quote:Op woensdag 7 september 2011 10:39 schreef RanTheMan het volgende:
dit is denk ik mutant chronicles
en daar zat de koffiegod ook in, john malkovich
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:40 schreef RanTheMan het volgende:
3e naam weet ik niet, maar das toch die gast van "hung" die die soldaat speelt en uiteindelijk die machine kapot maakt?
quote:
geen dankquote:
Mag jij de volgende categorie kiezenquote:
cassablanca vraagquote:Op woensdag 7 september 2011 10:44 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Mag jij de volgende categorie kiezenwel snel, want ik moet zo weg.
iddquote:Op woensdag 7 september 2011 10:47 schreef Patch het volgende:
'met hoeveel 's'-en schrijf je "Casablanca"?'
wie isquote:was, in fact, the only member of the cast to have ever actually visited the city of Casablanca.
grr, mijn vraag en ik heb geen ideequote:Op woensdag 7 september 2011 10:50 schreef picodealion het volgende:
Aangezien ik dit toch niet weet wil ik wel even plaatsvervangend zaakwaarnemen.
Incorrect.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:53 schreef Gillingham het volgende:
Gokje op Ingrid Bergman, zij had immers een Italiaanse man.
Het is de neger.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
niet racistisch bedoelt, maar de enige die ik nog kan bedenken is die neger, om voor de hand liggende redenen....... Maar geen idee hoe die heet
haha ik schaam me bijna voor die gedachten kronkel... maar geen idee hoe die heetquote:
Hoezo racisme? Uiteindelijk komen we daar allemaal vandaan, alleen hoe lichter je bent hoe eerder je daar weg was volgens national geographicquote:Op woensdag 7 september 2011 11:13 schreef picodealion het volgende:
Ik vraag me sowieso af of iemand het weet, maar laten we nog even afwachten. Jij krijgt alvast een minpuntje voor racisme.
Maar als je licht geeft kom je uit Oekrainequote:Op woensdag 7 september 2011 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hoezo racisme? Uiteindelijk komen we daar allemaal vandaan, alleen hoe lichter je bent hoe eerder je daar weg was volgens national geographic
of japanquote:Op woensdag 7 september 2011 11:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar als je licht geeft kom je uit Oekraine
Das dan wel een hele kleine generatie nog hoorquote:
dacht dat er net weer een zooitje bij zijn gekomenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das dan wel een hele kleine generatie nog hoor
Het is Dooley Wilson, regisseur is niet goed idd. Maar het spel is al verder, mooiquote:Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. Keuze is aan DF of er een punt voor wordt uitgekeerd, maar wat mij betreft kan er een nieuwe vraag komen lijkt me.
ik kan alleen maar the aviator bedenken, das toch een semi waargebeurd verhaal? Hoe die heet geen ideequote:Op woensdag 7 september 2011 11:57 schreef Gillingham het volgende:
Wie is dit en wat heeft hij met film te maken?
[ afbeelding ]
Het gaat om de juiste persoon inderdaad. Ik zoek echter een directere filmlink.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kan alleen maar the aviator bedenken, das toch een semi waargebeurd verhaal? Hoe die heet geen idee
als in de film over amelia earheart, ik poste dat antwoord tegelijk met jouw reactie vandaarquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:48 schreef Gillingham het volgende:
p - Pi
i - Inception
c - Crash
o - Oldboy
d - Dark City
e - Eden Lake
a - Apocalyse Now
l - Leaving Las Vegas
i - Instinct
o - Otto e Mezzo
n - New York, New York
Je zit wel in de buurt.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:15 schreef Asap het volgende:
Howard Hughes, maar wat hij met films te maken heeft geen idee.
Hij had relaties met een Hepburn en Gardner
Hij deed zelf mee in films?![]()
quote:
Specifieker.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
hij was rijk, misschien een "sponsor"?
