Wilders heeft ook een film 'gemaakt', maar ik zou hem geen producer, regisseur of schrijver willen noemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook 2 films geregisseerd![]()
Director (2 titles)
1943 Vogelvrij verklaard
1930 Hell's Angels
![]()
letters en cijfers mogen wel?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:41 schreef DragonFodder het volgende:
Iedereen uitgezeurd?
Mooi.
Voor kwart over 1 wil ik een paint zien waarin 5 films van of met Mel Gibson door mij te herkennen zijn. Bij gelijke stand telt het hoogste budget vertegenwoordigd door de plaatjes. . levert dat een gelijkstand, dan kies ik uit om welke ik het hardst heb moeten lachten
Mag ik napainten? Nee
Mag ik plaatjes gebruiken? Nee
Mag ik... Nee.
Blote bolletje, alleen jij en je skillz. GO!
Nou... hij produceert verdeeldheid, regisseert de hype om zijn persoon heen en schrijft verhaaltjes zonder bronvermelding en argumentatie. Ik zeg: het lijkt wel een homo universalis!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wilders heeft ook een film 'gemaakt', maar ik zou hem geen producer, regisseur of schrijver willen noemen.
Nee. Valt onder de Mag ik...quote:
Mag ik Paint gebruiken?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee. Valt onder de Mag ik...
hm.. vooruit dan.quote:
Als er om 13:15 geen inzendingen zijn, verleng ik het tot 14u.quote:
Minstens drie, er moet wel een beoordelingselement inzitten.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als er om 13:15 geen inzendingen zijn, verleng ik het tot 14u.
There will be others, do not worry!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Minstens drie, er moet wel een beoordelingselement inzitten.
zoooh jij doet dit vakerquote:
absoluut niet met paint.quote:
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef picodealion het volgende:
En zo te zien heb je zo'n teken pad? Of ben je zo muisvast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |