Het is de neger.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:11 schreef RanTheMan het volgende:
niet racistisch bedoelt, maar de enige die ik nog kan bedenken is die neger, om voor de hand liggende redenen....... Maar geen idee hoe die heet
haha ik schaam me bijna voor die gedachten kronkel... maar geen idee hoe die heetquote:
Hoezo racisme? Uiteindelijk komen we daar allemaal vandaan, alleen hoe lichter je bent hoe eerder je daar weg was volgens national geographicquote:Op woensdag 7 september 2011 11:13 schreef picodealion het volgende:
Ik vraag me sowieso af of iemand het weet, maar laten we nog even afwachten. Jij krijgt alvast een minpuntje voor racisme.
Maar als je licht geeft kom je uit Oekrainequote:Op woensdag 7 september 2011 11:16 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hoezo racisme? Uiteindelijk komen we daar allemaal vandaan, alleen hoe lichter je bent hoe eerder je daar weg was volgens national geographic
of japanquote:Op woensdag 7 september 2011 11:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar als je licht geeft kom je uit Oekraine
Das dan wel een hele kleine generatie nog hoorquote:
dacht dat er net weer een zooitje bij zijn gekomenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das dan wel een hele kleine generatie nog hoor
Het is Dooley Wilson, regisseur is niet goed idd. Maar het spel is al verder, mooiquote:Op woensdag 7 september 2011 11:34 schreef picodealion het volgende:
Inderdaad. Keuze is aan DF of er een punt voor wordt uitgekeerd, maar wat mij betreft kan er een nieuwe vraag komen lijkt me.
ik kan alleen maar the aviator bedenken, das toch een semi waargebeurd verhaal? Hoe die heet geen ideequote:Op woensdag 7 september 2011 11:57 schreef Gillingham het volgende:
Wie is dit en wat heeft hij met film te maken?
[ afbeelding ]
Het gaat om de juiste persoon inderdaad. Ik zoek echter een directere filmlink.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kan alleen maar the aviator bedenken, das toch een semi waargebeurd verhaal? Hoe die heet geen idee
als in de film over amelia earheart, ik poste dat antwoord tegelijk met jouw reactie vandaarquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:48 schreef Gillingham het volgende:
p - Pi
i - Inception
c - Crash
o - Oldboy
d - Dark City
e - Eden Lake
a - Apocalyse Now
l - Leaving Las Vegas
i - Instinct
o - Otto e Mezzo
n - New York, New York