Ai, normaal ben ik niet flauw, maar drie antwoorden in één post proppen gaat me wat deze vraag betreft iets te ver in dit stadium. Hoewel Dragon waarschijnlijk net zo goed gokt.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:27 schreef RanTheMan het volgende:
produceerde films
regiseerde films
won prijzen?
welke kant op moeten we denken?
Stand september 2011:quote:
En weer door mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:32 schreef RanTheMan het volgende:
"voelt zich bestolen" en hoopt op een paint vraag..
als ik zou zeuren, had ik hier wel over gezeurd: Winona Ryder nearly drowned during the filming of the underwater scene. en niet die hells angel..quote:
macht mir nichts, heb pauze dus tijd om te paintenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:33 schreef DragonFodder het volgende:
ah, paintvraag dus. welk genre?
Ga ik ook zeuren, produceren staat synoniem voor maken, dus eigenlijk heb ik het goedquote:
Als we het over films 'maken' hebben, gaat het meestal om regisseren.quote:• De vraagsteller beslist wie het punt krijgt
Dude, dat van Ron Perlman staat gewoon op imdb hoor. En dus was Patch eerder en had dus het punt. Op dat moment deed het helemaal niet meer ter zake of Ryder wel of niet bijna verdronken was.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
als ik zou zeuren, had ik hier wel over gezeurd: Winona Ryder nearly drowned during the filming of the underwater scene. en niet die hells angel..
hahah dont care anymorequote:Op woensdag 7 september 2011 12:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dude, dat van Ron Perlman staat gewoon op imdb hoor. En dus was Patch eerder en had dus het punt. Op dat moment deed het helemaal niet meer ter zake of Ryder wel of niet bijna verdronken was.
Maar hij heeft ook 2 films geregisseerdquote:Op woensdag 7 september 2011 12:36 schreef Gillingham het volgende:
Ga ik ook zeuren:
[..]
Als we het over films 'maken' hebben, gaat het meestal om regisseren.
Wilders heeft ook een film 'gemaakt', maar ik zou hem geen producer, regisseur of schrijver willen noemen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:38 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook 2 films geregisseerd![]()
Director (2 titles)
1943 Vogelvrij verklaard
1930 Hell's Angels
![]()
letters en cijfers mogen wel?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:41 schreef DragonFodder het volgende:
Iedereen uitgezeurd?
Mooi.
Voor kwart over 1 wil ik een paint zien waarin 5 films van of met Mel Gibson door mij te herkennen zijn. Bij gelijke stand telt het hoogste budget vertegenwoordigd door de plaatjes. . levert dat een gelijkstand, dan kies ik uit om welke ik het hardst heb moeten lachten
Mag ik napainten? Nee
Mag ik plaatjes gebruiken? Nee
Mag ik... Nee.
Blote bolletje, alleen jij en je skillz. GO!
Nou... hij produceert verdeeldheid, regisseert de hype om zijn persoon heen en schrijft verhaaltjes zonder bronvermelding en argumentatie. Ik zeg: het lijkt wel een homo universalis!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wilders heeft ook een film 'gemaakt', maar ik zou hem geen producer, regisseur of schrijver willen noemen.
Nee. Valt onder de Mag ik...quote:
Mag ik Paint gebruiken?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee. Valt onder de Mag ik...
hm.. vooruit dan.quote:
Als er om 13:15 geen inzendingen zijn, verleng ik het tot 14u.quote:
Minstens drie, er moet wel een beoordelingselement inzitten.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als er om 13:15 geen inzendingen zijn, verleng ik het tot 14u.
There will be others, do not worry!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Minstens drie, er moet wel een beoordelingselement inzitten.
zoooh jij doet dit vakerquote:
absoluut niet met paint.quote:
Dat vroeg ik me ook net afquote:Op woensdag 7 september 2011 13:20 schreef picodealion het volgende:
En zo te zien heb je zo'n teken pad? Of ben je zo muisvast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |