Je zit wel in de buurt.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:15 schreef Asap het volgende:
Howard Hughes, maar wat hij met films te maken heeft geen idee.
Hij had relaties met een Hepburn en Gardner
Hij deed zelf mee in films?![]()
quote:
Specifieker.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
hij was rijk, misschien een "sponsor"?
Ai, normaal ben ik niet flauw, maar drie antwoorden in één post proppen gaat me wat deze vraag betreft iets te ver in dit stadium. Hoewel Dragon waarschijnlijk net zo goed gokt.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:27 schreef RanTheMan het volgende:
produceerde films
regiseerde films
won prijzen?
welke kant op moeten we denken?
Stand september 2011:quote:
En weer door mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:32 schreef RanTheMan het volgende:
"voelt zich bestolen" en hoopt op een paint vraag..
als ik zou zeuren, had ik hier wel over gezeurd: Winona Ryder nearly drowned during the filming of the underwater scene. en niet die hells angel..quote:
macht mir nichts, heb pauze dus tijd om te paintenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:33 schreef DragonFodder het volgende:
ah, paintvraag dus. welk genre?
Ga ik ook zeuren, produceren staat synoniem voor maken, dus eigenlijk heb ik het goedquote:
Als we het over films 'maken' hebben, gaat het meestal om regisseren.quote:• De vraagsteller beslist wie het punt krijgt
Dude, dat van Ron Perlman staat gewoon op imdb hoor. En dus was Patch eerder en had dus het punt. Op dat moment deed het helemaal niet meer ter zake of Ryder wel of niet bijna verdronken was.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als ik zou zeuren, had ik hier wel over gezeurd: Winona Ryder nearly drowned during the filming of the underwater scene. en niet die hells angel..
hahah dont care anymorequote:Op woensdag 7 september 2011 12:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dude, dat van Ron Perlman staat gewoon op imdb hoor. En dus was Patch eerder en had dus het punt. Op dat moment deed het helemaal niet meer ter zake of Ryder wel of niet bijna verdronken was.
Maar hij heeft ook 2 films geregisseerdquote:Op woensdag 7 september 2011 12:36 schreef Gillingham het volgende:
Ga ik ook zeuren:
[..]
Als we het over films 'maken' hebben, gaat het meestal om regisseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |