:13 schreef picodealion het volgende:
Ik vraag me sowieso af of iemand het weet, maar laten we nog even afwachten. Jij krijgt alvast een minpuntje voor racisme.
Maar als je licht geeft kom je uit Oekrainequote:Op woensdag 7 september 2011 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hoezo racisme? Uiteindelijk komen we daar allemaal vandaan, alleen hoe lichter je bent hoe eerder je daar weg was volgens national geographic
of japanquote:Op woensdag 7 september 2011 11:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar als je licht geeft kom je uit Oekraine
Das dan wel een hele kleine generatie nog hoorquote:
dacht dat er net weer een zooitje bij zijn gekomenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das dan wel een hele kleine generatie nog hoor
Het is Dooley Wilson, regisseur is niet goed idd. Maar het spel is al verder, mooiquote:Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. Keuze is aan DF of er een punt voor wordt uitgekeerd, maar wat mij betreft kan er een nieuwe vraag komen lijkt me.
ik kan alleen maar the aviator bedenken, das toch een semi waargebeurd verhaal? Hoe die heet geen ideequote:Op woensdag 7 september 2011 11:57 schreef Gillingham het volgende:
Wie is dit en wat heeft hij met film te maken?
[ afbeelding ]
Het gaat om de juiste persoon inderdaad. Ik zoek echter een directere filmlink.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kan alleen maar the aviator bedenken, das toch een semi waargebeurd verhaal? Hoe die heet geen idee
als in de film over amelia earheart, ik poste dat antwoord tegelijk met jouw reactie vandaarquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:48 schreef Gillingham het volgende:
p - Pi
i - Inception
c - Crash
o - Oldboy
d - Dark City
e - Eden Lake
a - Apocalyse Now
l - Leaving Las Vegas
i - Instinct
o - Otto e Mezzo
n - New York, New York
Je zit wel in de buurt.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:15 schreef Asap het volgende:
Howard Hughes, maar wat hij met films te maken heeft geen idee.
Hij had relaties met een Hepburn en Gardner
Hij deed zelf mee in films?![]()
quote:
Specifieker.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
hij was rijk, misschien een "sponsor"?
Ai, normaal ben ik niet flauw, maar drie antwoorden in één post proppen gaat me wat deze vraag betreft iets te ver in dit stadium. Hoewel Dragon waarschijnlijk net zo goed gokt.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:27 schreef RanTheMan het volgende:
produceerde films
regiseerde films
won prijzen?
welke kant op moeten we denken?
Stand september 2011:quote:
En weer door mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:32 schreef RanTheMan het volgende:
"voelt zich bestolen" en hoopt op een paint vraag..
als ik zou zeuren, had ik hier wel over gezeurd: Winona Ryder nearly drowned during the filming of the underwater scene. en niet die hells angel..quote:
macht mir nichts, heb pauze dus tijd om te paintenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:33 schreef DragonFodder het volgende:
ah, paintvraag dus. welk genre?
Ga ik ook zeuren, produceren staat synoniem voor maken, dus eigenlijk heb ik het goedquote:
Als we het over films 'maken' hebben, gaat het meestal om regisseren.quote:• De vraagsteller beslist wie het punt krijgt
Dude, dat van Ron Perlman staat gewoon op imdb hoor. En dus was Patch eerder en had dus het punt. Op dat moment deed het helemaal niet meer ter zake of Ryder wel of niet bijna verdronken was.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als ik zou zeuren, had ik hier wel over gezeurd: Winona Ryder nearly drowned during the filming of the underwater scene. en niet die hells angel..
hahah dont care anymorequote:Op woensdag 7 september 2011 12:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dude, dat van Ron Perlman staat gewoon op imdb hoor. En dus was Patch eerder en had dus het punt. Op dat moment deed het helemaal niet meer ter zake of Ryder wel of niet bijna verdronken was.
Maar hij heeft ook 2 films geregisseerdquote:Op woensdag 7 september 2011 12:36 schreef Gillingham het volgende:
Ga ik ook zeuren:
[..]
Als we het over films 'maken' hebben, gaat het meestal om regisseren.
Wilders heeft ook een film 'gemaakt', maar ik zou hem geen producer, regisseur of schrijver willen noemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook 2 films geregisseerd![]()
Director (2 titles)
1943 Vogelvrij verklaard
1930 Hell's Angels
![]()
letters en cijfers mogen wel?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:41 schreef DragonFodder het volgende:
Iedereen uitgezeurd?
Mooi.
Voor kwart over 1 wil ik een paint zien waarin 5 films van of met Mel Gibson door mij te herkennen zijn. Bij gelijke stand telt het hoogste budget vertegenwoordigd door de plaatjes. . levert dat een gelijkstand, dan kies ik uit om welke ik het hardst heb moeten lachten
Mag ik napainten? Nee
Mag ik plaatjes gebruiken? Nee
Mag ik... Nee.
Blote bolletje, alleen jij en je skillz. GO!
Nou... hij produceert verdeeldheid, regisseert de hype om zijn persoon heen en schrijft verhaaltjes zonder bronvermelding en argumentatie. Ik zeg: het lijkt wel een homo universalis!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wilders heeft ook een film 'gemaakt', maar ik zou hem geen producer, regisseur of schrijver willen noemen.
Nee. Valt onder de Mag ik...quote:
Mag ik Paint gebruiken?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee. Valt onder de Mag ik...
hm.. vooruit dan.quote:
Als er om 13:15 geen inzendingen zijn, verleng ik het tot 14u.quote:
Minstens drie, er moet wel een beoordelingselement inzitten.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als er om 13:15 geen inzendingen zijn, verleng ik het tot 14u.
There will be others, do not worry!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Minstens drie, er moet wel een beoordelingselement inzitten.
zoooh jij doet dit vakerquote:
absoluut niet met paint.quote:
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef picodealion het volgende:
En zo te zien heb je zo'n teken pad? Of ben je zo muisvast?
The Beaver en Chicken Run lijkt mequote:Op woensdag 7 september 2011 13:22 schreef RanTheMan het volgende:
bij alle andere inzendingen herken ik maar 4 films.... wtf is die kip en die bever??
Nog héél eventjesquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef Patch het volgende:
pyramide zal wel Apocalypto zijn niet?
Daarom dacht ik dat het een brede weg was oidquote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik dacht een grote driehoek op de achtergrond is wel duidelijk. Alleen ik kwam niet helemaal uit met de bovenkant
Ik dacht dat je een rivier in perspectief had gemaakt, bovendien komt in heel apocalypto geen piramide voor. Wel een tempel, maar piramides lagen toch echt ergens andersquote:Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik dacht een grote driehoek op de achtergrond is wel duidelijk. Alleen ik kwam niet helemaal uit met de bovenkant
dat was dit ook, noemen we minimalisme.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik beloof volgende keer meer artistiek verantwoord te painten
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een rivier in perspectief had gemaakt, bovendien komt in heel apocalypto geen piramide voor. Wel een tempel, maar piramides lagen toch echt ergens anders
(en in de vraag stond dat ik ze moest herkennen! dat ik zo bijziend als een schaap ben, moet je maar zien als extra hindernis)
?quote:
leg uit aubquote:Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef RanTheMan het volgende:
hahah deze is kennelijk te moeilijk, ga wel een andere vraag stellen ok? Iemand die mn hint begrijpt weet t meteen
doe ik zo na de nieuwe vraagquote:
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...quote:Op woensdag 7 september 2011 14:46 schreef RanTheMan het volgende:
antwoord op mn vorige vraag: mensen die wel eens picdumps bekijken komen vaak onderstaande afbeeldingen tegen.
[ afbeelding ]
Met andere woorden ze zijn zo snel dat je ze niet ziet: antwoord was dus Ninja of ninja assassins.. Maar kennelijk te flauw
Voor de verandering ben ik het met je eensquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...
sorry sorry....quote:Op woensdag 7 september 2011 14:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Voor de verandering ben ik het met je eens.
Die tweede lijkt me trouwens de negert uit Casablanca, DF heeft wel gepost hoe hij heette maar ik ben het alweer kwijt.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:44 schreef RanTheMan het volgende:
Welke film:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was er ook nooit op gekomenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
[..]
En naar mijn mening ook niet echt FMT-waardig...
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die tweede lijkt me trouwens de negert uit Casablanca,
Of doel je op "Sam", zijn character naam?
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:46 schreef Patch het volgende:
en 1 Ray Charles is nu ge-edit naar 2 mensen die 'oeh' doen...
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
Ik kan alleen die eerste nog niet uitvogelen.. heeft het iets met een getal te maken toevallig?
quote:Op woensdag 7 september 2011 14:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is het dan die met Tom Cruise?
quote:
Da's gelogen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt, ik zie jouw plaatjes nooit
Stomme imgur, de helft van de plaatjes wil die niet uploadenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Da's gelogen.
Misschien regelmatig, maar zeker niet nooit.
En zeker niet dat ik dan 4 foto's post waarvan er eentje het net doet, da's nog erger dan dat ze het allemaal niet doen.
En op jouw aanraden ben ik met imgur begonnen pic
Ik kan tinypic nog steeds niet zien. Imgur werkt primaquote:Op woensdag 7 september 2011 14:55 schreef Asap het volgende:
[..]
Stomme imgur, de helft van de plaatjes wil die niet uploaden
van welke soort?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:56 schreef picodealion het volgende:
Ik ga even een Patch-vraag knutselen.
Die van vanochtend.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef Patch het volgende:
[..]
van welke soort?
Heb er wel meer uitgevonden waar ik trots op ben
eigen serverquote:Op woensdag 7 september 2011 14:58 schreef hornage het volgende:
photobucket mensen, werkt bij mij al jaren perfect
maar werkt dus niet naar behoren?quote:
Die is direct vanaf IMDb gelinkt, dat geeft wel vaker problemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef Patch het volgende:
[..]
maar werkt dus niet naar behoren?
Ik zie Sam nog steeds niet.
dat was een img url van imdbquote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef Patch het volgende:
[..]
wat grappig, die staat hier ook altijd open op 1 van mn drie schermen, iets zegt dat we misschien wel t zelfde werk bijna doenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die is direct vanaf IMDb gelinkt, dat geeft wel vaker problemen.
Tevens Ran, je James Last heeft de naam gewoon in de bestandsnaam staan. Ik heb de helft van de tijd een developer scherm open met de broncode erin van welke pagina ik dan ook bekijk (ben tenslotte op mijn werk) dus dan zie ik nog wel eens een bestandsnaam.. voortaan even renamen of gewoon op een site zetten die de bestandsnaam verandert (zoals imgur)
Idem hierquote:Op woensdag 7 september 2011 15:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Netjesquote:Op woensdag 7 september 2011 15:11 schreef Asap het volgende:
Punch Drunk Love
From Russia with love
Saint John Las Vegas?
Front-end developer. HTML en shit.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
wat grappig, die staat hier ook altijd open op 1 van mn drie schermen, iets zegt dat we misschien wel t zelfde werk bijna doenmaar ik had haast want er werd om een vraag gezeurd
Maya tempel is geen pyramide, Sam!quote:Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er staat er een op de poster
Zie nu ook dat je een woordje miste, het is Saint John of Las Vegas.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef Asap het volgende:
Haha de titel film zei me helemaal niets
nope doen we toch niet t zelfdequote:Op woensdag 7 september 2011 15:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Front-end developer. HTML en shit.
Ik heb wel eens gelezen dat Patch blond was idd volgens mij...quote:
quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Rise of the Planet of the Apes
Rise of the Silver Surfer(moet nog een getalletje voor, maar tel ik goed)
Hitler: Rise of the Evil(The Rise of Evil)
Rise of the Footsoldier
Rise and Fall
1 compleet dusquote:Op woensdag 7 september 2011 15:27 schreef DragonFodder het volgende:
rise of the planet of the apes - james franco
transformers 2: rise of the fallen - shia leboeuf(Revenge of the Fallen)
En dat is in totaal 4quote:Op woensdag 7 september 2011 15:28 schreef Asap het volgende:
Terminator 3: Rise of the Terminators, Arnold Schwarzenegger
Rise of the planet of the apes: James Franco
FF4, Rise of the Silver Surfer: Ioan Gruffud
Hitler: Rise of Evil: Robert Carlyle(en Jena Malone natuurlijk)
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:33 schreef Patch het volgende:
Hitler Rise of Evil is toch een mini-tv-serie??
Lijkt me een tv-film dus?quote:Hitler: The Rise of Evil (2003) (TV)
ik doe niet aan tv-films en mini-seriesquote:Op woensdag 7 september 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een tv-film dus?
oeh, die is slecht!quote:Op woensdag 7 september 2011 15:37 schreef Patch het volgende:
En Van Wilder 2: The Rise of Taj; Kal Penn
Die was nog vrijquote:Op woensdag 7 september 2011 15:35 schreef Patch het volgende:
GI Joe: The Rise of Cobra al gepost?
Joseph Gordon Levitt
Ik doe wel aan tv-films, behalve als ik het er expliciet bij zet van niet. Neem aan dat dat geen probleem is?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:36 schreef Patch het volgende:
[..]
ik doe niet aan tv-films en mini-series
En anders had je hiermee het punt gehadquote:Op woensdag 7 september 2011 15:37 schreef Patch het volgende:
En Van Wilder 2: The Rise of Taj; Kal Penn
quote:
quick change!quote:
dat krijg je met premature ejaculatiequote:Op woensdag 7 september 2011 15:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die hield ik achter voor als Patch weer had gepost.
quote:
quote:
wilde ik net posten!quote:
Als zichzelf en dood?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:04 schreef dekatophetspek het volgende:
Vond Murray op zijn best in Zombieland
Deel jij nog even een puntje aub uit voor je JJ Abrahams-vraag?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:04 schreef dekatophetspek het volgende:
Vond Murray op zijn best in Zombieland
Korte maar krachtige review van welke filmquote:The knockout punch comes from. His stripped-down performance -- as powerful as anything he's ever done -- has a rugged, haunting beauty. The same goes for the movie.
Patch +1 Knap!quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:23 schreef DragonFodder het volgende:
Lijkt Koen Wauters wel! My blue heaven?
nee hoor, ben maar niet bangquote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef RanTheMan het volgende:
iets zegt me dat dit weer franse meuk is
een beetje idd, maar het is Eric nietquote:Op woensdag 7 september 2011 16:25 schreef ShaoliN het volgende:
Vind hem wat van Eric Roberts weg hebben.
Ik wist alleen dat Wauters in die film meespeelde, verder niksquote:Op woensdag 7 september 2011 16:24 schreef Patch het volgende:
[..]
En in My Blu Heaven wordt die Koen Wauters niet neergeschoten volgens mij
gelukkig kijk nog liever naar duits nagesynchroniseerde filmsquote:
quote:
Dat is hiermee vergeleken een A-filmquote:
Liever duits nagesynchroniseerde films, dan nederlands nagesynchroniseerde filmsquote:Op woensdag 7 september 2011 16:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
gelukkig kijk nog liever naar duits nagesynchroniseerde films
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:33 schreef DragonFodder het volgende:
als het thema dan toch slechte weerwolffilms is, doe ik een gok op Silver Bullit.
ik vond hem tamelijk spanningsloos. Jammer voor een horror.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef Patch het volgende:
[..]
geen weerwolven-film, en Silver Bullit is zo slecht niet eens.
[ afbeelding ]
boek is natuurlijk ook veel beterquote:Op woensdag 7 september 2011 16:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vond hem tamelijk spanningsloos. Jammer voor een horror.
foto: charmante pose!
ook dat, sowieso.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:40 schreef DragonFodder het volgende:
Lijkt wel een hulk, maar dat zal wel niet.
quote:
maar dat is niet de gezochte film.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Michelangelo2 het volgende:
Grootste flop was volgens mij: De Zeemeerman.
hehequote:
zag alleen nada van nie staan en wist niets betersquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
is het die film over die 7-ling de johnsons ofzo?
ik kan me nog herinneren dat ik die toen echt enorm eng was, zo oud was ik ook nog niet, mar goed.. Nooit meer gezien daarna, maar t heeft me destijds wel een slapeloze nacht heeft opgeleverd.. op de 1 of andere manier herrinner ik me ook een neger daar in als rechercheur oid. klopt dat?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar ik vind de gok absoluut niet slecht. Vind het leuk zelfs dat iemand 'm kent.
Samen met The Johnsons heeft de gezochte film een soortgelijke waarde als cultstatus en als C-film.
Klopt, Kenneth Herdigein, toen vooral bekend van Zeg 'ns Aaquote:Op woensdag 7 september 2011 17:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik die toen echt enorm eng was, zo oud was ik ook nog niet, mar goed.. Nooit meer gezien daarna, maar t heeft me destijds wel een slapeloze nacht heeft opgeleverd.. op de 1 of andere manier herrinner ik me ook een neger daar in als rechercheur oid. klopt dat?
Dan trek ik het punt wel weer in.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef RanTheMan het volgende:
patch stel nog maar ff een vraag, te druk op dit moment
haha dan stel ik wel ff een vraag...quote:
atta boy !quote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha dan stel ik wel ff een vraag...
quote:
quote:
Hoeveel met mijn erbij?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef Patch het volgende:
Dat zijn er 13 tot dusver, waarom doe je The Legend of Jack Sparrow erbij RanTheMan?
Dat is een computerspel....
![]()
dat weet ik maar ik dacht dat dat de officiele titel van deel 1 was..quote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef Patch het volgende:
Dat zijn er 13 tot dusver, waarom doe je The Legend of Jack Sparrow erbij RanTheMan?
Dat is een computerspel....
![]()
Inderdaad, we hebben ooit eens afgesproken met FMT-ers dat we niet meer achter de schermen werken en praten over eventuele FMT-ers die opzoeken. In plaats daarvan zouden we het open en bloot zeggen in het topic.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat weet ik maar ik dacht dat dat de officiele titel van deel 1 was..
p1,2,3 etc zou ook zo wat zijn
geen idee hoe ze allemaal heten, maar kende de game wel, vandaar dat ik dacht dat dat deel 1 was.. Maar niet dus merk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |