zag alleen nada van nie staan en wist niets betersquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:57 schreef RanTheMan het volgende:
is het die film over die 7-ling de johnsons ofzo?
ik kan me nog herinneren dat ik die toen echt enorm eng was, zo oud was ik ook nog niet, mar goed.. Nooit meer gezien daarna, maar t heeft me destijds wel een slapeloze nacht heeft opgeleverd.. op de 1 of andere manier herrinner ik me ook een neger daar in als rechercheur oid. klopt dat?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar ik vind de gok absoluut niet slecht. Vind het leuk zelfs dat iemand 'm kent.
Samen met The Johnsons heeft de gezochte film een soortgelijke waarde als cultstatus en als C-film.
Klopt, Kenneth Herdigein, toen vooral bekend van Zeg 'ns Aaquote:Op woensdag 7 september 2011 17:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik die toen echt enorm eng was, zo oud was ik ook nog niet, mar goed.. Nooit meer gezien daarna, maar t heeft me destijds wel een slapeloze nacht heeft opgeleverd.. op de 1 of andere manier herrinner ik me ook een neger daar in als rechercheur oid. klopt dat?
Dan trek ik het punt wel weer in.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:09 schreef RanTheMan het volgende:
patch stel nog maar ff een vraag, te druk op dit moment
haha dan stel ik wel ff een vraag...quote:
atta boy !quote:Op woensdag 7 september 2011 17:12 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
haha dan stel ik wel ff een vraag...
quote:
quote:
Hoeveel met mijn erbij?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef Patch het volgende:
Dat zijn er 13 tot dusver, waarom doe je The Legend of Jack Sparrow erbij RanTheMan?
Dat is een computerspel....
![]()
dat weet ik maar ik dacht dat dat de officiele titel van deel 1 was..quote:Op woensdag 7 september 2011 17:28 schreef Patch het volgende:
Dat zijn er 13 tot dusver, waarom doe je The Legend of Jack Sparrow erbij RanTheMan?
Dat is een computerspel....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |